2023-10-31, 19:16
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Jag satte precis på mig en gigantisk foliehatt och nu känns det nästan som att judarna försöker göra allt i sin makt för att bevisa Adolf Hitler som en rättskaffens man.
Citera
2023-10-31, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAbrupto
På sidan 7 står förljande:

"Israel must act to promote a broad diplomatic initiative aimed at countries that willsupport assisting the displaced population and agree to absorb them as refugees. 7.A list of countries that are suitable for this initiative can be found in Appendix A to this document."

Judarna skiter som sagt i oss och har inga problem med att föreslå Europa och Nordamerika som passande länder att dumpa de människor som de bombat. Ganska absurt att de inte föreslår Tunisien, Turkiet, Egypten, Jordanien, Libanon, Saudiarabien utan Europa och Kanada.

Arabiska länderna vill inte ha dem, undrar varför!?!
Citera
2023-10-31, 21:39
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
om hundra år kommer det sägas att den här rapporten var ett antisemitiskt falsarium
Det förvånar mig att det inte heter redan nu att den är ett antisemitiskt falsarium, fast å andra sidan upphör Israel aldrig att förvåna. Vem fan vet vad de pysslar med.
Citera
2023-10-31, 21:49
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Kan inte muslimer välla söderut för En jävla gång.
Citera
2023-10-31, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomteBlitz
Ja tycker USA borde kunna ta emot alla flyktingarna denna gång, de som beväpnat och stödjer Israel i vått och torrt.

Bara under 2022 kom mer än 2 miljoner in i USA illegalt. Plus de som kommer legalt. Det var bara under ett år. Varför skulle inte Europa kunna hantera ett par ynka miljoner.
Citera
2023-10-31, 23:07
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipmonk
Bara under 2022 kom mer än 2 miljoner in i USA illegalt. Plus de som kommer legalt. Det var bara under ett år. Varför skulle inte Europa kunna hantera ett par ynka miljoner.

för att europa består av små nationalstater, som grundligt förstörs av massinvandring av kulturellt avlägsna folk. USA är som bekant ingen nationalstat, ej heller någon välfärdsstat, så det är verkligen inte jämförbart på något vis.
Citera
2023-10-31, 23:24
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Varför måste Europa alltid vara förloraren? Varför måste Europa alltid vara den vuxna, den humana som tar ansvar och sänker sig själv. Är så jävla trött på den mentaliteten.
Om vi håller oss till rubriken för trådstarten så är det definitivt ingen omöjlighet att Sionisterna vill bli av med sina släktingar Palestinierna genom en Endlösung dvs. total förstörelse av Gaza som innebär att någon annan dvs. Europa får ta emot dessa.
Vilka som alltid tjänat på konflikterna i MÖ och dessutom hållit i trådarna och både kontrollerat oljan/pengarna och styrt politiken är det ingen som helst tvekan om.
Citera
2023-11-01, 00:32
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittplyte
Varför vill arabstaterna inte ta emot sina bröder?
Menar du allvar med att övriga arabvärlden ska hjälpa Israel att genomföra sin etniska rensning och därefter genomföra ytterligare kolonisering? Lämnar palestinierna Gaza så kommer de aldrig kunna återvända utan området kommer inlemmas i Israel.
Citera
2023-11-01, 00:55
Medlem
rikastistorstans avatar
Inte ens när Sverigedummokraterna och övrig lätthöger får judens plan avslöjad för sig inför öppen ridå så tar dom in det. Helvete vad korkade dessa människor är. Fan vad jag ångrar att jag i brist på andra nationella alternativ tvingats rösta på dessa byfånar ett par gånger. Aldrig mer!
Citera
2023-11-01, 01:09
Medlem
HipToBeSquares avatar
Räkna med en massiv mediakampanj nu för att få folk att acceptera att palestinierna ska kunna komma till Europa.
Citera
2023-11-01, 01:22
Medlem
OrmurinLanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Räkna med en massiv mediakampanj nu för att få folk att acceptera att palestinierna ska kunna komma till Europa.

Om jag kallar det för en koordinerad attack från media i hela västvärlden är jag en foliehatt. Media och politiker förråder sina egna folk. Är medlöpare till förstörelsen av den muslimska världen. Men det är vi människor utanför tjänstemannesamhällets trygga värld som är bovarna.

Jag vet faktiskt inte om det finns ett liknande förräderi i hela världshistorian. Det kommer aldrig bli förrändring när dessa människor har makten. En massinvandring som aldrig tar slut och ett totalt övervakningssamhälle blir framtiden om makten får bestämma. Det är inte paranoida föreställningar. De säger så öppet och det kommer bli verklighet snart. Vakna!
Citera
2023-11-01, 01:40
Medlem
Naknekejsarens avatar
Israel har fått hybris, det är frågan om ifall ens USA kan fortsätta ge stöd åt en folkmordsstat och hela arabvärlden samt Turkiet och Iran får rätt då att försvara civila palestiner igenom att anfalla Israel. Vi får organisera oss i Europa för att garantera att våra politiker inte hjälper Israel att driva ut 2 miljoner från deras hemland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in