2023-11-03, 23:26
Medlem
En bekant dog av covid, 3 andra blev inlagda varav en av dem låg på intensiven nedsövd i flera veckor. Det värsta jag hört om vaccinet i bekantskapskretsen var feber och ömhet i armen. Efter vaccineringen hörde jag inte om någon som blev så pass sjuk att de behövde läggas in.
Så mitt intryck är att vaccinet är säkrare och förhindrar allvarlig sjukdom.
Citera
2023-11-04, 00:02
Medlem
scoremaxs avatar
Fortfarande uppkommer sådana här trådar och diskussioner där alla möjliga varianter av otydlighet avhandlas på ungefär samma sätt och samma återkommande argumentation.

Det kan förvisso vara intressant (kanske) att älta det, men om man blickar framåt mot en eventuell uppföljare bör man nog mer oroa sig för politiker som Erik Ottoson (M), eller Rachel de basso (S).

Att bevaka den typen av politiker och inte glömma vilken inställning dom har kan nog vara mer angeläget.
Citera
2023-11-04, 00:46
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hood4life
Hyfsat enkelt. Ta bort patent på läkemedel.

Ännu enklare: Ta bort läkemedelsbolagens immunitet mot att bli stämda för vaccinskador.
Citera
2023-11-04, 00:56
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Å det var inte plötslig spädbarnsdöd? Jag har hört att det även kan drabba män i 40års ålder.

Speciellt om du ser riktigt barnslig ut.

Ja, hur var det med "plötslig spädbarnsdöd" nu igen? Kanske dags att ta en ny titt på vad det kan bero på. Bra förslag där!

Läkarvetenskapen har ju haft tusentals fantasifulla teorier om vad det kan bero på, från rökande mödrar till spädbarn som sover på mage. Det enda som dom av någon anledning aldrig tycks har fått för sig att titta på är vaccin. Hmm...

Och nu efter det senaste, bästa och mest "safe and effective" vaccinet någonsin, så pratar man plötsligt om något som kallas "SADS", Sudden Adult Death Syndrome. Dvs "plötslig vuxendöd". Och läkarvetenskapen står lika handfallen den här gången.

Vad, ack vad, kan detta bero på?
Citera
2023-11-04, 01:16
Medlem
RustyShacklefords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Antivaxxare känner ingen som dött av viruset, men de känner alla någon som dött av vaccinet.

Låter ju iofs ganska rimligt att det är så. Om man är nära vän, eller nära släkt, med någon relativt ung och frisk person som dött knall fall tätt efter covid-sprutan så lär man ju ta intryck av det. Om man inte var fullt ut "antivaxare" innan så är det nog lätt hänt att man blir det efter.

Sen finns det såklart många som haft den andra erfarenheten också: Att känna någon som dött med diagnosen "covid". Statistiskt sett vet vi att dessa personer, som dog, var i genomsnitt över 80 år gamla. Alltså ungefär den förväntade livslängden för svenskar.

Sen dom som var "vaccinerade" OCH dog med diagnosen "covid", dom ska vi inte ens tala om.
Citera
2023-11-04, 01:51
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Öh... Friska. Hur trodde du att vi skulle känna oss? Tror du att det finns ett generellt svar på hur alla vaccinerade känner sig?

Ursäktar du om jag betraktar dig som en idiot?

Själv så tycker jag det är skönt att inte behöva bry sig om kommande bieffekter från gratis-sprutan.
Men du sitter i skiten på ren svenska.

