Tänkte köpa en stor och imponerande bil som kommer göra alla skattebetalande cp-svenskar arga och avundsjuka när de ser den.
Jag undrar om ni har erfarenhet av Mercedes ML t.ex. ML 350 eller ML 270 är det en bil som ni skulle kunna rekommendera att köpa?
Hade en ML270 under en period och kunde fan inte fatta vitsen med ”paddlarna”. Men absolut en jäkligt skön bil att både köra och färdas i. Sen skulle jag som svensk inte höja på ögonbrynen det minsta. Tror Kia Stinger känns betydligt coolare isåfall.
Hade en ML270 under en period och kunde fan inte fatta vitsen med ”paddlarna”. Men absolut en jäkligt skön bil att både köra och färdas i. Sen skulle jag som svensk inte höja på ögonbrynen det minsta. Tror Kia Stinger känns betydligt coolare isåfall.
Ok tack för svaret jag råkar bo på ett ställe där det finns stora hål i gatan så jag behöver en hög bil med stora hjul inte en låg sportbil.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!