2023-09-12, 17:18
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brakfesten009
Mycket blattar dr ocks numera. Allatorp r dremot ett litet ruralt samhlle c:a tv mil norr om Karlskrona s jag skulle gissa att det r den lokala bilburna ungdomen som har varit ute och kt.

Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Cyklade ut dit en gng och gissare snarare p under milen frn centrum

Googlar man p Allatorp Karlskrona i google maps eller earth s hamnar man knappast i ett samhlle snarare en liten bebyggelse bredvid Rosenholm...

Om det r ruralt ... vad vet jag.. bara varit i Rosenholm en gng nr jag och bjd morsan p att glo p Bjrn Skifs p arenan dr.

Men Allatorp.. ett samhlle.. numera verkar varenda litet kvarter vilja vara ett samhlle...
Citera
2023-09-12, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Cyklade ut dit en gng och gissare snarare p under milen frn centrum

Jag blandade i hastigheten ihop det med Allaboda, det ligger ungefr tv mil frn Karlskrona centrum (Tross).
Senast redigerad av brakfesten009 2023-09-12 kl. 17:35.
Citera
2023-09-12, 17:37
Citat:
Ursprungligen postat av Player11
Kul att ingen har koll men yttrar sig nd.
Bilen stod skriven p en 56-rig herre vid namn **sse **gstrm. * = h a.
P adressen finns en 18-ring man.
M*chael Kl*nt. * = i.

Jag vet inte nnu vilka passagerarna var. Men tror att personen som satt hger fram r avliden d framrutan var hyfsat blodig dr. Kunde inte se spr av blod i resten av bilen.
Lter som du var p platsen?
Citera
2023-09-12, 20:55
Medlem
Allatorpsvgen r en rtt kurvig vg och kan vara rolig att kra fort p om man har frmgan till det. Bilen str skriven p en man i Fgelmara som ligger i stra delarna av Karlskrona kommun. Tror att vi kan avskriva att de bodde i nrheten av Allatorp. Man kan ta den vgen av massor med anledningar. Snabbast frn vstra e22 /Karlskrona till Rdeby r via norra avfarten/angringen men allatorpsvgen kan fr en del vara lite....roligare.

5 pojkar i gymnasieldern i pappas BMW p allatorpsvgen... lter som de hllt lite mer n tilltna 50 som det r p strckan dr olyckan skedde.
Citera
2023-09-13, 01:12
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spagettimakaroner
Allatorpsvgen r en rtt kurvig vg och kan vara rolig att kra fort p om man har frmgan till det. Bilen str skriven p en man i Fgelmara som ligger i stra delarna av Karlskrona kommun. Tror att vi kan avskriva att de bodde i nrheten av Allatorp. Man kan ta den vgen av massor med anledningar. Snabbast frn vstra e22 /Karlskrona till Rdeby r via norra avfarten/angringen men allatorpsvgen kan fr en del vara lite....roligare.

5 pojkar i gymnasieldern i pappas BMW p allatorpsvgen... lter som de hllt lite mer n tilltna 50 som det r p strckan dr olyckan skedde.

Gissar att det inte alls r "pappas BMW" d den inhandlades 2023-05-10 och den frmodade sonen fyllde 18 r 2022-11-27.

Det fanns dessutom redan sedan 2020 och 2017 tv andra inregistrerade bilar i familjen skrivna p samma pappa, s frgan r om det inte r en skenrgistrering fr att sonen ska f en lgre frskringspremie?

Skulle det vara s kan det nog bli liiite jobbigt bde med sjlvrisk och terbetalningskrav fr personskadorna till frskringsbolaget... Ersttning fr bilen kan dom nog i s fall glmma.
Citera
2023-09-13, 07:07
Medlem
r det ngon som vet med skerhet vilka de inblandade r?

Tnker s p deras familjer 💔.
Citera
2023-09-13, 08:36
Medlem
Vet med skerhet att den avlidne r F*li* Str*mgr*n, frn Ronneby.

*e, *x
*, *e
Citera
2023-09-13, 11:00
Medlem
r det ven fraren eller var han medpassagerare?
Citera
2023-09-13, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dontknownyname
r det ven fraren eller var han medpassagerare?

Jag vgar inte st fr det, men vad jag hrt frn 2 personer s var han passagerare. Men som sagt, r inte alls sker.
Citera
2023-09-13, 12:53
Medlem
Enligt Blekinge Lns Tidning var det inte fraren som r avliden. Fraren r misstnkt fr grov vrdslshet i trafik och vllande till annans dd. De skriver ocks att det r olika personer och att de var jmnriga.
Citera
2023-09-13, 13:04
Medlem
PricklyPeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spagettimakaroner

Det var ett helt galet skyfall hr vid tiden fr olyckan. Gissar p ovan frare, sladd, kanske vattenplaning
Citera
2023-09-13, 13:25
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askedasvked
Och hur mnga procent av dina nazister bor dr?
Nazister och Karlskrona var en grej p nittiotalet. Sedan dess finns inte fler dr n p andra platser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in