2023-06-10, 19:53
Medlem
arne99s avatar
The WHO Pandemic Preparedness Treaty - What Does It Mean for National Sovereignty? (2023-05-24)
https://www.bitchute.com/video/XqNVcWDS_SE/

Dr. Robert Malone hos London Real om "WHO Pandemic Preparedness Treaty".
Citera
2023-06-12, 13:16
Medlem
GenusKhans avatar
Som vi alla visste var planen hela tiden:

https://nyadagbladet.se/utrikes/who-...tida-halsohot/
Citera
2023-06-12, 20:26
Medlem
En konspirationsteori 😴*sarkasm*

Även fakta är numera konspirationsteori om inte SVT har rapporterat (godkänt) det.
Citera
2023-06-16, 21:40
Medlem
Fan, hur ska detta sluta egentligen. Var och varannan sover fortfarande….
Citera
2023-07-13, 09:34
Medlem
arne99s avatar
The Fight Is On! - EUROPEAN CITIZENS' INITIATIVE against WHO Power Grab (2023-07-12)
https://www.youtube.com/watch?v=xHQ4jPNLQkE

Dear fellow citizens, there is wonderful news from our fight against the planned WHO treaties!
A few days ago, 7 brave citizens from 7 countries, with the support of 5 MEPs, launched a European Citizens' Initiative (ECI) called "Trust & Freedom".

En handfull europeiska parlamentariker med flera som försöker göra det rätta, allt till en öronbedövande tystnad från "våra" politiker och massmedia. För de som inte har koll på vad det gäller och konsekvenserna för gemene man finns inlägg tidigare i tråden om vad WHO försöker göra och dess konsekvenser om de lyckas. Tyvärr är väl den bistra verkligheten att få vet och av dem så bryr sig än mindre. Det enda positiva är väl att nu när världen och "ramar" i rask takt ställs på ända så har historiskt sett aldrig fler varit medvetna om att något är riktigt galet. Och att dessa galenskaper endast har sitt ursprung rotat i liten skara fullblodspsykopaters drömmar/handlingar/beslut genomförda av den sedvanliga skaran nyttiga hantlangare och beror överhuvudtaget inte på slumpen, som så många gånger tidigare i historien.
Citera
2023-09-27, 10:27
Medlem
arne99s avatar
18.000 underskrifter för att stoppa WHO (2023-09-25)
https://nyheter.swebbtv.se/18-000-un...tt-stoppa-who/

Exitwho.se, som vill att Sverige lämnar globalistorganisartionen WHO, växer sig allt större. Och på söndag demonstrerar man i Stockholm.

Uppropet Exitwho.se, som Swebbtv Nyheter rapporterat om tidigare, har nu lyckats komma upp i över 18.000 svenska underskrifter.

På bara drygt en månad har man alltså ökat med drygt 8.000 namn.

”Hej vad det går undan! Nu är vi uppe i 18 000 underskrifter – och det finns säkert 18 000 till där ute (minst) som inte ens känner till initiativet exitwho.se!”, skriver partiet MOD, en av initiativtagarna, på X........mera

Trots MSM's ointresse så har ändå information om WHO's "power grab" försök nått ut, får väl ses som lite uppmuntrade som jag ser det.
Citera
2023-09-27, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
[url]Trots MSM's ointresse så har ändå information om WHO's "power grab" försök nått ut, får väl ses som lite uppmuntrade som jag ser det.
Ja det är lite uppmuntrande. Då finns det åtminstone 18000 som har lite koll och kan sprida informationen vidare. Vi har ju också Elsa Widding som sitter i maktens centrum och har koll. De har dock varit dåliga på sprida informationen på fb. Det tycker jag är konstigt.
Citera
2023-10-02, 10:42
Medlem
arne99s avatar
" HEALTH & DEMOCRACY UNDER W.H.O.`s NEW PROPOSED RULES " - Mattias Desmet (2023-09-19) - Kudoz 9.79benj
https://www.bitchute.com/video/l6vOwfAlue5e/

Mattias Desmet's (professor in clinical psychology) tal i europaparlamentet i Strasbourg om faran med vägen mot totalitarism som vi nu befinner oss på.
Senast redigerad av arne99 2023-10-02 kl. 10:45.
Citera
2023-10-02, 16:28
Medlem
GulMardeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
https://nyheter.swebbtv.se/18-000-un...tt-stoppa-who/

Exitwho.se, som vill att Sverige lämnar globalistorganisartionen WHO, växer sig allt större. Och på söndag demonstrerar man i Stockholm.

Uppropet Exitwho.se, som Swebbtv Nyheter rapporterat om tidigare, har nu lyckats komma upp i över 18.000 svenska underskrifter.

