Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brolaren
Kan vi vara slutsekvensen av Peter Plötzes mästerliga stordrama. Är det den 18 oktober han besegras av den ondskefulla och listiga Svenska Staten? Vår hjälte klarade i runda slängar ett år ute på bar backe. Sen kom barnhandlar-staten och satte stopp?!

Undrar om Mörten är först i världen att göra ett sånt här dekadent reality inslag kontinuerligt? Något för Kanal 5 att lägga anbud på kanske. Tänk er potentialen med lite budget och produktionsvärde! Vilken show det skulle bli!

Jag har alltid sagt att Mörtens fantastiska resa hade blivit en asbra anime
Citera
2023-10-04, 18:46
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter

Synd att han aldrig nådde Kirkenäs, och än mindre Ryssland och mötet med sin vän Putin.
Citera
2023-10-04, 18:48
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Känns som Mörten har totalt orealistiska förväntningar på omvärlden. Han kan aldrig heller tänka sig att göra något som följer en etablerad gång. Allt, och alla människor, skall dansa efter hans pipa, och allt skall ske på just hans villkor. Även när han står svältandes med mössan i hand. Galet.

Jepp, men han har också orealistiska förväntningar på sig själv och sin egen storhet. Det är en del av hans grandiosa självbild.

Han ska minsann skänka fri energi till världen, med en uppfinning som inte är hans egen. Han ska minsann stoppa kriget i Ukraina, bara han får chansen att prata med hans vän, Putin.

Vi andra som vägrar hjälpa Mörten står för honom i vägen för hans stordåd. Det är inte honom det är fel på, det är inte han som misslyckas. Det är det kriminella samhället som nekar honom den hjälp han behöver för att utföra stordåd. Dessutom är vi alla pedofiler och barnhandlare med andra världskrigets blod på våra händer.

Det är lätt att vara psykiatriker från soffan, men en sak är säker: karln är spritt språngande galen.

Hoppas den pilska kärringen slog ihjäl honom.
Citera
2023-10-04, 19:17
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Jimmy var ju otroligt lugn och sansad, men Tysken var ju rätt "crazy" tyckte jag iaf.
Rätt soft ändå om man jämför med när, t ex, polis och värderare besökte Villa Kassman.
Citera
2023-10-04, 19:25
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Rätt soft ändå om man jämför med när, t ex, polis och värderare besökte Villa Kassman.

Fast där var tysken rätt lik som nu när han gick på Jimmy, tycker jag.

Där var det ju mest lillmörten Lisa som var 10x mer galen och aggressiv än pappa Mört.
Citera
2023-10-04, 21:46
Medlem
skogs08s avatar
Någon som såg slutet på liven?
Jag låg ca två minuter efter hela tiden så jag missade slutet. Avslutade han själv eller var det snacket om judarna som gjorde att någon tvingade honom sluta?
Citera
2023-10-04, 21:52
Kanske kärringen som spöade honom igår är Israels sändebud som gömmer sig bland hemlösa för att utsätta dem för vaccininjicerande myggor.

Det är ju precis så (((de))) arbetar! Kanske Fritjof kan undersöka om hon har förhud? Jag tror att jag såg henne blinka vertikalt.
Citera
2023-10-04, 21:58
Medlem
skogs08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Kanske kärringen som spöade honom igår är Israels sändebud som gömmer sig bland hemlösa för att utsätta dem för vaccininjicerande myggor.

Det är ju precis så (((de))) arbetar! Kanske Fritjof kan undersöka om hon har förhud? Jag tror att jag såg henne blinka vertikalt.

Tyvärr var det inget drama, så oklart om hon är det där sändebudet 😂 han avslutade liven självmant med det vanliga tackandet till sina följare 😁

https://www.youtube.com/live/MalFO4n...fXyOfs7Yll-cmc
Citera
2023-10-04, 22:04
Citat:
Ursprungligen postat av skogs08
han avslutade liven självmant med det vanliga tackandet till sina följare 😁

”Tack mina vänner och alla pedofiler, skicka mig en pizza och mega maxi gigabyte wow mmm kan man tänka på”?
Citera
2023-10-04, 22:12
Medlem
Brolarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter

Wowowowowow!
Citera
2023-10-04, 22:22
Medlem
skogs08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
”Tack mina vänner och alla pedofiler, skicka mig en pizza och mega maxi gigabyte wow mmm kan man tänka på”?

100 PRO 😁😁
Citera
2023-10-04, 23:35
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Fast där var tysken rätt lik som nu när han gick på Jimmy, tycker jag.

Där var det ju mest lillmörten Lisa som var 10x mer galen och aggressiv än pappa Mört.
Sant, hon var härligt rabiat 😀 men nog skrek han mer och höll på med sitt papper och sin ölflaska. Mot Jimmy kändes han aldrig hotfull tycker jag om än väldigt otrevlig såklart.

Nog måste de väl kunna ts Steppi ifrån honom rätt så omgående om han hänger på såna ställen och dessutom har kontakt med socialen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in