2023-06-17, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Inte chans i världen att det syns i 10 dagar!

Edit.. I extremfall kan det kanske ge utslag på upp till 4 dygn efter intag även om anser det vara rent skitsnack och en skröna. Max 2 dygn skulle jag vilja påstå

Jag har stor erfarenhet av Prodiagnostics saliv tester (gula vätskan) o de stämmer att de kan spåra så länge till och med ännu längre. det som är avgörande ör vart i Sverige man lämnar provet. För vad allmänheten inte vet. Så fuskar Sahlgrenska klinisk kemi med sina gränsvärden. Jag talar av egen erfarenhet efter att ha lämnat prover varje vecka i över 1 års tid. Alla som har varit utsatta för dessa tester som har visat felaktig får gärna skriva till mig. För jag håller på att gå till botten med detta
Citera
2023-06-17, 03:13
Medlem
darkr0adzs avatar
Ass om man tagit en xanor 1mg hur länge sitter den kvar i pisset?
Citera
2023-06-18, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkr0adz
Ass om man tagit en xanor 1mg hur länge sitter den kvar i pisset?

Några dagar jag har varit ren förut på ett dygn när jag tog en blå. Använde inte benso ofta alls, skulle tippa på 1-4 dygn. Räkna med 2-3 dygn iaf, xanor har väldigt kort halveringstid, man kan bli ren på ett dygn men 2-3 är mer safe.
Citera
2023-06-19, 02:42
Medlem
Stämmer det att benzo går att spåra i pisset jättelänge? Tog en sån blå tablett (var är det ens, ksaol???)
Senast redigerad av snallahjalp 2023-06-19 kl. 03:30.
Citera
2023-06-19, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Jag vet att jag rökte nog för att det skulle synas på stickor efter blott 5 dagar, och jag klarade mig galant på analys. Du borde inte jaga upp dig.

Verkar klarat mig.. pissade 9/6..
brukar ta 4-5 arbetsdagar vet jag. (Tidigare meddelade alltid även negativa prov, nu mer hör jag inget så länge allt är grönt!)
Citera
2023-06-19, 12:26
Medlem
Citat:
Om det skulle visa positivt på sticka är du stentorsk då du har noll att säga, provet visar det som det visar. Ditt är ju att cut offen är 2.0 och det har jag svårt för att tänka mig att HHC når upp till

Finns idioter här som tror att även sticka kanske visar på thc så kommer analysen att rädda en men glöm det! Även analysen kommer att visa Thc oavsett vad en säger oavsett försök till förklaring

Hörre, här finns också såna idioter som sitter här och chansar och lossas vara experter också, när man i själva verket har noll koll och insikt i saken.

Analyserat mitt urin nu som var negativt och det hade med 100% säkerhet varit positivt ifall det hade visat thc..
Så antingen är jag en idiot eller så är det nån annan som är det? 🤷🏻‍♂️
Är väl kanske bättre att ge fan i att skriva när man har exakt noll koll!!
Ditt troll
Citera
2023-06-19, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliff75
Hörre, här finns också såna idioter som sitter här och chansar och lossas vara experter också, när man i själva verket har noll koll och insikt i saken.

Analyserat mitt urin nu som var negativt och det hade med 100% säkerhet varit positivt ifall det hade visat thc..
Så antingen är jag en idiot eller så är det nån annan som är det? 🤷🏻‍♂️
Är väl kanske bättre att ge fan i att skriva när man har exakt noll koll!!
Ditt troll

Förstår i inte riktigt hur du menar jag har aldrig påstått att HHC ger utslag på Thc när det kommer till analys
Citera
2023-06-19, 16:35
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallahjalp
Stämmer det att benzo går att spåra i pisset jättelänge? Tog en sån blå tablett (var är det ens, ksaol???)

nej. Ksalol är Alprazolam känt som xanor, xanax osv. Med en snabb googling hade du fått reda på det...

Halveringstiden per mg har jag för mig är 6-12 timmar. Har pissat rent dagen efter intag. Käkar man bara en tablett är du knappast positiv mer än 1-2 dagar max.
Citera
2023-06-19, 21:51
Medlem
Tjena! Tog ett par nycklar ladd för 10 dagar sedan, lämnade urinprov idag som skickas till karolinska. Tränat varje dag sedan dess och druckit mycket vatten. Bör ju vara lungt men någon som har erfarenhet av liknande?
Citera
2023-06-19, 22:57
Medlem
Om man lämnar urinprov för droger och blodprov för B-peth & Cdt. Analyserar de blodet för droger då?

Om de inte gör det kan vi undvika "det är därför de gör två olika tester" Bara nyfiken 😊

Någon med erfarenhet?

Tack på förhand.
Citera
2023-06-20, 01:41
Medlem
Citat:
Om det skulle visa positivt på sticka är du stentorsk då du har noll att säga, provet visar det som det visar. Ditt är ju att cut offen är 2.0 och det har jag svårt för att tänka mig att HHC når upp till

Finns idioter här som tror att även sticka kanske visar på thc så kommer analysen att rädda en men glöm det! Även analysen kommer att visa Thc oavsett vad en säger oavsett försök till förklaring

Men allvarligt, vad är du påstår här om inte att analys visar thc om stickan gör det? Bullshit är det iaf!
Du måste ju skjuta från höften och chansa, inget av det du skriver är iaf sant!
Men är isf övertygande i din text - det måste man ge dig! Men svara utan att veta till en som är nojig inför ett prov är rätt risig stil kan jag tycka, om man inte vet då skriver man inte, msn lossas iaf inte bergsäkert veta att nån är Stentorsk..

”Idioterna” tror att de kommer att räddas av analys har ju helt rätt för det är precis vad analysen gör, trots lägre cut off 20 cut off på labbet.. stickan hade 50.
”analysen kommer att visa thc oavsett” vart har du fått det ifrån!
Fakta är att analys inte alls visar thc.,
jag har nämligen nyss fått mitt svar och det står ”ej påvisat”.
Hade den visat thc öht så hade jag varit arbetslös nu.
så vilken sjukt tur för mig att dom där idioterna här på sidan trodde rätt trots allt,

Ifall någon är nojig över att lämna UP efter intag av HHC , jag kan lugna er, ni behöver alltså INTE vara nojiga även om ni pissar positivt på sticka, så länge provet skickas till karolinska för verifiering på lab är ni safe! analysen kommer att fria er!
100% säkert! (Andra har också berättat det tidigare, men nu vet jag själv att det är så)
Så sluta noja och njut av livet istället!
Trevlig midsommar på er! Fridens!
Citera
2023-06-20, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
nej. Ksalol är Alprazolam känt som xanor, xanax osv. Med en snabb googling hade du fått reda på det...

Halveringstiden per mg har jag för mig är 6-12 timmar. Har pissat rent dagen efter intag. Käkar man bara en tablett är du knappast positiv mer än 1-2 dagar max.
Har nu kommit fram att jag förmodligen tog 3 st, är det en vecka för att vara safe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in