Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-21, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Han gjorde faktiskt det i live sändningen, vilket jag har länkat till tidigare och där ser både han och hunden välmående ut. Men av någon outgrundlig anledning har han raderat det !
Skit i att klicka på länken för den visar bara att han raderat den sekvensen.
https://www.youtube.com/watch?v=JZShkXaHKew&t=4059s
Jag vet, och han skrattade hjärtligt när han bar den stora hunden som en bebis.
Jag ville att han gjorde det igen för han var på så dåligt humör nu igen
Citera
2023-07-21, 22:24
Strafföreläggande AM32068-19, Jimmy L*ndström

Datum: 2019-03-11

Åklagarmyndigheten: Åklagarkammaren i Gävle

Brott: Olovlig körning, grovt brott

Beskrivning:
Du har kört personbil utan att ha rätt till det. Det hände den 2 mars 2019 vid Erikshjälpen, Södra skeppsbron 35, Gävle, Gävle kommun. Brottet bör bedömas som grovt eftersom ditt körkort var återkallat. Du begick gärningen med uppsåt.

Böter: 2500kr
Citera
2023-07-21, 22:37
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter
Jag vet, och han skrattade hjärtligt när han bar den stora hunden som en bebis.
Jag ville att han gjorde det igen för han var på så dåligt humör nu igen
Det märkliga är att han raderat det som var positivt, kan det finnas en orsak till det som ingen listat ut ännu?
Ja han var jäkligt glad i den live sändningen trots mina inlägg som gick emot honom, känns som det är en hund begraven här, det är ett ordspråk inget annat.
Citera
2023-07-21, 22:42
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Strafföreläggande AM32068-19, Jimmy L*ndström

Datum: 2019-03-11

Åklagarmyndigheten: Åklagarkammaren i Gävle

Brott: Olovlig körning, grovt brott

Beskrivning:
Du har kört personbil utan att ha rätt till det. Det hände den 2 mars 2019 vid Erikshjälpen, Södra skeppsbron 35, Gävle, Gävle kommun. Brottet bör bedömas som grovt eftersom ditt körkort var återkallat. Du begick gärningen med uppsåt.

Böter: 2500kr
Det var ju inte så kriminellt, så frågan är ju fortfarande varför Jimmy upplåter husvagnen till Tysken, inte kan han väl vara så dum så han tror på fri el i framtiden.
Nja det där förhållandet dör nog ut när han tar nästa steg för att prata Putin till rätta.
Hur kom dom i kontakt med varandra undrar jag, någon som vet det ?
Citera
2023-07-21, 22:45
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Det var ju inte så kriminellt, så frågan är ju fortfarande varför Jimmy upplåter husvagnen till Tysken, inte kan han väl vara så dum så han tror på fri el i framtiden.
Nja det där förhållandet dör nog ut när han tar nästa steg för att prata Putin till rätta.
Hur kom dom i kontakt med varandra undrar jag, någon som vet det ?

Tysken jobbar väl åt Jimmy?
Citera
2023-07-21, 23:06
Medlem
Tack kodapan! Det var inte så smaskigt. Hade förvisso förväntat mig ringa narkotikabrott så de skulle ha något gemensamt. Passar ändå rätt bra med olovlig körning, det hade ju Emil provat flera gånger.

Hade varit riktigt ironiskt om brottet hade pedofilikoppling. 🙃

Killgissar att Tysken promenerade förbi J*mmy och bad att få fylla sin vattenflaska och på den vägen är det. Tysken är faktiskt ganska trevlig (förutom diverse labila utbrott) och rätt allmänbildad, så det är nog ganska lätt att gå på hans fantasier. Gissar jag. Han är åtminstone fascinerande nog för den här tråden. 😏

Jösses, tre timmar live, tar ett tag innan jag tar mig genom det – om någonsin.
Citera
2023-07-21, 23:17
Medlem
Citat:
Det märkliga är att han raderat det som var positivt, kan det finnas en orsak till det som ingen listat ut ännu?
Ja han var jäkligt glad i den live sändningen trots mina inlägg som gick emot honom, känns som det är en hund begraven här, det är ett ordspråk inget annat.
Tror du han var berusad kanske?
Husvagns-Jimpa bjuder tysken på amfetamin så han orkar STÅ och babbla i 3 timmar med små stirriga blodsprängda ögon..
Citera
2023-07-21, 23:21
Medlem
Ingen skriven på gamla adressen i Herräng, men jag hittade detta:

"Fastigheten på Hensviksvägen 46 i Herräng har fått en ny ägare. Köpare är 4Mz Bygg AB och säljare är Bert Åkerblom. Köpet blev klart i mars 2023 och priset blev 710 000 kronor. Det 110 kvadratmeter stora huset är byggt 1964 och har en 3 181 kvadratmeter stor tomt".

https://www.norrteljetidning.se/2023...or-blev-priset
Citera
2023-07-22, 00:00
Medlem
Marknadsassistents avatar
Jag tycker Peter Mörtjävel är en skitstövel, snackar bara skit om sverige, man va fan gör han här då ?
Uppträder otrevligt, när busschauffören bad honom sätta sig längre bak i bussen med hunden (pga folk med allergi) käftade han emot och frågade om det fanns någon LAG om det. Total brist på hänsyn, när han gick förbi en obemannad gårdsbutik gick han in och stal ägg och honung. Han trampar vidare längs vägen, lite intressant iofs hur länge han kan hålla på så. Att det är fel i skallen är ju klart, hoppas han trillar i ett krondike och slår i skallen ordentligt och att någon tar hand om jycken.
Citera
2023-07-22, 00:45
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter
Tror du han var berusad kanske?
Husvagns-Jimpa bjuder tysken på amfetamin så han orkar STÅ och babbla i 3 timmar med små stirriga blodsprängda ögon..
Jag tror inte att någon av dom två har en kran för få att amfetamin levererat till den avkroken, än mindre att det finns kontanter för att betala en kran med, men jag tror efter att ha sett den live sändningen att han var hög på något, för på så gott humör har inte vart på tidigare. Nu svarade han på frågor som jag trodde skulle göra honom irriterad men icke.
Citera
2023-07-22, 07:42
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Det var ju inte så kriminellt, så frågan är ju fortfarande varför Jimmy upplåter husvagnen till Tysken.

Jag har för mig att Tysken sa att han fick bo i husvagnen i en månad om han röjde upp på tomten, men jag kan ha hört fel.

Av det jag sett av Tyskens arbetsvilja hittills så tvivlar jag på att han ens har börjat röja upp.
Citera
2023-07-22, 10:04
Medlem
nationalizten88s avatar
Är det någon som har FUP??

Vilket brott är begånget? Vem är BO ,vem är MGM? När kommer domen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in