Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-24, 15:08
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Verkar stämma ja.

Fyfan vad mörkt. Skulle det inte teoretiskt kunna vara så att den misstänkte är den som visade hur man tog sig upp på taket bara då?

Har väl hänt i vuxna fall att den vars idé det var att göra något dumt, blivit misstänkt/dömd för vållande?
Citera
2023-05-24, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Storasyster postade en titkok video där hon och hennes syster som
Dog efter hon ramlat från taket. Hon heter Jonna.tequila

Att de första man tänker på är att göra en tiktok när ens syster dör förundras jag över
Citera
2023-05-24, 15:12
Medlem
buggenbus avatar
Jag har för mig att jag läst om att det barn som ska ha knuffat tidigare betett sig utåtagerande, och då borde väl snart komma fram historier kring detta. ”Vad tre vet, vet hela världen”.
Det är trots allt lättare att förstå hur ett barn med störd impulskontroll knuffar någon, än att en tioåring bara råkar ramla ner från ett tak.
Citera
2023-05-24, 15:13
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Fyfan vad mörkt. Skulle det inte teoretiskt kunna vara så att den misstänkte är den som visade hur man tog sig upp på taket bara då?

Har väl hänt i vuxna fall att den vars idé det var att göra något dumt, blivit misstänkt/dömd för vållande?
Hmmmm Ja så kan det vara , isåfall är det ett planerat mord - fy f***n vad hemskt alltså.
Den misstänkta hade ju även tagit stryptag på ett barn bara veckor innan detta hemska hände.
Senast redigerad av Massonite 2023-05-24 kl. 15:15.
Citera
2023-05-24, 15:14
Avstängd
Enligt kommentarer från TikTok så ska det vara någon Ali som knuffat henne från taket.. Huruvida det stämmer återstår väl att se.
Citera
2023-05-24, 15:14
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Hmmmm Ja så kan det vara , isåfall är det ett planerat mord - fy f***n vad hemskt alltså.

Jag menade att om den misstänkte INTE har knuffat personen alltså, utan är misstänkt pga att han eller hon var den som tog upp flickan på taket.

Att det kan bli vållande
Citera
2023-05-24, 15:17
Citat:
Jag menade att om den misstänkte INTE har knuffat personen alltså, utan är misstänkt pga att han eller hon var den som tog upp flickan på taket.

Att det kan bli vållande
Njaaaa inte om denna misstänkta redan haft (dåligt rykte) i och med stryptag 2 veckor innan detta.
Citera
2023-05-24, 15:20
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Att de första man tänker på är att göra en tiktok när ens syster dör förundras jag över

Hon är ett barn ditt stolpskott
Citera
2023-05-24, 15:22
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Njaaaa inte om denna misstänkta redan haft (dåligt rykte) i och med stryptag 2 veckor innan detta.

Fy helvete. Verkar helt klart mycket värre än vad som först kablades ut angående detta redan hemska fall.

Ali...
Citera
2023-05-24, 15:25
Medlem
laddsteffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Hon är ett barn ditt stolpskott
Tyckte hon såg ut att vara i tonåren, som tonåring/barn förstår man väl förfan att man inte postar en video när man gråter på TikTok det första man gör efter att sin syster dött..
Citera
2023-05-24, 15:27
Citat:
Fy helvete. Verkar helt klart mycket värre än vad som först kablades ut angående detta redan hemska fall.

Ali...
Mmmmm fyyyy så äckligt fall detta , planerade denna egentligen att våldföra sig sexuellt på flickan tro ?
Hoppas verkligen detta blir utrett ordentligt...
Man vet juh f***n inte vad man ska säga..
Så Dj***vla hemskt ..
Citera
2023-05-24, 15:29
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddsteffe
Tyckte hon såg ut att vara i tonåren, som tonåring/barn förstår man väl förfan att man inte postar en video när man gråter på TikTok det första man gör efter att sin syster dött..

Du överskattar dagens ungdom. De lever i mångt och mycket sina liv via dessa appar. Jag tycker att det är avskyvärt men samtidigt så vet dom inte bättre. Det är såhär det har blivit nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in