Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-21, 18:54
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Eller har icke svenska medborgare annorlunda siffror på slutet?

Födelseorten skiljer sig för äldre personnummer men det styrker inte medborgarskap.

Det är jag som är ute och cyklar, jag trodde att utländska medborgare endast utfärdades samordningsnummer även vid folkbokföring i Sverige. Det stämmer ej utan du har alldeles rätt.
Citera
2023-09-21, 20:57
Medlem
Hookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Haha! Jag såg den videon.

Om Tysken fortfarande är tysk medborgare så kan de säkert låna ut pengar så han kan resa till hemlandet. Det är väl så ambassader brukar göra med helt utblottade medborgare som helt saknar pengar till hemresa?

Att de skulle hjälpa till med att betala hans uppehälle i Sverige kan han bara drömma om.
Att låna ut pengar till Bert Peter är liktydigt med att ge bort dem. Han är heller knappast intresserad att åka till Tyskland heller. Hans senaste infall, Auschwitzlüge, är straffbart där vilket han sannolikt är medveten om.
Citera
2023-09-21, 21:09
Medlem
Raskaoverisens avatar
Han säger nu att han och hunden svälter fy fan
Man kan inte argumentera på hans Live för man e blockad
Citera
2023-09-21, 21:33
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Han säger nu att han och hunden svälter fy fan
Man kan inte argumentera på hans Live för man e blockad

Tycker det är hemskt djurplågeri ...

Kan man på något sätt tipsa myndigheter eller någon djurrättsorganisation som kan ta hand om Schteppi?

En sak är att Tysken svälter sig själv genom sina korkade livsval, men det är f-n inte rätt av honom att utsätta ett oskyldigt djur för detta.
Citera
2023-09-21, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Tycker det är hemskt djurplågeri ...

Kan man på något sätt tipsa myndigheter eller någon djurrättsorganisation som kan ta hand om Schteppi?

En sak är att Tysken svälter sig själv genom sina korkade livsval, men det är f-n inte rätt av honom att utsätta ett oskyldigt djur för detta.

Jag kollade i går och det är nog Länsstyrelsen man ska kontakta.
"Misstänker du att djur vansköts eller far illa ska du kontakta Länsstyrelsen. Du kan göra en anonym anmälan om du vill. Om situationen är akut och det inte går att nå oss ska du kontakta polisen."
https://www.lansstyrelsen.se/gavlebo...l-av-djur.html
Jag hade gärna gjort detta själv men jag får inget grepp om alla de fakta om tysken som skrivs i tråden då det står så olika uppgifter om honom hela tiden.
Ni som vet vad som stämmer och inte kan väl ringa Länsstyrelsen, eller faktiskt polisen då tysken själv säger att hans hund SVÄLTER, och rapportera om livet stackars Steppi tvingas leva.

Korrekta uppgifter på exakt var tysken befinner sig när ni ringer och hans korrekta namn och hans korrekta personnummer tror jag polisen vill ha när man ringer.
Man kan kontakta både polis och Länsstyrelse.
Citera
2023-09-22, 20:22
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekaps
Jag kollade i går och det är nog Länsstyrelsen man ska kontakta.
"Misstänker du att djur vansköts eller far illa ska du kontakta Länsstyrelsen. Du kan göra en anonym anmälan om du vill. Om situationen är akut och det inte går att nå oss ska du kontakta polisen."
https://www.lansstyrelsen.se/gavlebo...l-av-djur.html
Jag hade gärna gjort detta själv men jag får inget grepp om alla de fakta om tysken som skrivs i tråden då det står så olika uppgifter om honom hela tiden.
Ni som vet vad som stämmer och inte kan väl ringa Länsstyrelsen, eller faktiskt polisen då tysken själv säger att hans hund SVÄLTER, och rapportera om livet stackars Steppi tvingas leva.

Korrekta uppgifter på exakt var tysken befinner sig när ni ringer och hans korrekta namn och hans korrekta personnummer tror jag polisen vill ha när man ringer.
Man kan kontakta både polis och Länsstyrelse.

Någon som vet vilken adress Plötze befinner sig på? Pm:a mig så jag kan kontakta länsstyrelsen/polisen om att hunden svälter.
Citera
2023-09-22, 21:07
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Någon som vet vilken adress Plötze befinner sig på? Pm:a mig så jag kan kontakta länsstyrelsen/polisen om att hunden svälter.
Han har alltså fortfarande ingen mat.
Det är synd om hunden han har som får svälta nu PGA av en idiot.
Dessutom har han säkert ingen försäkring på sin hund
Citera
2023-09-22, 21:14
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
En här på flashback skrev för ett tag sedan att han befann sig på denna plats
"Jimmy har en husvagn stående på sin gård, Kvarnåskroken 20 i Gävle. Mörten får sitta i den och kedjeröka i utbyte mot att röja upp på Jimmys tomt"
Citera
2023-09-22, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
En här på flashback skrev för ett tag sedan att han befann sig på denna plats
"Jimmy har en husvagn stående på sin gård, Kvarnåskroken 20 i Gävle. Mörten får sitta i den och kedjeröka i utbyte mot att röja upp på Jimmys tomt"

Ja, det är den adressen han uppger på Youtube. Ligger i den lilla orten Trödje strax norr om Gävle.
Citera
2023-09-22, 22:36
Medlem
fardtjanstens avatar
Vad är problemet anmäl honom han är en djurplågare. Adressen till husvagnen finns i tråden och på hans YT länk. Han borde få hjälp av Tyska ambassaden innan det går åt helvete totalt, och Steppi "hunden" far illa. Tysken skiter jag i han kan stå sitt kast. Är det möjligt att ambassaden kör ut en matkasse till husvagnen? Varför bryr sig folk om hans wooww judar och allt annat svammel? Karl är ju psykiskt sjuk.
Hur kan YT tillåta att han sprider allt hat och villfarelser som han gör om judar mm?
Finns det inte någon som har ballar nog för att få karln att återvända Tyskland? Han kostar oss i slutändan en massa pengar. Vem är Jimmy som är dum i huvudet nog att ge honom fri tillgång till husvagnen? Fritte fattade snabbt att han var omöjlig att ha i möblerade rum.
Han har inte tillfört Sverige annat än kostnader, hans barn fördömer honom och hans EX förnedrar honom.
Karln måste landsförvisas och det snaraste.
Edit: Glömde geeten som är bluff utan dess liknelse, han har svamlat om den i snart ett år, utan att visa upp något som ens är i närheten av fri elektricitet, vatten från Östersjön skulle driva den, och Putin är presumtiv köpare, dom är ju gamla kompisar.
Skulle han inte till Ryssland enligt planen?
Men gör något kanske inte för hans skull men för vanvård av djur.
Senast redigerad av fardtjansten 2023-09-22 kl. 22:52.
Citera
2023-09-23, 18:01
Medlem
Marknadsassistents avatar
Skrev en vänlig rak fråga under har hans live häromdan, blev blockad direkt, annars brukar man ju i efterhand i kommentarerna få ngt idiotsvar i alla fall.
Är intresserad hur undergången kommer att se ut, det kan ju inte vara så att någon sponsrar honom hela tiden, eller har han något lönnfack i plånboken ?
Tror inte ett dugg på hans planer om Kirkeknäs, Putin osv. lika lite som planerna med konstprojekt och helikopter var i början. Bara svammel, varför fortsatte han inte norrut efter att förhudsFritte kastat ut honom ? Önskar inte gubbfan lycka och välgång.
Citera
2023-09-25, 13:37
Medlem
En fråga till er som sitter som klistrade framför Tyskens livesändningar: Hur många tittare brukar det vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in