Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2010-03-29, 00:41
Medlem
pipecrawlers avatar
Substans: Gult kladdigt tjack

Dos:allt som allt 3 gram

lder:48 Kn:male Vikt:96 kg

Tid: det var ingen tripp det var en ptndning men ca 3 dygn

Tnkte jag skulle rapportera ruset :-)

Tredje dygnet p tre gram gult kladdigt tjack som luktar skit illa, ngon kemisk stank, kanske lite urinliknande odr. har lite ltta hallisar, det mesta rr sig utomhus, perspektiven r frndrade, ett hus som str 500 meter bort sitter p ntt stt ihop med mitt grannhus :-)

Nr jag tar en snabb blick p tangentbordet s snurrar bokstverna till och sedan r dom som dom ska, i gr natt rkte jag en cigg och tre timmar senare var rken fortfarande kvar :-D skrmen p datorn bucklar till sig i bland.

En del rstfenomen intrffar d o d. det talar i tv'n fast den r avstngd men det r egentligen flkten p min NAS som gr upp o ner i varv d o d.

I gr kvll s tnkte jag att jag skulle gra en sn dr rvpump fr jag har knaprat o det smakar ju skit plus att jag mr illa i magen, jag tog ett snt dr provrr som man lmnar urinprov i och kapade bort yttersta spetsen, det blev ju bra, sen var jag tvungen att gra en liten tratt s jag kunde hlla i blandningen, det gick ocks bra, jag trck upp rret i rven och lade mig med arslet uppt och skruvade av korken, jag trodde ju att det skulle flja tyngdlagen och rinna in i kroppen men det sket sig, faan fr rvpumpar, i alla fall mina, det var totalt vakuum i min, det
lckte lite utmed svanken men ingenting in i rven....

jag slog ut skiten i ett glas o drack upp det, smakade faan, tur att man inte tit p ett par dar fr ven om det smakar skit s smakade det i alla fall inte mitt skit. sen var jag s less ver den misslyckade rvmojngen s jag lste upp det sista halvgrammet s det blev ett g p loppet av en timme ungefr :-)

jag var ltt verdosad i ca 5-6 timmar, ja just jag lyckades ocks demontera en sn dr stereohgtalare som man kan ha till mobilen eller en mp3 i gr kvll, den lt bara ur ena hgtalaren, det var en kondensator som spruckit, om jag fr tag p en konding s kan jag nog f ihop allting igen...kanske...:-D

Kom till sans i morse efter min D seg som faan, jag skulle bdda om sngen men jag kom inte lngre n till underlakanet, helt slut!! bara pustade o flsade, sen runt 10 halv elva p frmiddagen s satte jag mig i soffan och surfade runt och dr r jag nu.

jag har tit en risgrynsgrtskorv o mjlk i alla fall. man mste ju f i sig ntt. jo just det jag har en del cola ljudeffekter fr mig, lite ploppar med lpparna och lter med i musiken o s,
musik just nu Peter Gabriel Steam, allt knns lugnt o sknt. Kan verkligen rekomendera Peter Gabriel till kvllen om man ska sitta o softa eller surfa. han ger ett lugn.
det enda som str mig r att mina gon rinner ganska konstant och jag r snuvig, antingen r jag allergisk eller s r det ngon skum blandning i tjacket som gr det. Ja det var vl i korta drag min rapport. Ja just det, man har vl dragit i russinet ngra gnger ocks men den r inte s villig :-) mer krympt n villig :-D Tillgger att det r en djkla vrme p det kladdiga tjacket.

Utvrdering: ja det var vl som det brukar. kanske lite hftiga effekter p bara tre gram men det r femton r sen jag slutade s det gick vl hyfsat tycker jag. fast jag skulle ju velat haft vitt rent amfetamin men man kan inte alltid f som man vill.

Grammatik och styckeindelninga r inte min grej riktigt jag hngde inte med i plugget. hade nog varit annorlunda om man ftt ritalina eller liknande men bokstavskombinationer var inte uppfunna d, vi va helt enkelt bara dumma i huvet :-)

Jag lste ju faq efter att jag skrivit min rapport och r infrstdd med att ni ev. kastar den, jag sparar denna som kopia p min dator och om jag orkar s klistrar jag vl in den i morron d. den skulle i alla fall inte sett annorlundare ut d. iofs. mjligen mycket mindre detaljer.
Senast redigerad av pipecrawler 2010-03-29 kl. 01:25. Anledning: Jag lste faq efter att jag skrivit min rapport
Citera
2010-03-29, 01:00
Medlem
Roxzs avatar
Dela in den i stycken s man kan lsa den
Citera
2010-03-29, 01:26
Medlem
pipecrawlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxz
Dela in den i stycken s man kan lsa den

Nu kan jag inte bttre.
Citera
2010-03-29, 21:40
Medlem
Streetmanns avatar
Det var mig en dlig rusrapport och varfr brjade du med tredje dygnet och inte frsta fr?
Du vet att man ska ha en sn pump som man har till sprutor fr att anvnda det i rven, inte ngot provrr.
Sen urinprov gr man i en mugg och med stickor.

