Citat:
Ursprungligen postat av
Marmoth
En liten titt in och som vanligt då, d v s han mår bra, Steppi mår bra, Wallenbergarna är ansvariga för andra världskrigets utrotning och vi andra är dumma i skallen…🤨
Noll, och absolut NOLL, självrannsakan men nu med årstiderna så tror jag han kommer att klara sig men i november så blir det en annan sak.
Sköt om er allihopa!
Ps. Detta skrivet utan att sett just den senaste videon så förlåt om jag raljerar på felaktiga grunder. Ds
https://youtu.be/jsKnP4stjI4?t=460
Intressant med denna videon, där tysken orerar först hur vi skall sluta vara egositer, och se till att hjälpa andra (med sedan påföljande tiggeri, och alluderingar att vi skall skicka mat och pengar till tysken), men sedan ovan avsnitt där vi alla (förutom att älska oss själva) är ansvariga för våra egna liv, och hur bra vi lever hänger på endast våra egna beslut och vad vi själva gjort. Vi skall inte heller skylla ifrån våra situationer på andra.
Det sista håller jag med i det mesta, men finner det lite märkligt att detta kommer från just Tysken som inte är direkt känd för att ta ansvar för sina egna handlingar, utan skyller normalt vitt och brett på Ulf, Wallenberg, barnhandlare, judar, staten Sverige som hemsk, etc. för hans nuvarande situation. Tom. viltstängsel som är i vägen för honom i naturen tror han är en konspiration mot honom.