Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-21, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlackMagic
Intressant fall, men när blev en CLA en lyxbil?

Tro inte att bilutbudet i Fast & Furious 5 är standard för alla delar av detta land med 219 miljoner invånare.
Senast redigerad av OnlyHans 2023-11-21 kl. 01:52.
Citera
2023-11-21, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBlackMagic
Intressant fall, men när blev en CLA en lyxbil?

Allting är relativt. En ny Toyota kan säkert ses som lyxbil i vissa delar av världen.

Förövrigt, väldigt märkligt fall. Han verkar ha ertappas med två av sina advokater av polisen, först kom information om att advokaterna ska ha befunnits inuti bilen tillsammans med affärspartnern men senare korrigerades denna information och advokaterna ska ha stått utanför bilen och konverserat med honom

Det har uppdateras med information nu, se nedan.

"Jensen morava com a namorada em Joinville, segundo Assis."

Han bodde tillsammans med sin flickvän i Joinville.
Senast redigerad av loverboy69 2023-11-21 kl. 01:59.
Citera
2023-11-21, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izlatan12
Hans pojkvän från Brasilien...

https://revistaquem.globo.com/notici...camboriu.ghtml

Vad jag menar är att det är människor som mördar människor, inte ursprung.
Sådana händelser är mycket pengar inblandad i, sprit etc... Så ung han var. Synd för familjen.

Ja men de va som jag trodde denna bild och artikel lägger allt under ljuset att detta var ett bög relaterat avundsjuke mord.
Säkert fulla påverkade dragit cola i flera dagar … sen kommer det fram att den ena har bögat lite extra vid sidan av o då blir det svart för den andra och han hämtar en köks kniv och tar ut sin rättmätiga hämnd.

Efter några minuters ursinniglöst våld får förövaren panik flyr platsen, ångern är stor men det för sent att få saker ogjorda.
Citera
2023-11-21, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loverboy69
Just i den länkade artikeln står det ingenting om flickvän, det står att han hittades i närheten av köket i ett mansion i en blodpöl och kniv i närheten, sedan att hans affärspartner hade rymt med en lyxbil och att den misstänkte mördaren hade varit tyst i förhöret med polisen.

Jag har sökt och läst igenom flera artiklar från brasilianska medier och kan inte hitta något om en flickvän enbart ex pojkvän Gustavo.

Är det inte vanligt ( trendigt) av bögar att ha en flickvän men sedan sväva runt lite på sidan med pojkar osv ?

Det är ju så att inte alla har föräldrar eller bekanta som skulle acceptera att vara vän med en person lagd åt det hållet vilket kan varit fallet här.
Vissa skriver att han hade flickvän andra säger att han var stenhård bög… både kan ju iofs stämma
Citera
2023-11-21, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Är det inte vanligt ( trendigt) av bögar att ha en flickvän men sedan sväva runt lite på sidan med pojkar osv ?

Det är ju så att inte alla har föräldrar eller bekanta som skulle acceptera att vara vän med en person lagd åt det hållet vilket kan varit fallet här.
Vissa skriver att han hade flickvän andra säger att han var stenhård bög… både kan ju iofs stämma

Jo förvisso, men jag skulle gissa på bisexuell då han haft relation med Gustavo samt att en flickvän nämns i svenska och brasilianska medier. Vid dödsfallet bodde han tillsammans med flickvännen.
Citera
2023-11-21, 17:10
Medlem
Citat:
Jo förvisso, men jag skulle gissa på bisexuell då han haft relation med Gustavo samt att en flickvän nämns i svenska och brasilianska medier. Vid dödsfallet bodde han tillsammans med flickvännen.

