• 1
  • 2
2023-11-22, 00:04
Medlem
Tagit 100mg oxascand 100mg atarax samt alimezamin 2rr

Antar att det inte r ngot fara. Br jag oroa mig? Vad kan vntas
Citera
2023-11-22, 00:31
Medlem
SvampDamp.s avatar
Ingen fara alls verhuvudtaget, frst och frmst r oxascand den svagaste bensodiazepinen och sedan r varken Attarax eller Alimemazin ngot som gr att verdosera p i dem mngderna. Blir du inte lite trtt s fr du antagligen ingen effekt alls. S det enda som egentligen kan hnda r att du fr ett ssigare rus.
Citera
2023-11-22, 00:43
Medlem
Rymdgosses avatar
Atarax r som ett halvt blbr i en hallonpaj.
Citera
2023-11-22, 00:52
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Du har frmodligen redan somnat innan du hunnit lsa ngra svar. Det r allt 🙂
Citera
2023-11-22, 00:55
Medlem
Har nu lagt till 35 mg stesolid. Gller fortfarande samma sak? Ingen fara allts?
Citera
2023-11-22, 00:56
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdgosse
Atarax r som ett halvt blbr i en hallonpaj.
Haha kunde inte sagt det bttre sjlv. Hade dock TS intagit en strre mngd opiater finns det en minimal risk att nodden kunde blivit lite starkare. Minns att nr jag brukade opiater / opioider s blandade jag alltid med hgre doser Lergigan, Attarax eller Alimemazin. Men 100mg av vardera hade nd inte gjort s stor skillnad. Minst sagt inte p oxscand.

Till dig TS, nsta gng borde du inte blanda olika preparat med varandra, om du inte vet vad som hnder om de tas tillsammans. D borde du inte droga alls. Detta om du faktiskt r rdd om dig sjlv.

I detta fallet r det dock ingen fara
Citera
2023-11-22, 00:57
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoElseButMe1
Har nu lagt till 35 mg stesolid. Gller fortfarande samma sak? Ingen fara allts?
Nej ingen fara men stesoliden kommer definitivt boosta p det, du kommer antagligen bli trtt nu. Frutsatt att du inte har ngon tolerans.
Citera
2023-11-22, 01:00
Medlem
SvampDamp.s avatar
Du borde dock inte ta mera om du knner dig bng, det r ett slseri av tabletter. Efter en viss grns av bnghet p benso blir man endast dum i huvudet och fattar helt bisarra beslut. Upplevelsen blir allts inte starkare, eller bttre, utan du blir bara mer vck. Om jag kkar Xanor i strre mngder kan jag till och med uppleva mig mindre bng och knna ett behov av att vrka i mig en handfull tabletter, medan jag i sjlva verket r s bng att snuten hade plockat mig p en mils avstnd.
Citera
2023-11-22, 01:19
Medlem
Fezs avatar
Du kommer bli lite trtt och hngig imorrn men inte farligt. Du kan f biverkningar i form av "myrkrypningar" i benen men nog fr lga doser fr det. Sov gott.
Citera
2023-11-22, 04:57
Medlem
Citat:

Ingenting nu, men om du i framtiden fortstter att anvnda benso omfattande, hgre doser, starkare opiater osv, blandat med annat. D kan jag lova dig att de blir jobbigt. :/
Citera
2023-11-22, 05:56
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:

All smrta du undviker kommer tillbaka tenfold. Lycka till! Suicid r inget alternativ, samma dr. Du fr brja om helt enkelt om du gr det.

Styrkekram!
Citera
2023-11-22, 08:10
Medlem
Nyss fyllt p med 25mg oxascand igen och 25mg stesolid 50mg atarsx och 2 vodka shots. Fr 1.5 timmar sedan .det var vldigt dumt gjort. Det r ingen fara antar jag?

Totalt ass 125mg oxascand alimezamin 2rr atarax 150mg stesolid 60mg. Jag brjar bli lite orolig

Mycket ngest. Drfr
Senast redigerad av WhoElseButMe1 2023-11-22 kl. 08:12.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in