2023-07-07, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fummy
Hallå? Varför fattar du inte att du behöver inte vänta några dagar med vara utan din medicin, det handlar om timmar det där.
Att det finns restprodukter som kan spåras vid provtagningar är något helt annat.

Det är mest för min egen skull, för att undvika eventuell noja kring att kombinera substanser. Men det kan såklart vara opraktiskt att inte ta en medicin som jag faktiskt behöver före trippen, då får det bli en vecka då jag är ledig.
Citera
2023-07-07, 20:55
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NbFeline667
Det är mest för min egen skull, för att undvika eventuell noja kring att kombinera substanser. Men det kan såklart vara opraktiskt att inte ta en medicin som jag faktiskt behöver före trippen, då får det bli en vecka då jag är ledig.

så jävla onödigt... sluta ett år då lika gärna.
Citera
2023-11-05, 20:52
Medlem
EastCoastWays avatar
Första gången jag testar LSD

Eftersom jag har ganska mycket ångest så har jag alltid undvikit LSD i hela mitt liv för att slippa få en snedtripp

Men nu fick jag 4 blotters av vän.

Jag klippte av en tredjedel av en hel och la under tungan i 10 min sen svalde jag det. Var det första misstaget?
För det har gått 2 timmar och jag är bara lite lugnare.

Kan jag ha förstört mitt, vad jag trodde var micro-dos försök, genom att dra i mig 40mg Diazepam igår vid 20-tiden?

Är det slöseri att testa en hel blotter nu istället?

Tänkte om jag skulle vänta några dagar så att all benzo försvinner ur systemet?
Citera
2023-11-05, 20:56
Medlem
jimmiejugends avatar
Jag skulle låta det du stoppat i dig gå ur systemet och ta resten nästa helg.
Citera
2023-11-05, 20:59
Medlem
EastCoastWays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmiejugend
Jag skulle låta det du stoppat i dig gå ur systemet och ta resten nästa helg.

Duly noted!
Misstänkte nästan det men ville få det bekräftat

Tack
Citera
2023-11-05, 21:01
Medlem
YolotheistDelusions avatar
Det är bra att vänta. Tror det är bäst att vila. Om du ligger still så kan det hända något.
Citera
2023-11-05, 21:03
Medlem
MrDonutss avatar
2 timmar är lugnt, du kan fylla på innan det peakar.
Släng i dig de 3 lappar du har kvar. Spelar ingen roll om du sväljer de eller inte. Ha de på tungan ett tag 5-10-15 min sen svälj dem.

1 lapp är oftast 100ug oavsett vad din kran säger. 1 lapp blir man inte speciellt gitt på.

Har slängt i mig 3 lappar och 3 lappar efter 2-3 timmar och fått mycket kraftigare effekt.

Rök en holk på det också.

Följ mitt råd och hälsa alla på andra sidan från mig!
Citera
2023-11-05, 21:19
Medlem
EastCoastWays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
2 timmar är lugnt, du kan fylla på innan det peakar.
Släng i dig de 3 lappar du har kvar. Spelar ingen roll om du sväljer de eller inte. Ha de på tungan ett tag 5-10-15 min sen svälj dem.

1 lapp är oftast 100ug oavsett vad din kran säger. 1 lapp blir man inte speciellt gitt på.

Har slängt i mig 3 lappar och 3 lappar efter 2-3 timmar och fått mycket kraftigare effekt.

Rök en holk på det också.

Följ mitt råd och hälsa alla på andra sidan från mig!

Haha! Hell yeah, rock n roll-stilen! Why not

Vännen som gav det till mig har hög tolerans och röker majja dagligen och han sa att en lapp gav honom jordens jäkla resa men han sa ”Du har så vansinnigt hög tolerans med alla substanser jag gett dig så jag tror du kommer klara en hel lapp direkt”

Jag testar en hel lapp och tackar dig från Andromeda galaxen om det skulle fungera
Citera
2023-11-06, 00:12
Medlem
b666ellsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastCoastWay

Vännen som gav det till mig har hög tolerans och röker majja dagligen och han sa att en lapp gav honom jordens jäkla resa men han sa ”Du har så vansinnigt hög tolerans med alla substanser jag gett dig så jag tror du kommer klara en hel lapp direkt”

Jag testar en hel lapp och tackar dig från Andromeda galaxen om det skulle fungera

Hur gick det för dig?
Citera
2023-11-06, 01:20
Medlem
Bubba00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastCoastWay

Lägesrapport efterfrågas!
Citera
2023-11-06, 02:22
Medlem
EastCoastWays avatar
Tog rubbet och trippen är fullständig just nu!
Jag separerade mig helt och hållet ifrån mitt ego för ca 2 timmar sedan

Leviterar just nu
När jag blundar ser jag fantastiska orangea mönster framför mig

Herregud det här är bland det vackraste jag varit med om. Att försöka sätta ord på det vore nästan en skymf mot det som pågår just nu ❤️
Citera
2023-11-06, 06:06
Medlem
EastCoastWays avatar
Ok
Det där förändrade nåt inom mig ✨😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem