Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-06, 16:14
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Oj djävlar ursäkta, nu blev det fel här.

Här är rätt klipp:
https://www.youtube.com/watch?v=xFY3t0I_zOY&t=856s

Dom pratar alltså om denna polis (Ove) i denna video.
Jag fick ihop det ändå. Det var ju tyskt - häpnade först då jag misstänkte det för ett UFO helikopter

Sorgligt, ty där sitter båda tjejerna och säger upprepande att de upplever fantastiska tider och det är ca 2 månader sen. Vem fan är Ove? En man som heter Ove....? Måste kolla mer....

Oj jävlars å vilka kommentarer sen polisen Ove var det. Inte "kapten klänning" väl? Dom bad väl om ursäkt till honom, tjockisen dom terrade på vägen?
Senast redigerad av kubun 2023-02-06 kl. 16:27.
Citera
2023-02-06, 16:40
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag fick ihop det ändå. Det var ju tyskt - häpnade först då jag misstänkte det för ett UFO helikopter

Sorgligt, ty där sitter båda tjejerna och säger upprepande att de upplever fantastiska tider och det är ca 2 månader sen. Vem fan är Ove? En man som heter Ove....? Måste kolla mer....

Oj jävlars å vilka kommentarer sen polisen Ove var det. Inte "kapten klänning" väl? Dom bad väl om ursäkt till honom, tjockisen dom terrade på vägen?

Ove är polisen i "Take2" och "del2"-videos. Konstapeln som kliar/stryker sig i ansiktet konstant.

Den andre polisen i tidigare videon "Ingen nyckel", har dom delvis bett om ursäkt till, men vill minnas att dom även kritiserade denne då han var obehaglig.
Dom recenserar den polisen ungefär som om han kom från en annan planet.

Videon med karusellen i Tyskland har otroligt nog, ingen koppling till Doghouse, såvitt jag vet.
Citera
2023-02-06, 16:48
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ove är polisen i "Take2" och "del2"-videos. Konstapeln som kliar/stryker sig i ansiktet konstant.

Den andre polisen i tidigare videon "Ingen nyckel", har dom delvis bett om ursäkt till, men vill minnas att dom även kritiserade denne då han var obehaglig.
Dom recenserar den polisen ungefär som om han kom från en annan planet.

Videon med karusellen i Tyskland har otroligt nog, ingen koppling till Doghouse, såvitt jag vet.
Har börjat se från början av videon nu. Kom in vid deras fantastiska tider så jo tiden kommer från alla håll med pauser å allt. Jo de tar upp KK också uppfyllda av kärlek är de hur som helst
Citera
2023-02-06, 18:05
Medlem
Hookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Ny video från mörten https://youtu.be/UStCSaENQek
Tysken ska alltså ha en offentlig förevisning (till på köpet laglig) av sin gratis-energi-maskin på onsdag. En timma före kf offentliga visning av den fastighet som ska auktioneras ut. Han strävar efter att få dit så många det bara går och säger sig ha kontaktat (alt: ska kontakta -- svårt att tyda hans infantila mummel) Aftonbladet och SVT. Han har också i senare yt-alster givit uttryck för att han vill ha dit Lisa, hans kaos ättelägg. Svårt att slita sig från tanken att Mörten siktar på att orkestrera alla kalabalikers moder -- helst med mediebevakning.
Citera
2023-02-06, 18:22
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
Jag måste invända mot att den här slutsatsen dras. Anledningen är att i samma veva som Emil trädde in i bilden var Tom Lutmark (som har någon sorts vinkel till Fritjof) och härjade på i Herräng. Jag var under uppfattningen att de fick idén av Tom, men det är givetvis rimligt att det är Incel-Emil som har blåst dogouse med GEETen.

I vilket fall är det för mig uppenbart att de alla har tagit inspiration från Fritjofs filmer, bla pga av att han nämner "plunken" och de har samma design som Fritjof (det finns olika designs på GEET, det har jag sett i andra GEET videos).

Däremot delar jag dina tankar kring att Incel-Emil har det här som hållhake för att bli omtyckt och en i gänget i doghouset.

Food for thought.

