Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-14, 14:48
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Men om han hade fört över ägandet av fastigheten till Josef på ett korrekt sätt så hade väl Nordea krävt att bolånet betalades i sin helhet av tysken? Jag tror inte att de hade gått med på att låta lånet vara kvar när de inte längre hade någon säkerhet för detsamma.
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Kåken var ju pantsatt.
Ja, det är ju annorlunda om det finns lån på fastigheten. Även de överförs ju till den nya ägaren varpå denne måste godkännas av banken först.
Citera
2023-10-14, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skelter
Han trodde det var jag, ring igen, han svarar efter ett tag

Han har slutat svara på hemliga helt nu
Citera
2023-10-14, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Han har slutat svara på hemliga helt nu
Vilket svin han är.. Lite rolig är ändå tanken att han sitter och stirrar surt på mobilen varje gång den ringer inne i tältet.
Citera
2023-10-14, 18:22
Medlem
Citat:
Vilket svin han är.. Lite rolig är ändå tanken att han sitter och stirrar surt på mobilen varje gång den ringer inne i tältet.

Haha ja exakt … kanske man ska skaffa en sån där spoof my phone tjänst som dem använder för att förvränga telefonen nummer kanske värt det 🤨
Citera
2023-10-15, 10:49
Medlem
Cybergubben426s avatar
Hahaha 🤣

Vem vare som maskerade sig?

Ehhööboolis

Bertmörts skägg. Tänk er att hyra in skägget och mörtBert till granen den 24e näst nästa månad.
Citera
2023-10-15, 11:54
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Haha ja exakt … kanske man ska skaffa en sån där spoof my phone tjänst som dem använder för att förvränga telefonen nummer kanske värt det 🤨

Du kan ju testa att spoofa någon av döttrarnas telefonnummer

Eller Tyska ambassadens!
Citera
2023-10-15, 14:54
Medlem
Jag undrar om Mörten själv inser att han repeterar samma gamla saker om Kristersson och Von Essen som han redan sagt 500 gånger innan.
Kanske försöker han se om dessa ämnen kommer bli mystiskt censurerade utav SÄPO eller ej
Citera
2023-10-15, 15:32
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Jag undrar om Mörten själv inser att han repeterar samma gamla saker om Kristersson och Von Essen som han redan sagt 500 gånger innan.
Kanske försöker han se om dessa ämnen kommer bli mystiskt censurerade utav SÄPO eller ej

Jag tror hans hjärna bara går på repeat hela tiden och han funderar inte på om han sagt det eller inte tidigare, utan han säger det som han tänker på just nu. Vilket alltid är samma saker.
Citera
2023-10-15, 16:10
Medlem
Citat:

Eller Tyska ambassadens!

Blir garanterad en ringning till honom snart
Kanske redan imorn
Detta är för underhållande har nog aldrig träffat en sånt original han är one of a kind😃
Citera
2023-10-15, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybergubben426
Hahaha 🤣

Vem vare som maskerade sig?

Ehhööboolis

Bertmörts skägg. Tänk er att hyra in skägget och mörtBert till granen den 24e näst nästa månad.

Jag sa till han att jag skulle betala han cash o spela in youtube video klipp
Han behöver inte ens säga nåt roligt bara vara dig själv typ Haha
Citera
2023-10-15, 16:39
Medlem
anomaligns avatar
Citat:

Eller Tyska ambassadens!

Inte så ansvarsfullt eller snällt att göra mot en psykotisk person. Det kan få oönskade och oförutsedda konsekvenser. Låt helst bli.
Citera
2023-10-15, 18:05
Medlem
peterpanps avatar
Intressant! Tysken fortsätter på sitt, mer eller mindre tydliga, judehat i denna videon: https://youtu.be/9h9x3u7z8HI

Även intressant att denna Doghouse-gruppering, som ofta talar så illa om judar på flera olika sätt, samtidigt klagar på att vi svenskar stod bakom förintelsen.

This does not compute. Som det mesta med Doghouse och Tysken.
Senast redigerad av peterpanp 2023-10-15 kl. 18:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in