Men vi håller tummarna att det går bra för er.
Senast redigerad av Tok-Frans 2023-11-04 kl. 02:00.
Citera
2023-11-04, 02:12
Medlem
LuluBrooksies avatar
Jag känner någon som känner någon som dog tidigt i 2020 av viruset från Wuhan.
Citera
2023-11-04, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
[url]https:/
1. Virus betyder gift på latin)
2. Varför fortsätter man att vaccinera på sina håll än idag med sådan här statistik?
1. Vad har det med saken att göra?
2. För att folk dör annars och man går inte på hörsägen. Jag måste väl få låta min farfar vaccinera sig?
Citera
2023-11-04, 08:29
Avstängd
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apedonien
1. Vad har det med saken att göra?
2. För att folk dör annars och man går inte på hörsägen. Jag måste väl få låta min farfar vaccinera sig?
Om du vill att farfar skall dö en för tidig död så visst. Han kanske är trött på livet?
Citera
2023-11-04, 09:10
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Jag är numera stolt antivaxxare. Nu efter skandalerna som varit med mRNA så blir det 0 vaxx för mig och min familj och nästkommande generationer.

Det är en blandad kompott.

Jag känner till en som dog av vaccinet, knall fall, yngre kvinna, frisk för övrigt och så en som dog av corona-viruset, äldre kvinna vid pensionsåldern med medelmåttiga, kanske över medelmåttiga hälsoproblem bör tilläggas.

Av vaccinet var det en äldre kvinna som fick kraftiga biverkningar, orkeslöshet, blödningar på benen, och ångrar sig bittert (3 sprutor).

En äldre man som hade stabil cancer, svarade bra med antihormonterapi under flera år, men där cancern efter vaccinet snabbt generaliserat, dvs aktiverats, spridit sig som en löpeld, ångrar sig bittert.

En kvinna i min ytliga bekantskapskrets som upplever att hennes hy blivit "svampig" och gummiaktig direkt av vaccinet, hon ångrar sig att hon lyssnade på propagandan.

En i min ytliga bekantskapskrets fick blodproppar i buken någon vecka efter vaccineringen, yngre man väldigt god fysik, fick vara inlagd i några få veckor, men vägrar sätta det i samband med vaccinet

och ytterligare en ytlig bekant, yngre man har fått kraftiga biverkningar med trötthet och orkeslöshet diffusa smärtor, efter vaccinet men vägrar också se något samband.

En person i min nära bekantskapskrets fick massiva blodproppar i buken med mängder med propplösande direktinjektioner med propplösare i buken som följd (27 stycken). Ångrar att hon tog vaccinet men motvilligt erkännande då hon är stolt och inte kan göra några fel.

3 personer i min närhet har absolut inte fått några biverkningar alls. Ett par grannar som tog vaccinet har heller inte fått några biverkningar alls.

Personligen är jag 100 % säker på att det är ett folkmord man sysslar med, via vaccinet, och antagligen via viruset också, viruset förstör människors hälsa på fler än ett sätt, medan vaccinet bara är destruktion enbart.

Tänker speciellt på en nära bekant, riktigt bra fys. Blev så sjuk av vaccinet att han trodde han skulle dö. Fick börja om med all form av träning. Blev bara en spruta för honom.

Två yngre släktingar har fått autoimmuna sjukdomar, Deras kroppar förstör sig självt, tagit alla doser dom får, tar fortfarande doser om dom får. Klart dom kan ha fått det utan vaccinet men studier pekar på samband.

Är man intresserad och orkar läsa på så finns det hur mycket forskning och rapporter gällande biverkningar av vaccinet som helst.
Det är inte propaganda eller foliehattar, det är bara forskning och medicinska rapporter.

Vacciner kanske har sina fördelar för vissa individer men verkar inte vara värt risken. Det verkar just nu vara över dock, ingen propaganda om Covid eller vaccin. Världen verkar kunna leva vidare ändå, vi har ju krig att fokusera på nu.
Citera
2023-11-04, 09:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Öh... Friska. Hur trodde du att vi skulle känna oss? Tror du att det finns ett generellt svar på hur alla vaccinerade känner sig?

Ursäktar du om jag betraktar dig som en idiot?

Du har tur som lever ännu. Snart kommer biverkningarna tyvärr.
Citera
2023-11-04, 09:18
Avstängd
Alla vaxade kommer vilja köpa vårt rena pureblood snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in