Vänta, vänta, vänta!! Säger du att Tom Lutmark (min nästa favoritgalning) har varit i kontakt med Doghouse? Går detta att se någonstans? Har du möjlighet att länka till den där Fritjof?
Citera
2023-02-06, 18:23
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hooke
Tysken ska alltså ha en offentlig förevisning (till på köpet laglig) av sin gratis-energi-maskin på onsdag. En timma före kf offentliga visning av den fastighet som ska auktioneras ut. Han strävar efter att få dit så många det bara går och säger sig ha kontaktat (alt: ska kontakta -- svårt att tyda hans infantila mummel) Aftonbladet och SVT. Han har också i senare yt-alster givit uttryck för att han vill ha dit Lisa, hans kaos ättelägg. Svårt att slita sig från tanken att Mörten siktar på att orkestrera alla kalabalikers moder -- helst med mediebevakning.

Tidigare har han sagt att det kommer ske visningar av spritt skilda slag Söndag, Onsdag och Torsdag.
Det verkar ha reviderats, då Söndags-visning uteblev och Torsdag ej längre nämns.
Men det är inte så noga.
Huvudsaken är att det just nu är visningar som stundar, och ingen vet vad som menas, men visningar - Jajamän!
Citera
2023-02-06, 18:25
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Vänta, vänta, vänta!! Säger du att Tom Lutmark (min nästa favoritgalning) har varit i kontakt med Doghouse? Går detta att se någonstans? Har du möjlighet att länka till den där Fritjof?
Det stämmer, han ryckte ut och åkte till doghouse i mitten av december.

fritjof: http://geet.info/

Riktigt skön angel-fire sida ala 2000-tal, kolla på några filmer så får du se. Riktigt spån.
Citera
2023-02-06, 18:28
Medlem
rotesaus avatar
Citat:

Han har varit där i två omgångar. Videos finns på hans Facebook.
Lutmark står och pratar om sig själv i 40min utanför Doghouse, och Rebecca lyssnar medans någon äldre kvinna står och håller i Rebecca.
Tysken var kvar inne men smög bakom gardinen i fönstret.
Nått telefonsamtal finns nog också.

Det försöktes alltså med sammankoppling mellan alla dessa, men efter kontakt verkar båda parter ej längre ha något intresse att fördjupa den kontakten.
Jag tror det är Tysken som är svårflirtad här.
Citera
2023-02-06, 19:14
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
Det stämmer, han ryckte ut och åkte till doghouse i mitten av december.

fritjof: http://geet.info/

Riktigt skön angel-fire sida ala 2000-tal, kolla på några filmer så får du se. Riktigt spån.

Haha, det här blir ju bara bättre och bättre.
Citera
2023-02-06, 19:15
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Han har varit där i två omgångar. Videos finns på hans Facebook.
Lutmark står och pratar om sig själv i 40min utanför Doghouse, och Rebecca lyssnar medans någon äldre kvinna står och håller i Rebecca.
Tysken var kvar inne men smög bakom gardinen i fönstret.
Nått telefonsamtal finns nog också.

Det försöktes alltså med sammankoppling mellan alla dessa, men efter kontakt verkar båda parter ej längre ha något intresse att fördjupa den kontakten.
Jag tror det är Tysken som är svårflirtad här.

Tack för svar! Jag har försökt hitta filmen på hans FB, men har lägger ju upp fem filmer om dagen med svart thumbnail så lite svårt.. Minns du ungefär vilket datum det var?
Citera
2023-02-06, 19:22
Medlem
skogs08s avatar
Citat:
Tack för svar! Jag har försökt hitta filmen på hans FB, men har lägger ju upp fem filmer om dagen med svart thumbnail så lite svårt.. Minns du ungefär vilket datum det var?

Här har du lite:

https://swebbtube.se/w/ckqn2hnvs6HHtGBF5QGrus

https://swebbtube.se/w/56iFJ3797bV9RNbfcdeCDX

https://swebbtube.se/w/s7fCi3hHyt5owhhJM3pHd4

Vet inte om de kom i rätt ordning nu men det märker du nog.
Senast redigerad av skogs08 2023-02-06 kl. 19:25.
Citera
2023-02-06, 19:26
Medlem
rotesaus avatar
Citat:

Här är en iaf (44min):
https://www.facebook.com/10008424315...8297946942472/

Det är stort sett bara 44min pladder om precis ingenting.
Detta var nog första träffen. Sen höll dom på med någon telefonvideo tror jag, och vid något tillfälle skulle Lutmark samla ihop folk på Biltemas parkering för att ihop åka till Doghouse. Jag har ingen aning hur det gick med detta, det kändes väldigt ointressant och intetsägande.

Det finns ju ingenting med Tom Lutmarks agerande som på något vis har påverkat Doghouse i deras ageranden.
Fritjoff är ju en slags gemensam nämnare då idén med vattenmotorn härstammar därifrån, men även här är kopplingen höjt i dunkel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in