Citat:
Ursprungligen postat av
Skaraborg2
Vad jag känner till så har allt letande efter honom stannat upp.
I o f s inte så konstigt med tanke på att det är över 6 år sedan han försvann.
Ja tänk åren går så otroligt fort ,känns som att det hände nyss i maj .
Vi var verkligen igång på vad som kan ha hänt ,kartor ritades ,folk åkte runt och letade i industriområdet ,det togs foton där vägar tog slut ;diken uppenbarade sig och ,många diskussioner omkring var han lämnat sin Snobben ryggsäck och var han ställde resväskan intill ett elskåp utmed en väg . Att han synts till med sina blommiga skor utanför Dollarstore och att han sen på tidig morgonkvist synts till utan en kvinna med hund .
Även att han suttit under ett väg bro-spann enligt bilister som sett honom och att någon även sett honom gå utmed järnvägsspåret söderut .
Ja det var så många som sett skymten utav honom men han försvann ändå ...
De kartor som gjordes där alla observationer gjorts, var hedersvärda ,mycket jobb bakom ,och Missing people var ju överallt och tittade .
Många bilder sändes in på omgivningen runt Hallsberg ifrån folk som gått och letat och fotat .
När man tänker tillbaka så kom jag ihåg att någon ung person sa att P. blev hängd i någon skog nära tågstationen ( minns att jag hajade till då ) men varför denne person sa detta kommer vi antagligen aldrig få veta ,så detta är riktigt sorgligt ,detta !