Citat:
Att du inte begriper att mitt inledande och attackerade inlägg som tog fasta på att Sundling uppfattats som överlägsen naturligtvis handlar om de tävlingar hon gjorde i slutet på säsongen ifjol. Har du missat att hon vann förra helgen? Nej, det har du givetvis inte. Det handlar bara om att du inte kan lägga ihop ett och ett för att få det till två.
Sundling ansåg att hon var i väldigt bra form enligt intervjun i artikeln. Att du får det till att hon inte andades optimism är väl bara något som du inte klarar att få ihop.
Sundling ansåg att hon var i väldigt bra form enligt intervjun i artikeln. Att du får det till att hon inte andades optimism är väl bara något som du inte klarar att få ihop.
Hon sa att formen var bättre än väntat, inte att hon var i väldigt bra form.
Citat:
Att Stina inte skulle ta någon pallplats i skidskytte är en annan av dina lysande spådomar.Nu blandar du ihop mig med någon annan. Jag har aldrig uttalat mig om hennes plats i landslaget. Det enda jag skrivit var att jag inte tror att hon kommer att bli den stjärna som många andra trodde när hon bytte sport. Hittills har jag inte fått fel i alla fall.
Här blandas det inte ihop något. Du påstod till och med att hon skulle ha lagt av inför förra säsongen.
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av*HerrGickhan
Jag tror inte att Stina Nilsson kommer att röna några framgångar i skidskytte. Hon är inte på något sätt överlägsen i skidåkningen och skidskytteåkningen är inte sprintåkning. Jag ska gärna erkänna om det visar sig att jag har fel, men jag tror hon har lagt av totalt senast nästa säsong.
Ursprungligen postat av*HerrGickhan
Jag tror inte att Stina Nilsson kommer att röna några framgångar i skidskytte. Hon är inte på något sätt överlägsen i skidåkningen och skidskytteåkningen är inte sprintåkning. Jag ska gärna erkänna om det visar sig att jag har fel, men jag tror hon har lagt av totalt senast nästa säsong.
Citat:
Eller min personliga favorit, tipset att Myhrvold skulle vinna OS-guld ifjol. Nästan lika galet som ErrkaPs fantasivärld där Svahn skulle vinna 4 guld i Oberstdorf.Vi har inte sett slutet på hennes karriär än. Jag tror fortfarande att hon kan utvecklas och kanske vara ett starkt kort till nästa OS. Om det inte blir så ser jag ändå ingen anledning att be om ursäkt för det. Du verkar maniskt söka efter småsaker för att på något sätt försöka angripa mig, men du misslyckas hela tiden.
Nu gällde inte tipset nästa OS, så eventuella framgångar där är inte relevanta.
Eftersom du anser att dina åsikter är en grundlag som vi andra mindre vetande ska acceptera utan att protestera tänker jag fortsätta tjata om ditt usla tips som en påminnelse om dina bristande kunskaper.
Din analytiska förmåga måste vara i princip obefintlig för att komma fram till slutsatsen att Myhrvold skulle vinna OS-guld ifjol.
Har du några fler tips att bjuda på inför VM?