Citat:
I ett klipp (länk) som är drygt ett år gammalt så försöker en äldre kvinnlig lärarinna förmå en muslimsk hucklekvinna att säga stake (alltså mannens könsorgan). När eleven inte vill säga ordet så dampar tanten totalt och slår näven i bordet och frågar hur länge eleven har bott i Sverige. Lärarinnan säger till en annan elev att hon inte får lämna rummet och säger att hon får torka upp ifall hon spyr. Efter att hon har förklarat för klassen att de är fast med henne så stänger hon dörren. Det är inte uttalat att det rör sig om SFI, men eftersom det är invandrare som ska lära sig svenska så är det ganska rimligt att
Detta ska ha skett i Malmö och tydligen har det fått internationell spridning. Jag själv hade aldrig hört talas om det tidigare. Om det inte hade blivit filmat så hade jag aldrig trott på det. En lågoddsare är väl att någon har klippt rejält och att en "eskalering" av bråket skedde innan det som visas i klippet. Oavsett vilket så framstår ju lärarinnan som extremt oproffessionell. Detta klipp är från mars 2022, så det hände innan Sd blev stödparti till regeringen Kristersson. Det är knappast någon "sleeper cell" som fått storhetsvansinne av att den politiska situationen är ändrad.
Många av kommentarerna under klippet handlar om att Sverige inte är ett bra land för muslimer. Nästan samtliga är på andra språk än svenska.
Ville lärarinnan förmå muslimer att inte komma till Sverige?
Vad var hennes agenda?
Har hon psykiska problem?
Vem är lärarinnan?
Vad har hänt efter incidenten?
Jobbar lärarinnan kvar?
Vilken skola skedde det på?
Detta ska ha skett i Malmö och tydligen har det fått internationell spridning. Jag själv hade aldrig hört talas om det tidigare. Om det inte hade blivit filmat så hade jag aldrig trott på det. En lågoddsare är väl att någon har klippt rejält och att en "eskalering" av bråket skedde innan det som visas i klippet. Oavsett vilket så framstår ju lärarinnan som extremt oproffessionell. Detta klipp är från mars 2022, så det hände innan Sd blev stödparti till regeringen Kristersson. Det är knappast någon "sleeper cell" som fått storhetsvansinne av att den politiska situationen är ändrad.
Många av kommentarerna under klippet handlar om att Sverige inte är ett bra land för muslimer. Nästan samtliga är på andra språk än svenska.
Ville lärarinnan förmå muslimer att inte komma till Sverige?
Vad var hennes agenda?
Har hon psykiska problem?
Vem är lärarinnan?
Vad har hänt efter incidenten?
Jobbar lärarinnan kvar?
Vilken skola skedde det på?
Kärringen borde få en medalj för att hon stod emot dessa hucklehoror. och ja, varenda Muslim borde återvandra för Sverige är inte bra för dem. Håller med.