Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-14, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfycius
Verkar stämma.

Tesfamichal Beraki
Tesfamichal registrerades som avliden 2023-06-10.

https://www.ratsit.se/sok/person?vem...0&fon=1&page=1

Tror ni han också avled på plats?
Citera
2023-06-14, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Beraki Tesfamichal gifte sig nyligen och har sedan tidigare en son som är nio år och som bor utomlands. Flera familjemedlemmar har kommit till Stockholm. De ska fatta beslut om det blir en begravning i Sverige eller i Eritrea.

Var det inte som så att Beraki var skriven utomlands och ”bara” var i Sverige på besök?
Citera
2023-06-14, 14:48
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Han som låg på marken och var skjuten i huvudet såg inte ut att vara 15 år direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Petunia78
Tror ni han också avled på plats?

Ja, det tror jag. Med tanke på inlägget från Tesla83, som skrevs ca 21.30 samma dag som skjutningen.
Citera
2023-06-14, 14:56
Medlem
Marchionesss avatar
Citat:
Verkar stämma.

Tesfamichal Beraki

Inget företag. Fotografering som hobby/svartjobb eller täckmantel för att kunna utföra frekventa ärenden och resor utan att väcka misstankar?
Citera
2023-06-14, 15:03
Medlem
Benny98s avatar
Det verkar ju bara vara helt oskyldiga människor som dog i Farsta?
Citera
2023-06-14, 15:05
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-The-Fuck
Jag tror nog att det finns kvar en del AK4 därute hos buset. Man har nog inte koll på hur många som stals på 80- & 90-talet. - I exempelvis i Järna 1986 då tjyvarna sprängde mobförrådet i luften efter att de tagit vad de ville ha. Militärens leksaker spred sig kilometervis i skogen.

AK4 användes sedan ex.vis av Tommy Zethreus när han sprayade Stureplansentrén, en polis sköts till döds vid ett bankrån med spårljus med en sådan. Pansarskott hamnade hos HA & Bandidos, varpå de pangade på varandra med grövre kaliber...

Vill tillägga att jag lutar åt att en AK47 användes. Med 95% säkerhet. Men 100% är jag inte.

/WTF
Buset har inga ak4 och det används inga ak4 vid brott idag hur mycket du än fantiserar.
Citera
2023-06-14, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marchioness
Inget företag. Fotografering som hobby/svartjobb eller täckmantel för att kunna utföra frekventa ärenden och resor utan att väcka misstankar?
Han var inte kriminell utan var hobby fotograf som ställde upp för att fotografera hos en vän.
Citera
2023-06-14, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Beraki Tesfamichal gifte sig nyligen och har sedan tidigare en son som är nio år och som bor utomlands. Flera familjemedlemmar har kommit till Stockholm. De ska fatta beslut om det blir en begravning i Sverige eller i Eritrea.

Citat:
Verkar stämma.

Tesfamichal Beraki

Står ogift på Ratsit!
Civilstånd
Tesfamichal är inte gift

eller blir man automatiskt ogift vid registrerades som avliden?

Ingen i E-tuna som kan luska runt Bergsgatan 1
Han flytta dit i Maj -23 från Strängnäs
Citera
2023-06-14, 15:09
Medlem
43-åringen var inte kriminell. Han var min arbetskollega. Jobbade med honom senast förra veckan.
Citera
2023-06-14, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granhammar
Bilen stals förra året. Svårt att tro att någon av de här två pajasarna har stulit bilen utan de har nog fått tillgång till den och vapen från någon annan.
Ja precis, vore intressant att veta var bilen har varit mellan stölden och skjutningen. Aldrig att de här två pajasarna har kunnat haft hand om den under den långa tiden utan att ha ställt till med någon trafikolycka eller att polisen fått syn på den.
Har gängen sådan framförhållning att de lagrar bilar i flera år eller med tanke på regplåten varit i Tyskland under tiden.
Citera
2023-06-14, 15:22
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajkrull
43-åringen var inte kriminell. Han var min arbetskollega. Jobbade med honom senast förra veckan.

Beklagar!

/WTF
Citera
2023-06-14, 15:23
Medlem
skoputss avatar
Den skjutne 43-åringen bodde med sin 20-årige son(*E2), sonen innehar en restaurang i Västerås, en restaurang som jag ej kan finna. Adressen är till ett vanligt hyreshus.

E* Eller är det ej hans son?
(E2*) My bad, det är en kvinna.
Senast redigerad av skoputs 2023-06-14 kl. 15:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in