Rapporten fr 1/5 av mig i alla fall.

/Streetmann
Citera
2010-03-29, 23:01
Medlem
pipecrawlers avatar
ja det var ju i alla fall 1 :-) tack!

Nr jag skrev det dr s visste jag inte att det var s allvarliga grejjer det hr med rapporter :-D
jag vet att man ska ha en pump men jag har ingen. och om man ska ta med sig urinprov till lkarbesk s fr man en liten plasttub med kork,. Sen att jag brjade med tredje dygnet var vl fr att det var d det brjade bli rusigt inte vet jag, alla hr vet vl hur en ptndning p tjack fungerar. jag skulle ta bort hela rapporten men vet inte hur man gr?
Citera
2010-03-30, 15:55
Medlem
Torkel torvtasks avatar
Jag tycker att den var underhllande!
Citera
2010-03-30, 17:30
Medlem
d0pefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pipecrawler
Substans: Gult kladdigt tjack

I gr kvll s tnkte jag att jag skulle gra en sn dr rvpump fr jag har knaprat o det smakar ju skit plus att jag mr illa i magen, jag tog ett snt dr provrr som man lmnar urinprov i och kapade bort yttersta spetsen, det blev ju bra, sen var jag tvungen att gra en liten tratt s jag kunde hlla i blandningen, det gick ocks bra, jag trck upp rret i rven och lade mig med arslet uppt och skruvade av korken, jag trodde ju att det skulle flja tyngdlagen och rinna in i kroppen men det sket sig, faan fr rvpumpar, i alla fall mina, det var totalt vakuum i min, det
lckte lite utmed svanken men ingenting in i rven....

Det lr ju bara vara jag som har s kass humor att jag sitter och garvar i 5 minuter t detta stycket..
Citera
2010-03-31, 00:18
Medlem
pipecrawlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torkel torvtask
Jag tycker att den var underhllande!
Tack Torkel det vrmde :-)

Citat:
Ursprungligen postat av d0pefish
Det lr ju bara vara jag som har s kass humor att jag sitter och garvar i 5 minuter t detta stycket..
Det tror jag inte, Dessutom r det kul att man kan gldja andra :-) Jag skulle haft en glasspinne och en tjock gummidnodd , d kanske det hade funkat :-)
Citera
2010-03-31, 18:36
Medlem
Bobbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann
Det var mig en dlig rusrapport och varfr brjade du med tredje dygnet och inte frsta fr?
Du vet att man ska ha en sn pump som man har till sprutor fr att anvnda det i rven, inte ngot provrr.

Vet ej om ngon ppekat detta redan men e du efterbliven? senast idag var jag o lmmna prov och dom hller det i sm rr hr iallafall. Dom r kanske en halv cm i diameter och 8cm lng typ.

/Streetmann
Vet ej om ngon ppekat detta redan men e du efterbliven? senast idag var jag o lmmna prov och dom hller det i sm rr hr iallafall. Dom r kanske en halv cm i diameter och 8cm lng typ.

Edit.
Rapporten var okej tyckte jag men hade varit roligare om du brjat frn frsta intaget till slutet :P.
Citera
2010-03-31, 23:02
Medlem
pipecrawlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbiz

Edit.
Rapporten var okej tyckte jag men hade varit roligare om du brjat frn frsta intaget till slutet :P.

Tack
Citera
2023-11-19, 00:55
Medlem
.a6thmfsins avatar
Undrar fan om gult/meta tjacket r mer psykoaktivt en vanliga tjoet fr vita olje blomster har jag dragit i mina dagar, sammt ocks crystal meth ett par gnger o d var det tripp direkt, fr har fan tagit 2 helgar irad nu och bara dygnat ett dygn och trippar ju satan.. tidigare nr man hll p ordentligt med veckor utan smn brjade de frst tidigaste p brjan av 3dje dygnet. Har dock emdast bara dragit nn cola lina senaste ren om man vart ut med undantag senaste helgarna.
Citera
2023-11-26, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann

/Streetmann

Tredje alltid bst
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in