2022-06-27, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bade
Vad är det för psykisk sjukdom hon har?

Säg det hon inte har 🤦🏻‍♀️
Citera
2022-08-15, 12:00
Medlem
DayNites avatar
hon sitter i sitt lilla rum, ostädat, dag ut dag in och visar väskor med tjep på
flickan mår inte bra och det kanske är tur att TT finns annars hade hon nog hoppat framför tåget för länge sedan
alltid väldigt tragiska live
Citera
2022-08-19, 21:16
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
hon sitter i sitt lilla rum, ostädat, dag ut dag in och visar väskor med tjep på
flickan mår inte bra och det kanske är tur att TT finns annars hade hon nog hoppat framför tåget för länge sedan
alltid väldigt tragiska live

Inte kollat på TikTok på ett tag nu (är ju sommar) men hon finns säkert kvar i höst också.

Det är synd om tanten, hon bor i typ studentlägenhet och har godeman eller förmyndare.

Sedan blir hon helt besatt av yngre killar och tror att de besvarar hennes kärlek.
Har hon någon som hon är besatt av nu?

Sista jag såg var hon arg på "Alex" (visst är han lik komikern Filip Dikmen)?
Hoppas att Nazmije inte kollade på Let's Dance för då hade hon säkert blivit kär i honom !

Men det absolut sorgligaste är att hon trots upprepade tillsägelser från arbetsgivaren inte kunde sluta sända live från jobbet och till sist blev hon uppsagd och sedan hade hon inte längre några rutiner och då gick det ännu mer åt skogen för henne.

Såg du förresten när hon hade gjort smycken och skulle sälja?
Hon var totalt ointresserad av kunderna utan satt och sände live istället .

En annan sorglig historia är att hon blir osams med sina vänner gång på gång och till sist orkar de inte längre och då blir hon ensam igen och det är aldrig hon som har gjort något fel heller säger hon.
Citera
2022-09-09, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Inte kollat på TikTok på ett tag nu (är ju sommar) men hon finns säkert kvar i höst också.

Det är synd om tanten, hon bor i typ studentlägenhet och har godeman eller förmyndare.

Sedan blir hon helt besatt av yngre killar och tror att de besvarar hennes kärlek.
Har hon någon som hon är besatt av nu?

Sista jag såg var hon arg på "Alex" (visst är han lik komikern Filip Dikmen)?
Hoppas att Nazmije inte kollade på Let's Dance för då hade hon säkert blivit kär i honom !

Men det absolut sorgligaste är att hon trots upprepade tillsägelser från arbetsgivaren inte kunde sluta sända live från jobbet och till sist blev hon uppsagd och sedan hade hon inte längre några rutiner och då gick det ännu mer åt skogen för henne.

Såg du förresten när hon hade gjort smycken och skulle sälja?
Hon var totalt ointresserad av kunderna utan satt och sände live istället .

En annan sorglig historia är att hon blir osams med sina vänner gång på gång och till sist orkar de inte längre och då blir hon ensam igen och det är aldrig hon som har gjort något fel heller säger hon.

Att kalla det smycken är väl inte rätt ord 🤣
Jag såg en live där hon skulle visa sina "alster".
Hon gör ungefär samma saker som 5 åringar gör.
Hon visade ett armband hon gjort, ett armband som bestod av stora vita knappar.
Hattarna och väskorna måste ses för att få grepp om viden av hennes totala brist på verklighetsförankring.
Hon tror på fullt allvar att hon är en stor kändis och att Tiktok skulle gå under utan henne
Citera
2022-09-09, 09:09
Medlem
DayNites avatar
hon satt senast igår i sin "live" och berättade vilken "stor" kändis hon är, att hon inte kan gå ut för så många sliter i henne
Citera
2022-09-09, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
hon satt senast igår i sin "live" och berättade vilken "stor" kändis hon är, att hon inte kan gå ut för så många sliter i henne

Exakt 🤣🤣🤣
Citera
2022-10-15, 13:49
Medlem
Romanche92s avatar
Hon är orelevant nu, hennes tid på Tiktok börjar närma sig sitt slut. Hon får 50-100 visningar på hennes 14 timmars live som hon har dagligen. Antagligen är det hennes mest trognaste följare som kollar på henne nu, jag tror knappast att ungdomarna är intresserad utav att titta på en tråkig tant sitta och prata om allt och inget. Hennes största tid på Tiktok var när hon syssla med drama, det är vad hennes hela karriär på Tiktok är uppbyggd som.

Jag ger henne 1 år till sen är hon nog pensionerad ifrån Tiktok
Citera
2022-10-15, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Hon är orelevant nu, hennes tid på Tiktok börjar närma sig sitt slut. Hon får 50-100 visningar på hennes 14 timmars live som hon har dagligen. Antagligen är det hennes mest trognaste följare som kollar på henne nu, jag tror knappast att ungdomarna är intresserad utav att titta på en tråkig tant sitta och prata om allt och inget. Hennes största tid på Tiktok var när hon syssla med drama, det är vad hennes hela karriär på Tiktok är uppbyggd som.

Är även hennes tid över som kompis till Angelina?
Citera
2022-10-15, 17:18
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Är även hennes tid över som kompis till Angelina?

Är de fortfarande vänner ens?
Citera
2022-10-15, 20:31
Medlem
Citat:
Är de fortfarande vänner ens?

🤷🏻‍♀️
Citera
2023-02-09, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bade
Vad är det för psykisk sjukdom hon har?
Tror mer att hon är dramaqueen och att det var det som gjorde henne "känd"
Citera
2023-02-09, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meriperl
Tror mer att hon är dramaqueen och att det var det som gjorde henne "känd"

Citat:

Enligt mig så tycker jag att hon är både medveten och vaken, men mer blivit fast i denna tragiska cirkel. Hoppas hon får vård och hittar tillbaka till sitt normala liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in