Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-05, 07:59
  #13
Medlem
Obekvamstamnings avatar
Hade det funnits ett samhälle utan religion så hade de redan koloniserat planeter och botat cancer.

Det är bevisat att religon förtrycker vetenskap och att religösa människor har lägre iq.
Citera
2023-06-05, 08:30
  #14
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Så funkar muslimer, ger man dem fingret tar de hela handen.
Citera
2023-06-05, 09:14
  #15
Medlem
Dom satans kineserna ska ut från Östturkestan.
Citera
2023-06-05, 11:09
  #16
Medlem
Kan de inte göra om den till något annat? Bordell eller vad fan som helst, så sjukt hur Kina river gamla byggnader.
Citera
2023-06-05, 13:12
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsvag
Kan de inte göra om den till något annat? Bordell eller vad fan som helst, så sjukt hur Kina river gamla byggnader.
Kanske ett grisslakteri
Citera
2023-06-05, 13:15
  #18
Medlem
Om jag blir upprörd över mjäkiga straff i svenska domstolar brukar jag gå in på youtube och söka upp nån video av typen 'teen sentenced to life without parole" så lugnar jag ner mig.

Chansen är nu god att Kina sätter ett exempel som kan få mig att tänka att det finns iaf en plats på jordklotet där stenkastande muslimer får det dem förtjänar.
Citera
2023-06-05, 13:30
  #19
Medlem
wwrs avatar
Muslimerna ger de sig inte på så gärna. Det låg åtminstone tidigare ruffiga kåkar inne i Kunmings centrum (Yunnans huvudstad), bredvid höghusen. Men enligt hörsägen vågade inte myndigheterna riva dessa eftersom de tillhörde muslimer.
Citera
2023-06-05, 13:34
  #20
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GostaWalde
De har väl lärt sig av "Sverige"s nysvenskar vårkravallen 2022 kan man tänka sig att det kan löna sig.
De här muslimerna beter sig absolut inte som vissa här i Sverige.
Citera
2023-06-05, 13:51
  #21
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Muslimerna ger de sig inte på så gärna. Det låg åtminstone tidigare ruffiga kåkar inne i Kunmings centrum (Yunnans huvudstad), bredvid höghusen. Men enligt hörsägen vågade inte myndigheterna riva dessa eftersom de tillhörde muslimer.

Så allt snack om "omskolningsläger" i Xinjiang-provinsen är en skröna? XD
Citera
2023-06-05, 13:57
  #22
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygerOmkring
Så allt snack om "omskolningsläger" i Xinjiang-provinsen är en skröna? XD
Xinjiang är en annan sak. Systemet behöver också konflikter nära gränser, gärna med muslimer. Det är komplicerat. Men muslimerna har mer att säga till om än man kanske kan tro, i alla fall i Yunnan, enligt en del som verkar insatta. Men en del av konflikterna är ett spel.
Citera
2023-06-05, 13:58
  #23
Medlem
Knappast förvånande i ett av världens minst demokratiska länder. I Kina får man inte ha några andra åsikter än de som partiet har.

Muslimerna i Kina blir inte förtryckta för att de är muslimer. De blir förtryckta för att de inte är kommunister. Något de flesta i den här tråden bör notera.
__________________
Senast redigerad av absinten 2023-06-05 kl. 14:02.
Citera
2023-06-05, 14:02
  #24
Medlem
wwrs avatar
2014 påstås muslimer ha dödat 30 personer på Kunmings järnvägsstation, med knivar. Men det sades ha varit uighurer från Xinjiang. (uighurer sprängde ju även den omskrivna bomben vid Erawan-templet i Bangkoks absoluta centrum, vid de stora varuhusen, 20 döda)

men dessa Yunnan-muslimer har alltså inte med Xinjiang att göra och är nog mindre våldsamma
__________________
Senast redigerad av wwr 2023-06-05 kl. 14:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in