Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-26, 01:51
Medlem
skogs08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Det här avsnittet får 2 hjärnceller av 5 möjliga.
För bästa videotitel någonsin!
"Kvinnoförklaring på GEETen"
https://youtu.be/aH_VwCxbmrw?t=60

När Tom Lutmark var hemma hos Doghouse tidigare i veckan så tyckte jag Rebecca hade svårt att hålla sig från att fnissa när det kom till tals om GEET, likadant i flera av deras GEET skola videos. Men nu kan jag faktiskt inte avgöra om hon driver eller inte. Det lutar åt att hon faktiskt tror det där fungerar
Citera
2023-02-26, 03:15
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
fp

Hela gänget är osympatiska miffon som hör hemma på institution, tycker inte synd om gänget för fem öre.
Citera
2023-02-26, 03:26
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Hela gänget är osympatiska miffon som hör hemma på institution, tycker inte synd om gänget för fem öre.

Tog bort mitt inlägg, tänker att de blir exponerade ändå så det räcker och blir över. Doghouse2022 kommer att vara ett spännande tidsdokument om 20 år; en nutida variant av ”De kallar oss mods” eller ”Barnen från Jordbro”.
Citera
2023-02-26, 09:08
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Det här avsnittet får 2 hjärnceller av 5 möjliga.
För bästa videotitel någonsin!
"Kvinnoförklaring på GEETen"
https://youtu.be/aH_VwCxbmrw?t=60
Det där med att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta.

Fy fan så otroligt naiv denna R är.

Att inte alla förstår hur en motor med en påkopplad generator fungerar har jag inga problem med, men att därifrån tro att man med lite svetsningsarbeten och vad fan det nu är kan få motorn att gå på vatten. Jisses.

Och att sedan börja förklara fördelarna med GEETE:n, Vi alla behöver den, Greta kommer bli glad.

GEET:en finns ju för fan bara i deras fantasivärld.
Senast redigerad av Stormpiskare 2023-02-26 kl. 09:18.
Citera
2023-02-26, 12:27
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare

Att inte alla förstår hur en motor med en påkopplad generator fungerar har jag inga problem med, men att därifrån tro att man med lite svetsningsarbeten och vad fan det nu är kan få motorn att gå på vatten. Jisses.

Och att sedan börja förklara fördelarna med GEETE:n, Vi alla behöver den, Greta kommer bli glad.

Det är en härlig tid vi lever i.

Vem ska rädda världen åt oss?

Rebecca?
https://www.youtube.com/watch?v=aH_VwCxbmrw&t=60s

Eller Greta?
https://www.youtube.com/watch?v=9Uh26skeFYA
Citera
2023-02-26, 12:36
Citat:
Det är en härlig tid vi lever i.

Vem ska rädda världen åt oss?

Rebecca?
https://www.youtube.com/watch?v=aH_VwCxbmrw&t=60s

Eller Greta?
https://www.youtube.com/watch?v=9Uh26skeFYA

Dubbla det och ge till nästa person.
Citera
2023-02-26, 13:03
Medlem
G.Silverbanes avatar
Den där DDR gubben är ju inte frisk i knoppen...
Citera
2023-02-26, 13:28
Medlem
Ofta här på FB tex så tänker jag att vissa inlägg måste vara trollning för så korkad kan ingen "riktig" människa vara. Men när jag ser dem yra om geet, politik, Hitler o s v så får man lite av en aha-upplevelse. Det är så här FB-stollarna kan se ut i verkligheten. Man undrar hur det går till, har de alltid varit lite bakom flötet? Är det isolering, åsiktsbubbla, psykiska problem, Erdinger Weissbier etc?

Dock tycker jag synd om dem ändå för att förlora hem, barn etc. Inte så att man önskar olycka över dem. De verkar kunna vara riktigt trevliga när de lägger den sidan till. Tror nog att de har goda avsikter men hamnat snett på något sätt. Hoppas i a f att tysken slipper bli hemlös och att Lisa reder upp sitt liv så hon kan ta hand om sin son. E och R hoppas jag faktiskt inte på som par, det kan inte gå bra i längden.
Senast redigerad av TigerKid2 2023-02-26 kl. 13:31.
Citera
2023-02-26, 20:37
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare

Ingen FanTaSi den finns ju hos PirAten, Toms polare
Citera
2023-02-26, 22:03
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Ofta här på FB tex så tänker jag att vissa inlägg måste vara trollning för så korkad kan ingen "riktig" människa vara. Men när jag ser dem yra om geet, politik, Hitler o s v så får man lite av en aha-upplevelse. Det är så här FB-stollarna kan se ut i verkligheten. Man undrar hur det går till, har de alltid varit lite bakom flötet? Är det isolering, åsiktsbubbla, psykiska problem, Erdinger Weissbier etc?

Dock tycker jag synd om dem ändå för att förlora hem, barn etc. Inte så att man önskar olycka över dem. De verkar kunna vara riktigt trevliga när de lägger den sidan till. Tror nog att de har goda avsikter men hamnat snett på något sätt. Hoppas i a f att tysken slipper bli hemlös och att Lisa reder upp sitt liv så hon kan ta hand om sin son. E och R hoppas jag faktiskt inte på som par, det kan inte gå bra i längden.
Jag tror också lite det faktum att de, både ifrågasatta och påhejade, liksom markerar sin grej så hårt i sociala medier gör att de inte stannar upp och tänker efter.

Lite ”jäklar, nu ska alla få se” i någon slags fartblindhet.

Det känns som om det blir mer och mer för sent för varje dag.

Ja, självklart är det synd om dem men det är ju inte så att de lyssnar på andra eller försöker lösa sina problem på ett vettigt sätt.

Jag har haft svårt att släppa tanken på trollning då det är så långt bortom vett och sans men Rs tårar i skogen kändes väldigt äkta.
Senast redigerad av Marmoth 2023-02-26 kl. 22:05.
Citera
2023-02-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Jag tror också lite det faktum att de, både ifrågasatta och påhejade, liksom markerar sin grej så hårt i sociala medier gör att de inte stannar upp och tänker efter.

Lite ”jäklar, nu ska alla få se” i någon slags fartblindhet.

Det känns som om det blir mer och mer för sent för varje dag.

Ja, självklart är det synd om dem men det är ju inte så att de lyssnar på andra eller försöker lösa sina problem på ett vettigt sätt.

Jag har haft svårt att släppa tanken på trollning då det är så långt bortom vett och sans men Rs tårar i skogen kändes väldigt äkta.
Så kan det absolut vara - särskilt med geeten. Om de inte comittat offentligt och liksom grävt sig fast så kan jag tänka mig att de lämnat den för länge sedan.
Citera
2023-02-27, 06:49
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Har man sett R röka någon gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in