Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-09, 12:12
  #517
Medlem
Nytt avsnitt släpptes nyligen

https://soundcloud.com/markus-och-ma...mitharrymandel
Citera
2023-03-16, 14:14
  #518
Medlem
Jag fick vattenplaning när Mackans syrra fick pris av AB och artikel i Expressen.

Roligaste trollningen ever.
Citera
2023-03-19, 23:29
  #519
Medlem
Läser Valeries texter i Expressen och förundras över att en så sensuell och emotionellt moget reflekterade kvinna är Mackans syster.

Han leker Warcraft liksom. Fniss.
Citera
2023-03-19, 23:30
  #520
Medlem
Sagodjurs avatar
Är revolutionen på gång snart eller? Frågar åt en kompis.
Citera
2023-03-19, 23:32
  #521
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Är revolutionen på gång snart eller? Frågar åt en kompis.

Han borde gå i terapi, men han är en söt nörd.
Citera
2023-03-20, 17:44
  #522
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nowness
Läser Valeries texter i Expressen och förundras över att en så sensuell och emotionellt moget reflekterade kvinna är Mackans syster.

Han leker Warcraft liksom. Fniss.
Själv tänker jag tvärtom, en identitetspolitisk toka med en en visserligen knepig men självständigt tänkande brorsa, undrar om de umgås och i så fall stämningen är mellan dem.
Citera
2023-03-20, 20:06
  #523
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Själv tänker jag tvärtom, en identitetspolitisk toka med en en visserligen knepig men självständigt tänkande brorsa, undrar om de umgås och i så fall stämningen är mellan dem.

Ah fast hon är emotionellt intelligent. Han är bara intelligent.

Jag har hört att de kommer bra överens. Hon skulle köpa parfym för prispengarna jag är nyfiken på vilken.
Citera
2023-04-06, 16:10
  #524
Medlem
Moramannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nowness
Ah fast hon är emotionellt intelligent. Han är bara intelligent.

Jag har hört att de kommer bra överens. Hon skulle köpa parfym för prispengarna jag är nyfiken på vilken.
Att de samtalar är uppenbart, kollade upp henne eftersom du nämnde henne och här är en text som berör ett tema som Malcom också skrivit om: https://www.expressen.se/kultur/vale...et-fran-sojan/
Citera
2023-07-02, 11:54
  #525
Medlem
"Malcom Kyeyune har fel, inget kommer någonsin att hända." Har jag läst en del nu.

Men plötsligt så händer det.
Citera
2023-07-03, 05:04
  #526
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ironside79
"Malcom Kyeyune har fel, inget kommer någonsin att hända." Har jag läst en del nu.

Men plötsligt så händer det.
Tänker du på Frankrike? Men är inte det det gamla vanliga? Inkräktarna krigar med allt vad de har och européerna retirerar?
Citera
2023-07-03, 14:00
  #527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Tänker du på Frankrike? Men är inte det det gamla vanliga? Inkräktarna krigar med allt vad de har och européerna retirerar?

Räntan, inflationen, migrationen. Och lite visioner om framtiden utan dollar dominans etc.

Men ja, man kan ju gå tillbaka och lyssna på snillen spekulerar om inrikes konflikter när ekonomin fallerar.

Podden är ju gratis.
Citera
2023-07-03, 14:19
  #528
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ironside79
Räntan, inflationen, migrationen. Och lite visioner om framtiden utan dollar dominans etc.

Men ja, man kan ju gå tillbaka och lyssna på snillen spekulerar om inrikes konflikter när ekonomin fallerar.

Podden är ju gratis.
Ja ja, det är sant att det onekligen börjar luta åt kollaps.

Minns att exempelvis Johan Westerholm varnade för en slags ekonomisk kollaps som skulle börja 2018 men flera år gick utan att man märkte något så jag tänkte att där hade olyckskorparna ändå fel.

Nu tycks det ju ändå ske på alla plan.
Har för mig att det finns någon teori som säger att sådana här förändringar som förutspås i regel inträffar betydligt senare än vad som förväntas men att de också blir mycket större än vad någon kunde föreställa sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in