Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2023-01-19, 15:22
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Om man antar att ca en procent av vrlden ngon gng testat nn lapp eller dylikt och en halv % p halv kontinuerlig drift, s r denna del betydligt mer sllsynt i skuggan s att sga.
Att efter en helg av mindre tillverkning av kristaller (+ Mao och smaka gott tillsats - changa) inneha ett par gubbar.
Visserligen krnger folk det dr antingen fr lite stlar men nd mest fr att erbjuda denna vrld till vriga sjl krigare dr ute.
Detta r vrt mer fr sjlen d jag anser att en nve av detta betyder mer n alla pengar i vrlden, men dremot resa med likasinnade individer dock - absolut.

Men svar p din frga, du behver inte ka utomlands fr att f tag p detta.
Ren dmt eller changa mix finns sjlvklart i detta land.
Men som en frsta ktur rekommenderar jag verkligen att man kr med ngon som vet, eller har klippkort till den dr vrlden, f mental och frklarad information innan och hur, nr och vara med innan jungfru resan.
Rtt rkstt, hur, i vad osv kan vara bra att veta.
Efter 3 lnga djuuupa bloss, hlla inne s lnge man bara kan och ta den sista rken som r kvar i bongen (personligen fre pipe) efter utbls av tredje zippet s gr det fort och kraftigt ivg.
Varierande hndelser ibland med frgsttning och/eller djupheten i det andliga vilken vg det tar o beroende av blandningen (dmt andel mot hmmare o dremellan).

Kan va bra ett ngon tar rkdonet t dig efter blossen (man mrker nr) och att du sitter/ligger bekvmt och bara fljer med. Just relax och lta den ta med dig vart den vill - de visar och styr s bara flja med, analysera inget eller frsk tnka ngot - bara stnga av kontrollen och flja med.
Man kommer tillbaka, ingen psykos eller man fastnar lngt drborta bra o veta i de undermedvetna innan frd som fallskydd.
Nr tiden vl gtt dr och efter ev avsked frn dom rackarna (personligen tror ja att dom - ofta och d grna samtidigt p n ohrbart sprk/ljud/telepati/tecken/ sger farvl/ses igen eller frklarar alt ber en hlsa eller framfra meddelande till familj/denna vrld) innan man skickas tillbaka hemt igen o till afterglowen.

Efter AG och en klar mjuk avslutad landning till verkligheten (mrks) analysera grna d det som hnt och som du minns till en helhet
Glm inte bort att andas under tiden d den kan g ner i en slags dvala/avslappning/hypnotiskt tillstnd vl dr att man nstan kopplar bort den delen ibland- men ingen fara det skts av sig sjlv men good to know bara.

Lter otroligt intressant. Provat det flesta hallucinogener, svampar, droppar, lappar etc etc men aldrig riktig rk DMT. Vill gra det i ett land dr det r tilltet dock. Har svrt slappna av sedan tidigare upplevelser annars. Hur r det, har du ven testat 5-MeO-DMT? De sger det r helt annorlunda, ger starka visioner. Jag skulle vilja f en upplysning om vilka de r. Bena ut lite mer kring det hr med Gud, hans manifestationer och varelser p astralniv. Connecta med kosmos och f djup kontakt med de andra dr. Har hllit p lnge med psykedelia s jag tror att DMT skulle kunna f mig igenom. Ge mig sista puffen. Igenom sista barriren. Vore coolt stta p Tim Leary och surra lite om kosmos nr man nd r dr. Tjata lite med Ram Dass.
Senast redigerad av johnthedickholmes 2023-01-19 kl. 15:26.
Citera
2023-03-26, 05:19
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Lter otroligt intressant. Provat det flesta hallucinogener, svampar, droppar, lappar etc etc men aldrig riktig rk DMT. Vill gra det i ett land dr det r tilltet dock. Har svrt slappna av sedan tidigare upplevelser annars. Hur r det, har du ven testat 5-MeO-DMT? De sger det r helt annorlunda, ger starka visioner. Jag skulle vilja f en upplysning om vilka de r. Bena ut lite mer kring det hr med Gud, hans manifestationer och varelser p astralniv. Connecta med kosmos och f djup kontakt med de andra dr. Har hllit p lnge med psykedelia s jag tror att DMT skulle kunna f mig igenom. Ge mig sista puffen. Igenom sista barriren. Vore coolt stta p Tim Leary och surra lite om kosmos nr man nd r dr. Tjata lite med Ram Dass.

Ja du lr verkligen svva ivg s som du skriver.. men frvnta dig inget som du redan vet!
Citera
2023-03-26, 17:26
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
I denna dokumentr presenteras terapeuter vilka erbjuder sig som sitters, frutsatt att du har med ditt eget, eh... material. Nysta drifrn.

Jag hade min premir inatt, btw. Hur det var? Haha Just do it
Citera
2023-03-27, 02:38
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
I denna dokumentr presenteras terapeuter vilka erbjuder sig som sitters, frutsatt att du har med ditt eget, eh... material. Nysta drifrn.

Jag hade min premir inatt, btw. Hur det var? Haha Just do it

Bra dokumentr, sg den fr ett tag sedan. Vill du bertta hur du upplevde DMT? DMT r det som jag har kvar att testa, annars r jag njd ver min "drogkarrir".
Citera
2023-03-27, 12:29
Moderator
Psilosophers avatar
Rubrik frtydligad [utgngen: "DMT stlle?"]

/Moderator
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto