Citat:
Ursprungligen postat av
Psykadeluxe
Ok det r din frlust. Jag r vl en oseris urban exploration entusiast d. Jag gillar att gra olaga intrng och bryta mig in i utrymmen, kllare, garage under marken har drrar som leder till tunnlar som leder till En och annan drr som du bryter dig in i. Jag har ibland sttt p igensvetsade drrar i tex. I En ndutgngtunnel i ett garage i rstadal som gr ner typ 9 vningar under marken, s
Rkade skicka svar innan jag var klar..
Iaf, dr nere s r det inga kameror och du kommer inte stta p nn vakt eller s, och i princip lta hur mycket som helst utan att det skulle uppmrksammas. Dit ner tog jag en mindre svets p en pirra som jag fr vrigt hittade bakom stngslet p ett mindre bygge, ett plan uppjag ppnar upp drren genom att gra ett hl som jag kom igenom efter att ha kylt ner metallen med kolsyreslckaredr inne s hamnade jag i ett tunnelsystem som om r vergivet(men inte ppet fr allmnheten)detta tunnelsystem strcker sig frn Hammarbyhjden och det r inte sm tunnlar, det r meningen att lastbilar ska kunna kra dr.. sedan s finns det mindre tunnlarslm leder till olika rrsystem och pumpar och gammal utrustning helt enkelt.. jag hittade fungerande el s jag kunde ladda mobilen..jag var vilse i ngra timmar innan jag till slut hittade tillbaka och kom ut ur garaget med min svets p pirran, leendes..till nrmsta pizzeria och kpte en pizza, ringde ett samtal till min verktygs-intresserade-litauiska kompis som kom p 20 min och kpte svetsen av mig fr 3000 spnn..sen kpte jag tjack, tack fr mig