Citat:
Ursprungligen postat av
Regnflingan
Men snälla du, det är inte en källa. Din text som du citerat kan du ha ändrat hejvilt! Man kan ändra själv i citat, visste du inte det ? Kanske du som är en stor fejk! Dessutom står det ju i citatet :
Då börjar man undra varför Emma Lennartsson inte verkar tycka att det är nån big deal!!
Haha, jag förstår inte riktigt vad du försöker säga? Om du tror att jag ändrat i David Baas citat när jag citerar hans artikel så kan du ju själv gå in i artikeln och kolla det, hur knäpp är du på en skala?
Alltså, det jag kritiserar är ju hur David Baas skriver sin artikel med insinuanta och ledande frågor, och så har jag gett exempel på just det i mina inlägg och citeringar. Den här tråden handlar ju specifikt om den artikel jag citerar och kritiserar, och de sakförhållanden som framhärdas i artikeln, som jag också kritiserar då David Baas skriver kåserier där hans egna citat motsäger honom.
Att Lennartsson skulle ställa frågor till Lagersten angående
varför han ändrat i sitt CV är ju helt verklighetsfrämmande. Det handlar alltså om att Lagersten tagit bort en parantes som förtydligade att han inte tagit examen, varför skulle hon fråga om
varför han gjort så när det ändå framgått under anställningsförfarandet
att han inte tagit examen (som ju är det enda relevanta för anställningsförfarandet)?
Du är ju lika sjuk i huvudet som David Baas är om du tror det är så ett anställningsförfarande ska gå till.