2023-11-03, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Tror ikke at den kumkka var fra drapsdagen da det l en kartong tapas med olivener over trkepapiret, er fra dagen fr tenker jeg. Men er mulig at bde trkepapiret og tapasesken er plassert der for villede.

Uvanlig ha kumkk liggende i spla p kjkkenet i tillegg til i to ulike dunker. Slikt lukter det noe voldsomt av, og er ekstremt uhygienisk. Jeg vet ikke hvordan temperaturen var p de traktene den gang, men her jeg bor var de allerede blitt kuldegrader rundt halloween, og da ikke tenkelig at det var snakk om gjdsling med slikt i slutten av oktober. Hadde det blitt brukt i kompost ute hadde det vrt rimelig kaste i bosset utendrs eller i toalettet. Merkelig uansett.

Kom ogs til tenke p brevet som ble lagt igjen og at avsenderen hadde tatt seg bryet med bruke letter template. Virker for meg ganske gammeldags, og noe som en eldre person ville gjort.
Citera
2023-11-03, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Jeg minner om at en hypotese er en hypotese og ingen fasit.
Jeg minner ogs om at saken etterforskes forelpig uten ha funnet fasiten.

Politiet er optimistiske slik de ogs var i 2019. Hvis TH er skyldig, hper jeg han blir tatt, men forelpig sier politiet at de ikke vet.

Krimpodden i dag startet med dra inn MWL. Det var det mest interessante som ble sagt i dag.

Saken om MWL ble tatt med i krimpodden fordi det var en krininalnyhet. Det hadde ikke noe med det resterende p krimpodden gjre. Derfor ble det heller ikke diskutert rundt dette temaet videre i krimpodden🧐
Citera
2023-11-03, 11:05
Medlem
I forhold til funn av storfemkk i S4 br man vre oppmerksom p et par vesentlige ting i saken:

- 30. oktober 2018 hadde det lagt seg mye sn i Lrenskog etter et snfall. Omrdet var dekket av sn.
- 31. oktober 2018 l det fortsatt en del sn p bakken, spesielt om morgenen og i boligomrder/hager.

Med andre ord var nromrdene tildekket, inklusive komposthauger og annet som mtte ligge p bakken.

Spor av storfemkk ble gjort p blant annet flere trkepapir som alts l helt verst i ulike sppeldunker:

- Det ene trkepapiret l hyt i dunken for restavfallet, dvs nesten verst.
- Det andre trkepapiret l faktisk helt verst i papiravfallet p kjkkenet.

Med andre ord s hadde spor av storfemkk nylig havnet der - til tross for at uteomrdene var tildekket av sn.
Citera
2023-11-03, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
I forhold til funn av storfemkk i S4 br man vre oppmerksom p et par vesentlige ting i saken:

- 30. oktober 2018 hadde det lagt seg mye sn i Lrenskog etter et snfall. Omrdet var dekket av sn.
- 31. oktober 2018 l det fortsatt en del sn p bakken, spesielt om morgenen og i boligomrder/hager.

Med andre ord var nromrdene tildekket, inklusive komposthauger og annet som mtte ligge p bakken.

Spor av storfemkk ble gjort p blant annet flere trkepapir som alts l helt verst i ulike sppeldunker:

Med andre ord s hadde spor av storfemkk nylig havnet der - til tross for at uteomrdene var tildekket av sn.
Det du sier om vret stemmer ikke!
Dette har vi vrt igjennom fr og det viste seg at det var regnvr i dagene fr.
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2023-11-03, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1

Helt feil. Politiet har bl.a. overvkingsmateriale fra dagen fr, dvs 30. oktober 2018, som viser hvordan det sndde betydelig dagen i forkant. Nromrdene ble tildekket av mye sn. Hva vrmeldinger sier vet nok de fleste at ofte er en helt annen sak enn hvordan vret faktisk er lokalt.

Her er et klipp fra et av overvkingsvideoene politiet har fra 30. oktober som viser at det sndde rikelig. Bildet er fra Futurum ved 9-tiden.

https://imgur.com/a/Xi96PsZ

Videoen viser at snen falt tett og la seg tungt p bde trrne og bakken dagen fr AE forsvant. Lrenskog ble m.a.o. hvitkledd av sn.

Dagen etter ble det slapsefre, men det l fortsatt en del p bakken om morgenen, spesielt der det ikke er trafikk, i bolighager og lignende.
Senast redigerad av Jayce 2023-11-03 kl. 12:33.
Citera
2023-11-03, 12:43
Medlem
Er jo bare se p virkligheten. Det aller meste var regnet bort den morgenen. Se bl.a p bilder/video av Futurumgutta. Skal god fantasi for kalle det srlig med sn den dagen.
Citera
2023-11-03, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce

Du pratar om utomhus och sn men kan kidnapparen jobba p grd och utfodrat boskap tidigare p morgonen och p s vis ftt storfemkk p klderna ex byxbenet och sen torkat av sig i huset?

Undrar om de analyserat
storfemkk efter djurtyp och vilka grdar de finns p.
Citera
2023-11-03, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Saken om MWL ble tatt med i krimpodden fordi det var en krininalnyhet. Det hadde ikke noe med det resterende p krimpodden gjre. Derfor ble det heller ikke diskutert rundt dette temaet videre i krimpodden🧐

Tull !
Kriminalnyheter har vi hele tiden, uten at det tidligere har blitt dratt inn i Lrenskogsaken.
Citera
2023-11-03, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Der tar du feil. Jeg husker Halloween den dagen og jeg husker snvret. Jeg jobber i nromrdet.
Citera
2023-11-03, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Du pratar om utomhus och sn men kan kidnapparen jobba p grd och utfodrat boskap tidigare p morgonen och p s vis ftt storfemkk p klderna ex byxbenet och sen torkat av sig i huset?

Undrar om de analyserat
Kanskje GM har kommet rett fra stedet der AEH skulle begraves? Det kan ha skjedd samme morgen som du skriver og GM kan ha gjort forberedelser der. Hvorfor trke seg av i Sloraveien? Kan tyde p at GM har hatt p hansker og trodd han var safe.
Citera
2023-11-03, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle

Undrar om de analyserat

Er det noen familiemedlemmer eller kollegaer som bor p grd ?
Citera
2023-11-03, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Tror ikke at den kumkka var fra drapsdagen da det l en kartong tapas med olivener over trkepapiret, er fra dagen fr tenker jeg. Men er mulig at bde trkepapiret og tapasesken er plassert der for villede.
Var det ikke kumkk p klrne til AEH? Dette var "inneklr".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in