På bara drygt en månad har man alltså ökat med drygt 8.000 namn.

”Hej vad det går undan! Nu är vi uppe i 18 000 underskrifter – och det finns säkert 18 000 till där ute (minst) som inte ens känner till initiativet exitwho.se!”, skriver partiet MOD, en av initiativtagarna, på X........mera

Trots MSM's ointresse så har ändå information om WHO's "power grab" försök nått ut, får väl ses som lite uppmuntrade som jag ser det.

Ett femtiotal pappskallar till foliehattar slöt upp och gjorde sig till allmänt åtlöje. Jag var där och filmade och skrattade. Lycka till med att stoppa "globalistorganisartionen" WHO.
Citera
2023-10-02, 17:09
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulMardek
Ett femtiotal pappskallar till foliehattar slöt upp och gjorde sig till allmänt åtlöje. Jag var där och filmade och skrattade. Lycka till med att stoppa "globalistorganisartionen" WHO.
Antiglobalistisk demonstration samlade högern och vänstern (2023-10-01)
https://nyheter.swebbtv.se/antigloba...-och-vanstern/

Många svenskar demonstrerade i Stockholm mot Världshälsoorganisationen, WHO, på söndagen. Det var ”en fascinerande samling människor”, sade en deltagare till Swebbtv och syftade på att både människor från vänster och höger demonstrerade tillsammans. Demonstrationen arrangerades av ”Exit WHO”, som vill att Sverige lämnar WHO.

Under söndagen genomfördes en stor demonstration i Stockholm mot globalistorganisationen WHO:s planerade pandemilag och globala hälsoreglemente, som kritiker ser som ett totalitärt försök till världsmakt.

Uppskattningsvis deltog cirka 1.000 personer.....mera

Synd att det inte vart fler, men mindre underligt när det gäller svenskar, men 18.000 på listan får väl anses hyggligt i detta förskrämda och rätt så kuvade land där få tar till gatorna oavsett om det gäller något "obehagligt", vi är inga fransmän, italienare eller för den delen holländare till sinnelag. För de som vågade av de 18.000 så finns säkerligen betydligt fler som vet men inte vågade skriva upp sig.

Informationsräckvidden är väl inte lysande, och även om skiten bokstavligen är på väg ned i knäet på svensken som nedan så är det inte här det kommer att uppmärksammas och striden tas, eller möjligen när det är försent.
(FB) Och så var det igång -Agenda 21 i Helsingborg

Citat:
Det är naturligtvis otroligt smidigt och logiskt att WHO tar över pandemihanteringen. När pandemier slår över världen måste världen vara samordnad, smidig och effektiv. Man måste kunna stänga ner världen snabbt och isolera kaosmänniskor som bryter mot lagar och regler.

Vi såg under pandemin hur foliehattar med våldskapital (organiserade nazister deltog) demonstrerade i tusental i Stockholm. Dessa måste man kunna stoppa undan i globala fängelser för att kunna skydda världen. Nästa gång är det kanske en ännu dödligare pandemi som drabbar världen, tänk på det alla ni foliehattar i tråden.
Citat:
Tvärtom så var jag mycket orolig när jag såg vilket slapphänt ledarskap Sverige hade under pandemin 2020-2022. Men efter att lagen ändrats och kompetenta internationella institutioner fått ta över ledarskapet så känns det mycket bättre.

Nu kommer man att kunna stänga ner även Sverige med en stenhård lock down nästa gång och med krav på vaccinpass överallt. Det är bra. WEF är bra. WHO är bra. De kommer att täppa till truten på alla antivaxxare nästa gång med stenhårda restriktioner.

Ja det finns många antivaxxare och Trump-supporters som fantiserar om att de förstår medicin bättre än tränad medicinsk expertis inom WHO. Tack och lov så har ni inget att säga till om utan nu tar WHO över ledningen.

Men med ditt synsätt och förkärlek till som jag ser det mycket auktoritära sjuka lösningar så förstår jag din glädje över detta, personer som dig faller personligen under min dysfunktionell/vedervärdiga kategori.

PS,
Några fler än 50 ändock.
Senast redigerad av arne99 2023-10-02 kl. 17:22. Anledning: Mer text.
Citera
2023-10-02, 17:14
Medlem
Citat:
Det är väl bra att dom försöker stoppa totalitarismen i sin linda?
Citera
2023-10-03, 00:55
Medlem
speerys avatar
Börjar bli dags att ladda bössorna och påbörja vandringen ner mot Rosenbad för att visa våra ryggradslösa förrädare till politiker vilka det verkligen är som bestämmer.

Hur långt ska folket (vi) tillåta detta att gå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in