Resultat: Kommer vi infrskaffa nya iPhone 15 nr den slpps?
Ja
17,86%
10 röster
Nej
58,93%
33 röster
Vet ej (beror p priset)
23,21%
13 röster
2023-09-04, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rassa
Jod, kabel fr du. Adapter har inte Apple skickat med sedan iPhone 11, men det kanske blir annorlunda med iPhone 15 d Apple lr g ver till USB-C som standard. Kanske skickar dom med en USB-C adapter i ldan d. Det skulle jag vilja ha i alla fall. Har typ 10 USB-A laddare hemma men bara en eller tv USB-C.

Aaa men precis
Man lr ju betala ca 17k fr en telefon och de kan inte bjuda p en 100 kr kabel?
Ironiskt!
2023-09-04, 04:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lamedon
Aaa men precis
Man lr ju betala ca 17k fr en telefon och de kan inte bjuda p en 100 kr kabel?
Ironiskt!

Hur str det till med lsfrstelsen?
I det inlgg du sjlv citerar s str det ju klart och tydligt att Apple alltid skickat med laddkabel till alla sina telefoner, alltid, men sen nt r tillbaka s fr man inte med ntadaptern, allts den man stter i vgguttaget.
2023-09-12, 15:02
Medlem
explorerss avatar
Wonderlust / Kl: 19.00
https://www.youtube.com/live/ZiP1l7j...2PJMW19f0OppLM
2023-09-12, 17:15
Medlem
Rassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Wonderlust / Kl: 19.00
https://www.youtube.com/live/ZiP1l7j...2PJMW19f0OppLM

Finns ju p Apples hemsida ocks. apple.com

macrumors.com brukar tcka detta bra ocks, med bilder och kommentarer som man kan snabbspola i efterhand om man inte kan se det live.

Jag r inte s exalterad ver att det presenteras en ny line-up av iPhones, det r ju typ samma-samma r frn r. Jag hoppas p en ny iMac 27 (eller kanske 32). Men det verksr inte troligt om man ska tro alla rykten.
2023-09-12, 19:05
Medlem
Raytheons avatar
Nu kr vi.
2023-09-12, 19:21
Medlem
Rassas avatar
Wow! Duble tap. Bara det knns som att det r vrt frn att byta frn min Apple Watch Series 4 till Series 9. Varje morgon ska jag trycka p klockan fr att stnga av larmet. Najs att bara trycka ihop tumme och pekfinger tv gnger i halvsmn fr att gra samma sak.
2023-09-12, 20:22
Medlem
explorerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rassa
Wow! Duble tap. Bara det knns som att det r vrt frn att byta frn min Apple Watch Series 4 till Series 9. Varje morgon ska jag trycka p klockan fr att stnga av larmet. Najs att bara trycka ihop tumme och pekfinger tv gnger i halvsmn fr att gra samma sak.

Intressant med Double tap.

Mer spnnande fr de som sitter och trummar
med pekfingret med klockan p armen

IPhone 15 Pro Titanium blir att bestlla.
nskar bara nr kameran blir jmn med skalet.
2023-09-12, 20:23
Medlem
Inga nyheter verhuvudtaget, minimala uppgraderingar och produkter gjorda av tervunnet material vilket r lika med smre kvalit.

De tnker fortfarande envisas med att ha kvar dynamic island, strde mig p den nr de infrde denna p iPhone 14 d den r i vgen om man kollar p ngon Youtubevideo.

Nya Apple Watch Ultra hade knappt ngot nytt, Double tap r vl bra om man bara har en arm eller har ngon form av handikapp, i vrigt r det ngot man kan vara utan.

Nej det enda de har som r intressant r Vision Pro som de inte visat ngot utav, i vrigt s hller jag mig till min 13 Pro Max samt Apple Watch Ultra. Finns ingen anledning till att uppgradera.
2023-09-12, 20:24
Medlem
Raytheons avatar
Trttaste eventet ngonsin. Noll innovation.

Jag r en njd Appleanvndare men kommer absolut inte uppgradera.
2023-09-12, 20:35
Medlem
Pecka-s avatar
r rejlt besviken, trodde vi skulle f nya iOS och watchOS ikvll.
2023-09-12, 20:42
Medlem
Rassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
r rejlt besviken, trodde vi skulle f nya iOS och watchOS ikvll.

Du har missfrsttt vad Apple presenterar i kvll. Dagens event handlar om ny hrdvara (iPhone och Apple Watch).

Nytt iOS, macOS och watchOS presenterades i juni:

https://www.apple.com/newsroom/2023/...23-highlights/
2023-09-12, 20:46
Medlem
Nstan 16000 fr en pro model? Nej det blir nog en 14pro ifrn swappie eller liknande nr priset har gtt ner ytterligare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in