Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-23, 13:29
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Ja men eller hur, precis så, d v s han bara droppar ord som "kvantfysik", "Vattenfall" och "barnhandlare" mumlar lite, woaw mmmmm och så vidare för att verka insatt och påläst medan han aldrig fyller på med fakta eller något intressant överhuvudtaget.

Han har ingenting och jag bävar redan för vad som ska hända när höst och kyla kommer och, och detta är ju kul, han söker sig norrut mot kyla och kallare väder på sikt.

Den hjärnan skulle jag gärna vilja titta in i.

Han är inte heller speciellt konsekvent eller logisk.

På vissa ställen så tycker han att vi svenskar som jobbar och tjänar pengar löser bort våra liv när man kan skippa att jobba i ekorrhjulet och istället vandra och leva som tysken. Hävdar även att pengar är en "bluff".

Men samtidigt så beklagar han sig att han har lite kvar att äta och snart kommer svälta om han inte får hjälp och bidrag av oss andra (som är dumma nog att arbeta). Tysken lever nu endast på lite socker och några kvarvarande falukorvbitar, samt 24 kr som är allt som finns kvar av hans pengar: https://youtu.be/YxPkDhDfPTs?t=694

Logik!

Oavsett så önskar jag en svensk God Midsommar till dig Mörten och till alla er i tråden!
Citera
2023-06-23, 14:45
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp

På vissa ställen så tycker han att vi svenskar som jobbar och tjänar pengar löser bort våra liv när man kan skippa att jobba i ekorrhjulet och istället vandra och leva som tysken. Hävdar även att pengar är en "bluff".

Men samtidigt så beklagar han sig att han har lite kvar att äta och snart kommer svälta om han inte får hjälp och bidrag av oss andra (som är dumma nog att arbeta). Tysken lever nu endast på lite socker och några kvarvarande falukorvbitar, samt 24 kr som är allt som finns kvar av hans pengar: https://youtu.be/YxPkDhDfPTs?t=694

Logik!

Oavsett så önskar jag en svensk God Midsommar till dig Mörten och till alla er i tråden!
Ja, det är såväl korkat som otacksamt när han tragglar in sig i de resonemangen, d v s inte bara är vi pedofiler och barnhandlare utan vi borde anamma hans livsstil och tankar.

Jag förstår ju att han måste tänka så för att på något sätt stå ut med sin eget liv och existens men någon gång så skulle jag ändå vilja att han slogs av en sekunds insikt och tog tag i sitt liv.

Detsamma till er alla också! ☀️
Citera
2023-06-23, 14:48
Avstängd
Citat:

Logik!

Detsamma till dej
Citera
2023-06-23, 16:59
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Inte ett livstecken från Tysken på flera dygn! Vad har hänt? I senaste videon sa han väl att han skulle tälta i ett industriområde i Gävles utkant. Kan ju vara så att han inte haft möjlighet att ladda telefonen helt enkelt.
Industriområde utanför Gävle säger du.. Låter som ett typiskt ställe man blir mördad på ju.
Alla ställen i Dalarna, Gävle, Sala, småorter i Lappland, osv. Typiska dödsfällor.
Citera
2023-06-26, 11:34
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Industriområde utanför Gävle säger du.. Låter som ett typiskt ställe man blir mördad på ju.
Alla ställen i Dalarna, Gävle, Sala, småorter i Lappland, osv. Typiska dödsfällor.

Må det för allt i världen inte vara Plötze som råkat illa ut.
(FB) Hamrångefjärden, Gävle - man hittad knivskuren på ”gamla E4:an” runt 09.00 (2023-06-26)
Senast redigerad av skoputs 2023-06-26 kl. 11:37.
Citera
2023-06-26, 14:03
Medlem
G.Silverbanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
(FB) Hamrångefjärden, Gävle - man hittad knivskuren på ”gamla E4:an” runt 09.00 (2023-06-26)
Ska va en i 30-årsåldern.
Citera
2023-06-26, 14:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs

Inte mörten, BO bor i huset som polisen har spärrat av, och dessutom är BO 30 år.
Citera
2023-06-26, 14:17
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
BO bor i huset som polisen har spärrat av

Är det bekräftat att han bor inuti huset och inte tältat på altanen?
Citera
2023-06-27, 14:59
Medlem
Sonny00s avatar
Ett livstecken från Tysken: https://youtu.be/SnUOnjNqqf4
Jag började nästan bli orolig….

Äntligen bejakar han sin homofila läggning. Visst har det funnits antydningar tidigare, men nu meddelar han att han bor hos en man!
Citera
2023-06-27, 15:04
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Ett livstecken från Tysken: https://youtu.be/SnUOnjNqqf4
Jag började nästan bli orolig….

Äntligen bejakar han sin homofila läggning. Visst har det funnits antydningar tidigare, men nu meddelar han att han bor hos en man!

Mer orolig för Schteppi. Har tydligen varit i en fajt med en annan hund, och är nu skadad och haltar.

Har djurmisshandlaren ingen som helst koll eller uppsyn över sina hundar?

Blir upprörd hur dåligt Schteppi ses efter och blir behandlad. Troligen har han släppt hunden vind för våg att klara sig själv (har hänt förut), eller så har Tysken supit till och glömt bort hunden, alternativt däckat full i tältet...

Djurmisshandlare!
Citera
2023-07-02, 09:56
Medlem
peggybundy666s avatar
Citat:
Mer orolig för Schteppi. Har tydligen varit i en fajt med en annan hund, och är nu skadad och haltar.

Har djurmisshandlaren ingen som helst koll eller uppsyn över sina hundar?

Blir upprörd hur dåligt Schteppi ses efter och blir behandlad. Troligen har han släppt hunden vind för våg att klara sig själv (har hänt förut), eller så har Tysken supit till och glömt bort hunden, alternativt däckat full i tältet...

Djurmisshandlare!

Stackars hund, och svar nej, han har aldrig haft koll på hundarna. Önskar jag hade adressen, hade ringt Länsstyrelsen pronto .
Citera
2023-07-02, 20:34
Medlem
Halte Haralds avatar
Åh nej, vafan säger mr.mört i senaste videon?
Han har fått lov av en fastighetsägare att göra dennes hus oberoende av el? Han ska bygga en geet?

Eller vafan svamlar han om? Förstår hälften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in