2023-08-22, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Hostattackerna man fick av HHC var ju brutala.
Nästan så jag spydde av hostattackerna.
Håller med. ville spy men kunde inte.
Citera
2023-08-22, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvivale
Ja det är konstigt, förmodligen så marknadsförs det endast som thc-p, för att luras, hade den cannabinoiden funnits i vapen så borde man ju känt nånting, men nej, kunde lika gärna köpt en vanlig e-cigg eller nåt. Lurendrejeri, går inte att lita riktigt på de där företagen, att det verkligen innehåller det som det ska.
Har du ens testat el gringos? den är sjuk
Citera
2023-08-22, 20:23
Medlem
Sluta skriv i den här tråden om HHC och skit, HHC är inte HHC-o HHC kan man nästan sluta diskutera dock, det kommer antagligen aldrig mer säljas i Sverige, då det numera är olagligt, det ända ni kan fortsätta diskutera är minnen. Någon kriminell kommer antagligen inte besvära sig med att sälja det iaf då det redan fins hash, weed och andra cannabinoider som är bättre än HHC. 100%iga cannabis brukare dock har aldrig haft alla hästar hemma i stallet, så förstår om folk blandar ihop alla kemikalier med varandra, dom har ju nu bara 1-2 bokstäver skillnad i namnets förkortningar Något som på riktigt är komiskt dock är att en stor del av människor verkar tro att alla ny cannabinoider som kommer nu är 100% säkra. Bara du ändrar lite på molekylen så kan den nya substansen ha helt olika metaboliter, skadeeffekter, rus, dosering mm. Med dessa kemikalier som fins i microskåpiska mängder lr i lite större mängd så är det iaf svårt att säga vad dom gör med din kropp. Mänskligheten har aldrig tidigare vapat något jävla 90% HHC vape, eller 30% THCP, 4H-CBD you name it. Dom är säkert säkrare än dom 100% synetiska skit noiderna som 4F-ADB mm, men fins det ingen seriös lång forsking på dom kan vi heller inte säga att dom är säkra
Senast redigerad av Bobthebear 2023-08-22 kl. 20:31.
Citera
2023-08-23, 08:21
Medlem
Well, jag har nu testat HHC-O-godis några gånger och kan säga att jag är inte speciellt förtjust, ger mest en känsla av att vara yr och seg. Känslomässigt blev jag ganska nojjig första gången, men det har inte kommit tillbaka de andra gångerna. Slutsatsen är att för att bra "rus" så rekommenderar jag faktiskt alkohol istället, blir mycket mer "kick" och känslomässigt lyft av det.
Dessutom verkar HHC-O vara extremt beroendeframkallande, redan efter några dagar märkte jag att jag blev "låg" och fick mer ångest än vanligt när jag inte tog det.
Sen ser jag såklart fram emot legalisering av Cannabis, rent oförstört grönt är ju det absolut bästa rusmedlet.
Citera
2023-08-23, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Det var märkligt att FHM inte rekommenderade att hhc-o skulle klassas samtidigt som dom gav sin rekommendation om hhc och hhcp. Att dom fortfarande inte gjort det är helt sjukt. Gud vad jag skulle vilja prata med nån där för att förstå deras logik. Varför var det så bråttom med dom andra men inte med den enda som vi vet kan vara potentiellt farlig?

Tror du inte att det var så enkelt att de helt enkelt inte hann med den här gången? De andra hade ju varit under utredning längre. Åker den inte nästa klassning ska jag sluta röka.
Är ju ändå ett visst arbete bakom varje klassning. Läs mer här:
https://www.alkoholochnarkotika.se/p...lassning-till/
https://liu.se/nyhet/snabbare-narkot...rskarnas-metod
Citera
2023-08-23, 18:13
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaranteratMangel
Tror du inte att det var så enkelt att de helt enkelt inte hann med den här gången? De andra hade ju varit under utredning längre. Åker den inte nästa klassning ska jag sluta röka.
Är ju ändå ett visst arbete bakom varje klassning. Läs mer här:
https://www.alkoholochnarkotika.se/p...lassning-till/
https://liu.se/nyhet/snabbare-narkot...rskarnas-metod

