Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-03, 15:07
Medlem
bl1nks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Equinox800
Rätt så kul ändå när dom gör bort sig inför hela Sverige.
Låt dom hålla på med sin favoritsysselsättning som dom har tagit med sig hit.

Hoppas nu etniska svenskar verkligen får se hur dom egentligen är och att dom verkligen tar till sig det hela.

Vänstern är väl alldeles knäpptyst nu antar jag.

Vad snackar du om? Har du inget intressant att skriva. Vad ska man se.
Citera
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
På bild nr8 står en arab(?) med påk. Brukar araber lägga sig i bråk som rör Eritria?

https://www.expressen.se/nyheter/kao...-stenkastning/

Dom lägger sig väl i allt som luktar bråk?
Citera
Medlem
Magnificoos avatar
Är det regimtrogna mot regimkritiker? Vilka har vi importerat flest av?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slappetasken
Har jag uppfattat det rätt att upploppens orsak är regimtrogna mot icke regimtrogna i Eritrea?

ja , fast tvärtom.

regimtrogna eritrianer ordnar kalas (typ) varje år i sverige för att umgås och träffas, (har för mig att de tillochmed får bidrag för det från hemlandet, men kan ha fel här/inte längre).

de icke regimtrogna (vi kan väll gissa att de befinner sig i sverige för att de inte hade så mycket för samma betende i sitt forna hemland) kaosar loss, varje år....

Citat:
På vilket sätt påverkar de något genom att slår ihjäl varandra här?
det är eritriansk demokrati. många ogillar den sittande presidenten... han har ju sutit där sedan 90talet... och då behöver man som regel köra lite kreativa varianter på demokratikonceptet. om jag förstår wiki rätt så är det tydligen kotym att som "utflugen" eritrian, betala ett par procent "skatt" till sitt forna hemland, i synnerhet om man inte vill få höra dåliga nyheter gällande sin familj/anhöriga som är kvar i det östafrikanska paradiset....

lite trist att de inte kan samsas ute i järva, men "bring a wild animal into civilization, and you get a wild animal in civilization"...

Citat:
Detta är för fan Sverige. Vill de slå ihjäl varandra o ha sönder saker får de åka tillbaka till sitt skitland. Min åsikt bara.

inte så festligt, skulle bli en väldigt kort demonstration, när polisen öppnar eld, och familjerna till de imblandande bjuds in på "tortyrfestival" helgen därefter.

bättre här i sverige, man undrar ju hur många kvinliga poliser som gick ner på knä som brukligt, snarare än "varför blev det kaos".....
Citera
2023-08-03, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Eritreaner har ingen djungel. En jävla massa sand dock!
Ska man vara rasist ska man iaf vara påläst så det blir korrekt rasism.

Subtropisk regnskog har de. Så det är inte bara massa sand.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonOnMouse
Alltså, många kan vara svenska medborgare. 🤷🏼‍♂️ De utövar sin rätt att vistas och typ göra saker på svensk mark.

Man har aldrig rätt att starta upplopp eller använda våld. Speciellt inte mot poliser och andras egendom. Och det är exakt vad de gör. Till polisen säger jag bara två saker. Skjut dem. Alla.
Citera
Medlem
Oj det var värre än jag trodde. Undrar hur många bilar man tuttat på. Man måste ha haft med sig tändvätska.

Endast Putin vinner på detta.
Citera
Medlem
Vill bara klargöra några få saker för er som inte har en större världsvana:

Tigrayfolket och tigreaner som utgör majoriteten av landets befolkning (ca 2/3) brukar vara kristna.
Undantag finns alltid, men skulle tippa på att 75 - 80% av dessa följer kristendom.

Motdemonstranterna har flytt enparti-staten där all makt ligger hos presidenten Afewerki. Finns inga andra partier, och det hålls inte några egentliga politiska möten gällande hur partiet ska styra heller. Utan det är verkligen så att president Afewerki styr med sina "yes men" som stöd.

Det här är sådant som triggar igång starka känslor. De flesta vill ha ett land där folket får tycka till, och har inte lämnat allt bakom sig för pengar i Europa, utan mer för att kunna leva ett drägligt liv utan rädsla.

En samling regimtrogna eritreaner utanför Eritreas landsgränser kommer alltid behöva vara beredda på att stå till svars för sin hållning.
Citera
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnificoo
Är det regimtrogna mot regimkritiker? Vilka har vi importerat flest av?
Intressant fråga.
Vilken sida vinner?
Citera
Medlem
Krimkolls avatar
Enligt den politiska polisen ingen skadad.
På platsen ser man folk få vård och andra som haltar därifrån skadade.
Man ser poliser som blivit slagna med påkar och staket.

Men den politiska polisen ska alltid ljuga om invandringen, islam, ghettona osv. Helt uppenbart är det så.
Ingen kommer gripas eller dömas heller. Inte om den politiska polisen bestämmer, som överklagar svenskars rätt att demonstrera däremot.

Hur fan kan man vilja vara polis och arbeta för en sådan myndighet och stat? Som uppenbart ljuger, agerar mot det egna folket och försvarar massinvandring, folkutbyte, islamisering, ghetton och ser alla dessa grova vidriga brott och offren som ofta är svenskar och oskyldiga. Hur kan man vilja jobba med det och leva med sig själv när ens chefer ljuger och vinklar hela tiden?
Senast redigerad av Krimkoll 2023-08-03 kl. 15:11.
Citera
2023-08-03, 15:09
Medlem
Detta kommer pågå förevigt då dessa grottmänniskor handlas med silkesvantar. Utvisa varenda en samt deras familjer. Fan gör dom här till att börja med
Citera
2023-08-03, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Equinox800
Rätt så kul ändå när dom gör bort sig inför hela Sverige.
Låt dom hålla på med sin favoritsysselsättning som dom har tagit med sig hit.

Hoppas nu etniska svenskar verkligen får se hur dom egentligen är och att dom verkligen tar till sig det hela.

Vänstern är väl alldeles knäpptyst nu antar jag.

Jag är lite lefty och jag tycker det är rätt bra. Vilken jävla showdown. Puckat att stena snuten dock men jaja de står ju ivägen och krånglar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in