Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-11, 12:13
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
En dock på Erdoğan som håller koranen i sin famn som dom tänder på hade vart nått

Hehe, då hade det nog sagt pang i bygget rätt snart 😂

Jävligt glad att jag inte bor i varken Helsingborg eller någon annan större svensk stad, lär ju inte dröja länge innan någon galen islamist springer runt och skär halsen av folk, skjuter omkring sig i ett shoppingscenter eller spränger ett tåg.
Citera
2023-07-11, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Jag hoppas på det med eftersom jag är övertygad att de som står bakom paludans koranbränningar är sionister, inklusive han själv.

Så, eftersom man gapar yttrandefrihet vill jag gärna se hur många som faktiskt kommer våga försvara denna "yttrandefrihet" öppet

Sjukt intressant!
Du är tragisk, som tror det. Man får väl bränna vilken bok som helst, inklusive judarnas? Tycker man annat så är man religiös.
Citera
2023-07-11, 12:37
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
Fatta vilket antiklimax haha..

Sen om det inte blir koranen imorgon går ju hela hans "demonstration" i stöpet haha.. Blir den av och koranen bränns får han däremot det jävligt problematiskt framöver. Jag tror han ballar ur asså

Jag tror också att han ballar ur. Det blir bränning av bibeln och något annat sen vågar man inte mer. Kommer inte ens att bli mer än en notis i tidningen.
Citera
2023-07-11, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
När Margot Wallströms uttalade sig kritiskt mot Israels utomrättsliga avrättningar i Palestina så tvingades Sverige arrangera en judefestival i Malmö + ett förintelsemuseum, för att vi skull bli förlåtna & att inte kronkursen skulle kraschas.

Skulle det eldas en Torah i Helsingborg så lär det bli tråkigheter för Sverige på en helt annan nivå än att några sandnegrer kastar sten.

En ansökan att elda en Torah i Stockholm nekades för inte så länge sedan.

Det stämmer! Det visade sig dock att när personen la upp en bild på boken han skulle elda så var det en svensk psalmbok.
Citera
2023-07-11, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Det hade ju varit det bästa om en vilsen skäggprydd musli står där o skriker o bränner en psalmbok eller bibeln o ingen jävel bryr sig.
För det e precis det som händer, visar bara vilken sjuk religion islam är o hur sjuka packet som följer den är

Bokbränning, undra vilken, ingen Koran.

Citat:
Trots Nato-besked – bokbränning hålls som planerat i Helsingborg.

Nu står det klart. Polisen har godkänt Lucas Ljungkvist ansökan om att bränna en
religiös text i centrala Helsingborg. Men arrangören uppger, trots tidigare besked,
att han inte kommer bränna någon koran.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/he...rg-far-godkant
Citera
2023-07-11, 14:08
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen

Skulle jag gå ut och skrika att jag hatar negrer så skulle jag åka på däng av vänstern.

Hade du gått ut och skrikit att du hatar negrer så hade du förmodligen åkt på däng av negrer rätt fort.
Har ingenting med yttrandefrihet att göra.
Citera
2023-07-11, 14:22
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100sekunder
Bokbränning, undra vilken, ingen Koran.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/he...rg-far-godkant

Spelar ingen roll vad han bränner, han kommer att få polisbeskydd resten av livet.
Kostnaden blir några hundra miljoner.
Citera
2023-07-11, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Spelar ingen roll vad han bränner, han kommer att få polisbeskydd resten av livet.
Kostnaden blir några hundra miljoner.
Kan ej se han behöva skydd av myndigheter om han bränner en bibel,ingen kommer ens bry sig.Kanske ett krisken ilångt borta kommer gå bananas på twitter,
Citera
2023-07-11, 15:57
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Kan ej se han behöva skydd av myndigheter om han bränner en bibel,ingen kommer ens bry sig.Kanske ett krisken ilångt borta kommer gå bananas på twitter,

Han har redan menat på att han skulle bränna en koran, det räcker för de som utfärdar fatwor.
Citera
2023-07-11, 16:10
Medlem
Stivalis avatar
Har man tre böcker i en påse och "slumpmässigt" ska dra upp en att bränna så känner man ju enkelt vilken som är vilken. Det tricket luras ingen av. Även om de är exakt likadana i formen kan man ju göra något som gör att man kan skilja dem åt.
Citera
2023-07-11, 16:11
Medlem
Ratads avatar
Vad heter scientologiboken? Den kanske borde få sig en omgång så den lär sig veta hut?

Kifflom på er!
Citera
2023-07-11, 16:14
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Har man tre böcker i en påse och "slumpmässigt" ska dra upp en att bränna så känner man ju enkelt vilken som är vilken. Det tricket luras ingen av. Även om de är exakt likadana i formen kan man ju göra något som gör att man kan skilja dem åt.
Det vore faktiskt ett kul "u mad brah"-test att elda en religiös sagobok i en försluten låda utan att avslöja vilken det var. Schrödingers sagobok kan vi kalla det. Man kanske råkar elda upp en pamflett om skogsbränder istället för en sagobok. Tänk vilken fail det blir bland Swedistans salafister när de återigen river Skäggetorp för att de intalade sig att en koran var det som brändes.

Vi får hoppas att alla apologetiska kissbyxor då blir kränkta by proxy!

Senast redigerad av Ratad 2023-07-11 kl. 16:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in