Meridith intervjuar folk fr jobb, har jag fr mig. Hon tar ju inte detta p ett serist stt utan frsker ha sex med de skande och blottar sig ven har jag fr mig.
Ngon kommenterar henne med orden "...this homeless woman!"
Vilket avsnitt?
Ssong 7 svsnitt 5 tror jag
Senast redigerad av Crash 2021-10-20 kl. 21:10.
Skrev nt lite halvt avfrdande om den hr serien i trden som handlar om vilken upplaga som r bst, det var vid ett tillflle d jag bara sett nt avsnitt hr och dr av den amerikanska serien. Sen dess har jag sett hela serien och fr vl g med p att jag kanske var lite snabb med att avfrda den. Lika rakt igenom fantastisk som originalet r den ju inte men det kan man knappast frvnta sig heller med tanke p att den r s mycket lngre. Men under ssong tre och fyra med ssong tv och fem strax under r det riktigt lattjo och dr kan man nog sga att serien under tv ssonger var p en niv som tminstone var riktigt nra att vara lika hg som originalet.
En aspekt dr originalet nd r klart bttre r att tminstone s vitt jag minns hade jag aldrig ngra problem att g med p att allt man sg i originalet sg man genom dokumentrfilmarnas kameror. I den amerikanska serien dremot har de varit mycket slare och slarvigare. S fr att f saker att g ihop fr man helt enkelt tnka sig att man ibland ser saker genom dokumentrfilmarnas kameror och ibland inte, att det ibland r som i vilken serie som helst i det avseendet. Och ibland fungerar inte ens det riktigt, finns mngder av exempel.
Menar saker i stil med att det r en scen i Michaels kontor eller konferensrummet och sen klipper de till vad som pgr samtidigt vid Jims och Dwight skrivbord och det hela ses ur en vinkel dr man kan se in i Michaels kontor eller konferensrummet och uppenbarligen r det inga dokumentrfilmare dr inne. Mokumentrknslan r drfr rtt trasig, synd att de skulle vara lata p den fronten.
Senast redigerad av FunAndGames 2021-10-27 kl. 19:26.
Tycker Creed r den absolut roligaste karaktren i serien. Beror nog till stor del p att man varit frsiktig med att inte veranvnda honom, ngot som fr effekt nr han ibland dyker in med sina ovntade punchlines.
Fantastisk serie. Har sett den ljligt mnga gnger. Fast nr Steve carell lmnar r det bara att starta om frn ssong ett igen. Det blir helt vrdelst utan honom.
Favoritkaraktrer: Michael, Dwight, Andy, Gabe, Oscar, Angela, Erin, Holly
Jim och Pam kan dra t helvete, hatar dem tv innerligt!! Speciellt Jim. Klarar inte av honom och hans ckliga sjlvbeltenhet..
Riktigt rolig serie men lite vl mnga utfyllnadsavsnitt i ssongerna? ven med Steve Carell? Sen knns ju ssong 1 som om skdisarna inte riktigt frsttt grooven riktigt, eller vad de gett sig in p s att sga, s den r ju inte s bra.
Jag tror man kunnat packa ner de dr 7 ssongerna till 3-4 st med enbart guldkorn, riktigt bra till relativt bra avsnitt. Vad sger ni?
Har nu sett om den igen, frsta ssongen skippade jag. Jag skulle vilja sga att den peakar i flera ssonger - 2-5, sen gr det nert. Nr tyckte ni den blev smre?
Bsta och smsta avsnittet?
Har undvikit de tv sista ssongerna fr en lng tid nu, r det ens vrt det nu nr Michael inte r med?
Med allt detta sagt s r det ltt den roligaste tvserien genom alla tider. Finns inget annat som ftt mig att skratta som The Office US. Det r verkligen s man garvar s hrt att trarna brjar rinna. Ingen annan serie kommer ens i nrheten.
Har nu sett om den igen, frsta ssongen skippade jag. Jag skulle vilja sga att den peakar i flera ssonger - 2-5, sen gr det nert. Nr tyckte ni den blev smre?
Bsta och smsta avsnittet?
Har undvikit de tv sista ssongerna fr en lng tid nu, r det ens vrt det nu nr Michael inte r med?
Med allt detta sagt s r det ltt den roligaste tvserien genom alla tider. Finns inget annat som ftt mig att skratta som The Office US. Det r verkligen s man garvar s hrt att trarna brjar rinna. Ingen annan serie kommer ens i nrheten.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!