Citat:
Ursprungligen postat av
brasnyggman
Om det skulle visa positivt på sticka är du stentorsk då du har noll att säga, provet visar det som det visar. Ditt är ju att cut offen är 2.0 och det har jag svårt för att tänka mig att HHC når upp till
Finns idioter här som tror att även sticka kanske visar på thc så kommer analysen att rädda en men glöm det! Även analysen kommer att visa Thc oavsett vad en säger oavsett försök till förklaring
Men allvarligt, vad är du påstår här om inte att analys visar thc om stickan gör det? Bullshit är det iaf!
Du måste ju skjuta från höften och chansa, inget av det du skriver är iaf sant!
Men är isf övertygande i din text - det måste man ge dig! Men svara utan att veta till en som är nojig inför ett prov är rätt risig stil kan jag tycka, om man inte vet då skriver man inte, msn lossas iaf inte bergsäkert veta att nån är Stentorsk..
”Idioterna” tror att de kommer att räddas av analys har ju helt rätt för det är precis vad analysen gör, trots lägre cut off 20 cut off på labbet.. stickan hade 50.
”analysen kommer att visa thc oavsett” vart har du fått det ifrån!
Fakta är att analys inte alls visar thc.,
jag har nämligen nyss fått mitt svar och det står ”ej påvisat”.
Hade den visat thc öht så hade jag varit arbetslös nu.
så vilken sjukt tur för mig att dom där idioterna här på sidan trodde rätt trots allt,
Ifall någon är nojig över att lämna UP efter intag av HHC , jag kan lugna er, ni behöver alltså INTE vara nojiga även om ni pissar positivt på sticka, så länge provet skickas till karolinska för verifiering på lab är ni safe! analysen kommer att fria er!
100% säkert! (Andra har också berättat det tidigare, men nu vet jag själv att det är så)
Så sluta noja och njut av livet istället!
Trevlig midsommar på er! Fridens!