Fy faen bisexuell ja då hade han gått om partners att välja bland
Undrar vad han hade gjort för att förtjäna ett sådant öde då… 20 års åldern han hade mkt kvar att leva
Bögeeriet kostade han livet kan man säga
Citera
2023-11-22, 00:33
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Detta styrker teorin ännu mera han gillade visst Schtaaaaken i baaaaken av fler än 1 man vilket gjorde att han fick betala dyrt för detta.
Det verkar nästan vara relation drama som gått åt pipan
Herregud vad du fantiserar om hans sexuella preferenser. Kan man vara mer osäker på sin sexualitet än du?
Citera
2023-11-22, 04:13
Medlem
Citat:

Vet man att han bodde med en tjej vid dödsfallet? Eller kan det vara så att föräldrarna till svensk media har pratat om en ”tjej” fullt medvetna om att tjejen ifråga var en kille?

För en svensk förälder borde bögeriet inte vara ett problem, men man vet ju inte om BO har varit öppen med sin läggning här i Sverige innan flytten. Det kan ju finnas släktingar som inget visste. Och föräldrarna kanske inte ville outa sonen i svensk media för dessa efter sonens död? 🤔
Citera
2023-11-22, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Vet man att han bodde med en tjej vid dödsfallet? Eller kan det vara så att föräldrarna till svensk media har pratat om en ”tjej” fullt medvetna om att tjejen ifråga var en kille?

För en svensk förälder borde bögeriet inte vara ett problem, men man vet ju inte om BO har varit öppen med sin läggning här i Sverige innan flytten. Det kan ju finnas släktingar som inget visste. Och föräldrarna kanske inte ville outa sonen i svensk media för dessa efter sonens död? 🤔

Att Jonathan var bisexuell är inget nytt.

Jag kan till 99% dementera att det skulle handla om Jonathans läggning. GM och BO har aldrig haft en relation som mer än vänner. Mordet har sin grund i affärer. GM har alltid sysslat med diverse företag och blev säkert girig tillslut.
Citera
2023-11-22, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Herregud vad du fantiserar om hans sexuella preferenser. Kan man vara mer osäker på sin sexualitet än du?

Haha vadåra de e väl en viktigt ledtråd i den här (sex) dramat
Citera
2023-11-22, 19:13
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NymbleMan1
Att Jonathan var bisexuell är inget nytt.

Jag kan till 99% dementera att det skulle handla om Jonathans läggning. GM och BO har aldrig haft en relation som mer än vänner. Mordet har sin grund i affärer. GM har alltid sysslat med diverse företag och blev säkert girig tillslut.

Det är väl ganska troligt att GM trillat dit på droger. Då minskade nog arbetsinsatsen i firman, men kostnaderna ökade. Kanske JJ inte orkade hålla GM under armarna ekonomiskt längre och det hela spårade ur med dödlig följd. Bara en gissning, men mina 50 cent.

JJs pappa verkar ganska frispråkig så vi får kanske mer information vad det lider.

Finns det inga i tråden som kände någon av de inblandade? Hur var de som personer?
Citera
2023-11-23, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Det är väl ganska troligt att GM trillat dit på droger. Då minskade nog arbetsinsatsen i firman, men kostnaderna ökade. Kanske JJ inte orkade hålla GM under armarna ekonomiskt längre och det hela spårade ur med dödlig följd. Bara en gissning, men mina 50 cent.

JJs pappa verkar ganska frispråkig så vi får kanske mer information vad det lider.

Finns det inga i tråden som kände någon av de inblandade? Hur var de som personer?

Jag tror också att droger måste vara inblandade.. antingen bara hos MGM eller hos båda.

Verkar ju helt vansinnigt att döda sin barndomsvän för att han ville dra sig ut ur det gemensamma företaget. Sånt händer ju jämt.

Men jag tror att det finns många märkligheter i MGM:s familj. Pappan tycks ju inte heller vara helt hundra i huvudet med tanke på dans två dagar efter mordet. Fattar han inte att hans son kommer att tillbringa ett bra tag bakom lås och bom? Han har spolierat sitt liv - och livet för sin barndomskamrat och hans familj. Hur sugen är man på att dansa när man tänker på det?

Ska tillägga att själv älskar jag dans..🕺🏼 💃🏿
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in