Nä, hhco började utredas samtidigt som hhc och hhcp.
Citera
2023-08-30, 10:21
Medlem
Unelads avatar
Förstod att HHC skulle dö ut så fort det blev olagligt, tråkigt att det direkt börjar säljas nya varianter direkt en sort klassas då man inte vet hur farligt det kan vara.

Någon som fortfarande röker HHC eller har ni gått över till laglig variant?
Citera
2023-09-02, 07:16
Medlem
Edolfs avatar
Jag är noob, vad gör jag med dessa? Köpte en vape först som var redo att rökas direkt (när HHC var lagligt), men när hhc skulle bli klassat köpte jag dessa två, jag behöver köpa en vape samt en tank som jag häller hhc sörjan i? Eller har jag helt fel.

https://imgur.com/xr4wdL7

Vill inte det ska bli gammalt.
Senast redigerad av Edolf 2023-09-02 kl. 07:34.
Citera
2023-09-02, 08:10
Medlem
Edolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Sluta skriv i den här tråden om HHC och skit, HHC är inte HHC-o HHC kan man nästan sluta diskutera dock, det kommer antagligen aldrig mer säljas i Sverige, då det numera är olagligt, det ända ni kan fortsätta diskutera är minnen. Någon kriminell kommer antagligen inte besvära sig med att sälja det iaf då det redan fins hash, weed och andra cannabinoider som är bättre än HHC. 100%iga cannabis brukare dock har aldrig haft alla hästar hemma i stallet, så förstår om folk blandar ihop alla kemikalier med varandra, dom har ju nu bara 1-2 bokstäver skillnad i namnets förkortningar Något som på riktigt är komiskt dock är att en stor del av människor verkar tro att alla ny cannabinoider som kommer nu är 100% säkra. Bara du ändrar lite på molekylen så kan den nya substansen ha helt olika metaboliter, skadeeffekter, rus, dosering mm. Med dessa kemikalier som fins i microskåpiska mängder lr i lite större mängd så är det iaf svårt att säga vad dom gör med din kropp. Mänskligheten har aldrig tidigare vapat något jävla 90% HHC vape, eller 30% THCP, 4H-CBD you name it. Dom är säkert säkrare än dom 100% synetiska skit noiderna som 4F-ADB mm, men fins det ingen seriös lång forsking på dom kan vi heller inte säga att dom är säkra
Wow, det var verkligen ingenting vi som är i tråden visste, EINSTEIN! Dumstrut på dig.
Citera
2023-09-03, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKlimatkris
Någon som upplevt biverkningar? Blir man dummare? Segare?

Har rökt varje dag i cirka 3 veckor, 6-7 bloss två gånger om dagen. Det är nog lite för mycket och jag har inte råd att förlora fler hjärnceller. Ska sluta nu när semestern är slut.

Hur gick det för dig? Hur länge höll sig svettningarna, om du nu fick det
Citera
2023-09-05, 14:22
Medlem
StonedMonkeys avatar
Förhöjd kroppstemperatur likt Feber när man har "avtändning" ifrån HHC/HHC-O - någon som känner igen sig?
Citera
2023-09-05, 14:35
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edolf
Jag är noob, vad gör jag med dessa? Köpte en vape först som var redo att rökas direkt (när HHC var lagligt), men när hhc skulle bli klassat köpte jag dessa två, jag behöver köpa en vape samt en tank som jag häller hhc sörjan i? Eller har jag helt fel.

https://imgur.com/xr4wdL7

Vill inte det ska bli gammalt.

Det ser ut som om du har köpt hylsor? Då behöver du bara en strömkälla, så som batteriet till en vejp-penna.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in