2022-11-05, 11:33
Medlem
punksnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av info03
Gr det fortfarande att komma in dit? Jag var dr fr nn vecka sen och sg att dem har stllt upp trplank istllet fr stngslet, och nr jag skulle g in parkerade en securitas vakt sin bil precis framfr ingngen. Dock var jag dr p dan, det kanske r skrare att g dit p natten ven med alla pundare som bor dr.
Hrt att det r verbevakat.
Citera
2022-11-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsnutenSnut
En oskriven lag bland UE-folk r att aldrig stjla eller frstra saker, JVLA luffare!

Haha vad r det fr oskriven lagtrodde inte lagar var till fr att fljas och hela grejen med det hela r vl att bryta..allts bde lagar och drraroch det oskrivna frekommer frmodligen endast inuti ditt huvud..sluta sprida falsk info tack
Citera
2023-01-05, 08:49
Medlem
-Eli-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykadeluxe
Haha vad r det fr oskriven lagtrodde inte lagar var till fr att fljas och hela grejen med det hela r vl att bryta..allts bde lagar och drraroch det oskrivna frekommer frmodligen endast inuti ditt huvud..sluta sprida falsk info tack

INGEN seris UEare bryter sig in.
Mvh hllt p med UE i 20 r
Citera
2023-01-06, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Eli-
INGEN seris UEare bryter sig in.
Mvh hllt p med UE i 20 r

Ok det r din frlust. Jag r vl en oseris urban exploration entusiast d. Jag gillar att gra olaga intrng och bryta mig in i utrymmen, kllare, garage under marken har drrar som leder till tunnlar som leder till En och annan drr som du bryter dig in i. Jag har ibland sttt p igensvetsade drrar i tex. I En ndutgngtunnel i ett garage i rstadal som gr ner typ 9 vningar under marken, s
Citera
2023-01-06, 21:23
Medlem
Citat:
Ok det r din frlust. Jag r vl en oseris urban exploration entusiast d. Jag gillar att gra olaga intrng och bryta mig in i utrymmen, kllare, garage under marken har drrar som leder till tunnlar som leder till En och annan drr som du bryter dig in i. Jag har ibland sttt p igensvetsade drrar i tex. I En ndutgngtunnel i ett garage i rstadal som gr ner typ 9 vningar under marken, s

Rkade skicka svar innan jag var klar..

Iaf, dr nere s r det inga kameror och du kommer inte stta p nn vakt eller s, och i princip lta hur mycket som helst utan att det skulle uppmrksammas. Dit ner tog jag en mindre svets p en pirra som jag fr vrigt hittade bakom stngslet p ett mindre bygge, ett plan uppjag ppnar upp drren genom att gra ett hl som jag kom igenom efter att ha kylt ner metallen med kolsyreslckaredr inne s hamnade jag i ett tunnelsystem som om r vergivet(men inte ppet fr allmnheten)detta tunnelsystem strcker sig frn Hammarbyhjden och det r inte sm tunnlar, det r meningen att lastbilar ska kunna kra dr.. sedan s finns det mindre tunnlarslm leder till olika rrsystem och pumpar och gammal utrustning helt enkelt.. jag hittade fungerande el s jag kunde ladda mobilen..jag var vilse i ngra timmar innan jag till slut hittade tillbaka och kom ut ur garaget med min svets p pirran, leendes..till nrmsta pizzeria och kpte en pizza, ringde ett samtal till min verktygs-intresserade-litauiska kompis som kom p 20 min och kpte svetsen av mig fr 3000 spnn..sen kpte jag tjack, tack fr mig
Citera
2023-01-09, 17:46
Medlem
Citat:
Rkade skicka svar innan jag var klar..

Iaf, dr nere s r det inga kameror och du kommer inte stta p nn vakt eller s, och i princip lta hur mycket som helst utan att det skulle uppmrksammas. Dit ner tog jag en mindre svets p en pirra som jag fr vrigt hittade bakom stngslet p ett mindre bygge, ett plan uppjag ppnar upp drren genom att gra ett hl som jag kom igenom efter att ha kylt ner metallen med kolsyreslckaredr inne s hamnade jag i ett tunnelsystem som om r vergivet(men inte ppet fr allmnheten)detta tunnelsystem strcker sig frn Hammarbyhjden och det r inte sm tunnlar, det r meningen att lastbilar ska kunna kra dr.. sedan s finns det mindre tunnlarslm leder till olika rrsystem och pumpar och gammal utrustning helt enkelt.. jag hittade fungerande el s jag kunde ladda mobilen..jag var vilse i ngra timmar innan jag till slut hittade tillbaka och kom ut ur garaget med min svets p pirran, leendes..till nrmsta pizzeria och kpte en pizza, ringde ett samtal till min verktygs-intresserade-litauiska kompis som kom p 20 min och kpte svetsen av mig fr 3000 spnn..sen kpte jag tjack, tack fr mig
Om det du sger stmmer.. Hur vet du att tunneln gr till Hammarbyhjden? Har du gtt hela vgen? Vad r det fr typ av tunnel?
Citera
2023-04-08, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underjording
Om det du sger stmmer.. Hur vet du att tunneln gr till Hammarbyhjden? Har du gtt hela vgen? Vad r det fr typ av tunnel?

Jag har inte gtt hela vgen i en strcka men till och frn s har jag ppnat upp luckor i omrdet och d har det alltid verkat som om allt r sammankopplat under marken bde inne i innerstan men ocks i kranskommunerna kring Stockholm. Och det verkar ju trovrdigt med tanke p att det r sammanslutande bergrum i strre delen av Stockholm..jag har gtt spass lngt att jag gick in i slussen och kom upp ur en lucka vid Eriksdalsbadet..
Citera
2023-05-04, 01:03
Medlem
Kavajfyllos avatar
Ngon som vet om Akaitemplet finns kvar? Samt alla gngar i Slussen?
Citera
2023-05-04, 12:20
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Ngon som vet om Akaitemplet finns kvar? Samt alla gngar i Slussen?
Nej fyfan allt det dr frsvann under 2016 om inte tidigare
Senast redigerad av prinsessan-estelle 2023-05-04 kl. 12:23.
Citera
2023-05-08, 19:32
Medlem
P Midskogsgrnd i Hjorthagen finns tv igenbommade kontorshus som vntar p rivning. Jag tvivlar dock p att det finns ngot intressant att se dr.
Citera
2023-05-09, 09:50
Medlem
DenFlygandeGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrran165
k till kontorshuset marievik 15 i Liljeholmen. Tv stora sammansatta hus str vergivna och man kan ta sig upp p taket. G ngra varv runt huset s hittar ni en ingng alternativt sl snder ngot fnster.

Kan man fortfarande vara dr?
Citera
2023-05-10, 20:24
Medlem
DenFlygandeGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrran165
k till kontorshuset marievik 15 i Liljeholmen. Tv stora sammansatta hus str vergivna och man kan ta sig upp p taket. G ngra varv runt huset s hittar ni en ingng alternativt sl snder ngot fnster.

Kan man fortfarande komma in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in