Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Upplopp, 64 skjutna, polis mördad, flicka skjuten till döds, bombdåd varje vecka. Och nu detta.
När tycker du att vi ska känna oss oroliga?
Snälla, behöver din guidning.

Jag också. Sverige är åt helvete. Och jag är inte emot invandring, jag är emot de fucking jävlarna som förstör landet, inte de som berikar det. Det finns mängder med bra människor från andra kulturer i vårt land. Som jobbar, sliter, torkar snor på sina ungar, betalar sina räkningar osv. Men tyvärr har vi horden av "orten" som är bror och brosch och beter sig som SVIN!
Citera
Medlem
fyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Vad heter GM? Såg att folk skrev att dem hittat hans feejsbook

https://m.facebook.com/photo.php?fbi...BpKXrc&paip*=0

*=v
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Skönt att höra att det förekommer något slags civilkurage men tycker han borde ha fått ännu hårdare behandling.

Han såg inte ens skadad ut på bilden. Han borde kastats in i bilen med blodrött ansikte.
Citera
2023-03-02, 18:04
Medlem
Undra om de är han på Facebook… lite lik …

Han har ju bara gått på flickan och den anhöriga försvarade sig bara därav hon med har knivmärken
Citera
2023-03-02, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Undra om de är han på Facebook… lite lik …

Han har ju bara gått på flickan och den anhöriga försvarade sig bara därav hon med har knivmärken

han har likadan tröja som GM
Citera
2023-03-02, 18:05
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Vita män med minst lika mycket blod på händerna.
Jag har blivit utsatt för våldtäktsförsök en gång i mitt liv och tro det eller ej men det var av en VIT kille. Helsvensk. Så var inte så jävla självgod, i såna fall, visa att du är bättre själv istället för att hota med våld. Trodde det var våld du ogillade men tydligen inte. Dubbelmoral, hyckleri...
Visa lite respekt för barnet som nästan blivit mördat, vi skiter I ditt mående och historik nu eller om det är vita som våldtar eller inte.
PS, före invandringen begicks alla våldtäkter i Sverige av svenskar....
Citera
2023-03-02, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Har vi tråd om rånet? Hittar inget

(FB) Väpnat rån centrala Göteborg – stor polisjakt 2015-12-13
Citera
Medlem
Verkar finnas ett rån av Pressbyrån från 2011 också i historien...
Citera
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Skönt att höra att det förekommer något slags civilkurage men tycker han borde ha fått ännu hårdare behandling.

Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Varför så lite fokus på hjältarna som avbröt dådet och deras etnicitet? Kan ana att det också är av annan etnisk bakgrund än svensk?

Ja, det gör mig stolt över våra ungdomar. Oavsett etnisk bakgrund.
Kidsen idag är de som mest behöver deala med konsekvenserna av den förda politiken och jag tror det har gett dem lite mer skinn på näsan än tidigare generationer.
Citera
Medlem
Troians avatar
Är det helt uteslutet att det finns ett personligt motiv här? Exempelvis någon form av vårdnadstvist, och att han ville skada barnets mamma genom dottern - kanske inte att han själv låg vårdnadstvist, men att han agerade åt någon annan? Kanske inte riktigt hedersmotiv, men att någon kände sig kränkt, på något vis.

I nuläget talar inte mycket för terrormotiv, och den beskrivna mannen förefaller snarare vara livsstilskriminell än psykiskt sjuk.
Citera
2023-03-02, 18:07
Medlem
Varför mörkar media och polis att det är terrordåd utan kallar det vansinnesdåd?????
Citera
2023-03-02, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fyra
https://m.facebook.com/photo.php?fbi...BpKXrc&paip*=0

*=v
Om det är MGM så är han Iranier..

http://www.bilddump.se/bilder/202303...3.15.204.1.jpg

Tröjan verkar vara samma som han bar 2013..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in