Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-03-10, 17:02
  #1
Medlem
Jag har väl blivit snobbig med åren, men det känns svårt att överkomma en tjej som som inte kan skilja på de och dem, särskriver, skriver som en kratta, felstavar. Jag hade nog "vidgat vyarna" så att säga... Relationen är i livsuppehållande tillstånd.


Hur ser ni på det? Kommer ni ta upp elefanten i rummet?
Citera
2023-03-10, 17:04
  #2
Bannlyst
Så länge hon suger kuk och är snygg så skiter man väl i hur hon stavar?

Du låter som en incel.
Citera
2023-03-10, 17:07
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susozs
Så länge hon suger kuk och är snygg så skiter man väl i hur hon stavar?

Du låter som en incel.

Haha nja incel vetefan. Tycker också det är oattraktivt med tjejer som inte anstränger sig i hur de formulerar sig och stavar nuförtiden. Pratat med många 30+ som skriver som 13-åringar.. Trots att de är välutbildade.
Citera
2023-03-10, 17:08
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag har väl blivit snobbig med åren, men det känns svårt att överkomma en tjej som som inte kan skilja på de och dem, särskriver, skriver som en kratta, felstavar. Jag hade nog "vidgat vyarna" så att säga... Relationen är i livsuppehållande tillstånd.


Hur ser ni på det? Kommer ni ta upp elefanten i rummet?
Haha vem bryr sig om någon skriver dem istället..
Snarare stör jag mig mer på såna som dig som tror att ni är bättre pga att ni använder de istället för dem.
Citera
2023-03-10, 17:09
  #5
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag har väl blivit snobbig med åren, men det känns svårt att överkomma en tjej som som inte kan skilja på de och dem, särskriver, skriver som en kratta, felstavar. Jag hade nog "vidgat vyarna" så att säga... Relationen är i livsuppehållande tillstånd.


Hur ser ni på det? Kommer ni ta upp elefanten i rummet?

Hur de skriver är rätt oväsentligt. Brukar hellre göra roligare saker än att skicka lappar till varandra.
Men, de som skriver som krattor är ofta rätt lågutbildade vilka kan vara jobbiga att ha att göra med.

Lågutbildad, skriver som en kratta men har öppet sinne, smart och bra på andra sätt: inget problem
Tjejer som skriver perfekt, är ubildade men är bitches går bort.
Citera
2023-03-10, 17:13
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurern
Haha vem bryr sig om någon skriver dem istället..
Snarare stör jag mig mer på såna som dig som tror att ni är bättre pga att ni använder de istället för dem.

Hon kan väl bara erkänna att hon inte vet och skriva "dom" på allt istället. Det blir ju värre när hon försöker och gör bort sig.
Citera
2023-03-10, 17:14
  #7
Avstängd
grungewhores avatar
Man vet ju att förhållandet inte blir långvarigt när detta uppdagas hur som helst.
Citera
2023-03-10, 17:14
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurern
Haha vem bryr sig om någon skriver dem istället..
Snarare stör jag mig mer på såna som dig som tror att ni är bättre pga att ni använder de istället för dem.
De ( ) skulle i alla fall kunna skriva "dom", att skriva "Dem tittar på mig" är inavelsvarning.
Citera
2023-03-10, 17:18
  #9
Medlem
SnutteFia03s avatar
Skulle inte säga att just det i sig självt är en dealbreaker för mig, nej.

Förövrigt är det rätt ironiskt att någon som själv inte skriver så värst bra kommer med just den här anmärkningen på andra.
__________________
Senast redigerad av SnutteFia03 2023-03-10 kl. 17:25.
Citera
2023-03-10, 17:29
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Skulle inte säga att just det i sig självt är en dealbreaker för mig, nej.

Förövrigt är det rätt ironiskt att någon som själv inte skriver så värst bra kommer med just den här anmärkningen på andra.

Jag kan skilja på de och dem.
Citera
2023-03-10, 17:32
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Man vet ju att förhållandet inte blir långvarigt när detta uppdagas hur som helst.

"Den" ska lära sig för att kunna bli en "hon". Min flickvän ska inte skämma ut mig på facebook.
Citera
2023-03-10, 17:33
  #12
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag kan skilja på de och dem.

Men sedan tar det tvärstopp..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in