Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-14, 23:56
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Försöker föreställa mig att vara intresserad av någon AI.. Alltså det går ju bara inte.
Vill man höra någon säga det man vill till en är det väl bara att skriva in det i Google translate och trycka på lyssna-knappen.
Vad i det digitala är det ens som skall göra det till en man? Några pixlar?
Känns bara urfånigt. Som att låtsas en pinne är ett svärd och gå helhjärtat in i det
Man måste nog vara av det manliga könet för att vara såpass desperat att man godkänner det som ett alternativ till en riktig partner iaf.
Är det så att ni ser någon bot som skriver autosvar i kundtjänst som potentiella kompisar med? Geez

Du glömmer bort att männen inte tänker med huvudet i dessa fall utan med kuken. Då kan fan pinnen bli ett svärd. Skammen därefter lär vara påtaglig.
Citera
2023-10-15, 00:12
Medlem
BeneathTheSurfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvo-Grillo
Skulle vara kul med ett ansikte, gärna med synkat uttal om man vill prata (via tal alltså).

Ja ok, det vet jag inte något sådant, det finns rollspels inriktade LLM lösningar som koboldai eller faraday (det senare är vansinnigt enkelt att komma igång med) där du kan antingen ladda hem en färdig modell instruktion eller skapa din egna så beter sig språkmodellen precis som du önskar.

Men det är mer inriktat på rollspelande som kanske kan ses mer som en interaktiv film/bok men personligen tycker jag det här det här som är imponerande med språkmodellerna för det fungerar fruktansvärt bra och eftersom allt är fiktion så är tvärtom deras brist att de inte kan hålla sig till fakta tvärtom en fördel eftersom historierna blir väldigt intressanta och annorlunda varje gång.
Citera
2023-10-15, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maoslilla
Jag tror det är bra för män att ha ett riktigt fruntimmer. Många män som lever själva slutar bry sig om saker, de dör tidigare osv.
Lever hellre en dag som ett lejon än 100 dagar som ett får...

Vem fan bryr sig om man blir 70 eller 90?
Citera
2023-10-15, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -FelFelFel-
Lever hellre en dag som ett lejon än 100 dagar som ett får...

Vem fan bryr sig om man blir 70 eller 90?

Du missade poängen helt.
Citera
2023-10-15, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maoslilla
Du missade poängen helt.
Gjorde jag?
Tyckte du skrev att det är bra för män att ha ett fruntimmer för annars slutar de bry sig och dör tidigare?

Vem fan vill ha en svenskuppfostrad feminist som föraktar en och smygdrömmer om blattekuk som tvingar en äta morötter så man ska leva längre för att höra på hennes tjat..

Nej då gör jag hellre som jag vill utan att bry mig och jag skiter fullständigt i om jag lever 20-30 år kortare.. efter 50 kan det kvitta.. Då har man sett det mesta o hört det mesta.. Alla filmer och musik börjar kännas som att det här har jag redan sett/hört.. o vem fan vill bli gammal i det här skitlandet?

Nej
Citera
2023-10-15, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -FelFelFel-
Gjorde jag?
Tyckte du skrev att det är bra för män att ha ett fruntimmer för annars slutar de bry sig och dör tidigare?

Vem fan vill ha en svenskuppfostrad feminist som föraktar en och smygdrömmer om blattekuk som tvingar en äta morötter så man ska leva längre för att höra på hennes tjat..

Nej då gör jag hellre som jag vill utan att bry mig och jag skiter fullständigt i om jag lever 20-30 år kortare.. efter 50 kan det kvitta.. Då har man sett det mesta o hört det mesta.. Alla filmer och musik börjar kännas som att det här har jag redan sett/hört.. o vem fan vill bli gammal i det här skitlandet?

Nej

Alla fruntimmer är inte likadana. Men jag gissar du har ett blekt urval som formar dina åsikter.... Kanske noll?

Forskning data statistik talar emot dig. Men visst det kanske funkar för dig...
Citera
2023-10-15, 01:44
Bannlyst
Kvinnorna i denna tråd talar ner om AI för att de är rädda att tappa makten/bli ersatta...
Citera
2023-10-15, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Grejen är att den inte minns vad man sagt.
Du kan prata ytligt med en AI, men berättar du något om dig själv så minns den inte vad du sagt 2 rader efter.
Men tekniken kanske kommer dit en vacker dag.
Än så länge är det bara skräp.
Haha AI kommer visst det ihåg vad du skrivit. Jag använder chatgpt mycket, har en konversation med den som varat i flera månader och den "kommer ihåg" allt jag sagt åt den!
Citera
2023-10-15, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Skaffa ett husdjur att kela med istället. De lyssnar gärna på ens problem och känner av ens sinnesstämning och man kan gå ut med dem och träffa andra med djur. What women doesnt love a dog guy, right?

Trådens i särklass sämsta förslag!

En kille som känner sexuell desperation ska alltså ta ut sina begär på ett stackars oskyldigt djur? Det är ju helt fel! Personen i fråga borde antingen dra en runk eller lära sig kommunicera bättre med andra människor istället för att söka sig till "substitut" som ska ersätta alla dessa "onda kvinnor"...
Citera
2023-10-15, 09:55
Medlem
Det låter väl bra, fler kvinnor åt oss övriga.
Citera
2023-10-15, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trekantshatt
Det låter väl bra, fler kvinnor åt oss övriga.

Kvinnor är bara fittor som känns lite olika. Deras personligheter har varit i klass med trasiga paraplyer senaste 20 åren. Ta så många du vill!
Citera
2023-10-15, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det är det. men om man tänker på det så är det ganska patetiskt att runka också, och det gör ju väldigt många.

Frenetiskt dra sitt skinn fram och tillbaka för att få utlösning.

Kanske det men det behövs göras annars blir man galen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in