2022-01-31, 12:23
Medlem
Mrlind92s avatar
Alla som läst mina tidigare inlägg!
Så här är det agmatine har hjälpt mig som fan lite piggare blir jag mina panikattacker är i stort sätt helt borta jag har mycket hårdare muskler.
Detta medel rekommenderar jag starkt till alla i alla åldrar i alla olika situationer.
Så är de.
Men som sagt att boosta ritalin bet ja inte om den glr men jag upplever när jag hade elvanse att jag blev rätt upprymd.
Mvh
Citera
2022-02-15, 18:00
Medlem
Mrlind92s avatar
Ja jag tar agmatine sulfate varje dag..
Jag tar 3-8 gram om dagen jag försöker att inte äta så direkt inpå.
Jag upplever att kratomet fungerar något bättre med framförallt så blir jag piggare mera ork.
Ja upplever inte särskilt mycket ångest eller depression förbättring.
Men jag beställde L-tyrosin.
Jag poppa 2 st 500mg nu till middagen så här 40 min senare går mitt mående bara uppåt jag mår skit bra fattar inte va som händer men ja kanske har skadat en receptorer då jag äter ritalin.
Ah ska bli spännande i morgon?
Om den hjälper med nollstälning jag uppdaterar. hittills käns de fet bra.
Citera
2022-09-25, 09:53
Medlem
Bullsquids avatar
Aldrig sett så mycket tjat om en slags "mirakel drog" någonsin tidigare.
När något låter för bra för att va sant så är det oftast det.
Jag är beroende av benso och opiater och varit i nästan 20 år.

Jag fick hur receptorer fungerar fast brukar kalla det för om den är blockad eller inte istället för upp och nedreglerad,låter som du pratar om en bil.

Ibogaine har jag hört om men tänker knappast lägga en sådan enorm summa på att åka dit och göra det där som verkar extremt obehagligt med , lite som ayahuscha kanske. Kratom och kryptom har jag provat med, kändes som ett svagt tramadol rus och så äckligt att dricka att det knappt gick. Var icke värt.... suben är väl den som hållt mig borta från andra opiater i längden (har provat nästan alla opiater även heroin ca 140 ggr) Rent morfin med....kass effekt, klia bara sönder mej...cocilana , det va för äckligt och med värre klåda.

Det verkar dessutom vara en svindyr grej att få tag i och vad jag läste fanns det ej inrikes?
Alla brev från utlandet numera stoppas direkt i tullen. knappt 1% kommer väl genom.
Att beställa från ett annat land är helt otänkbart. Skulle köpa en jacka från nån tysk sidan och de skickade det inte till sverige för de trodde powerbanken eller batteriet i den var nån slags bomb. 5000 kr åt helvete...

Jag tvivlar starkt på att det skulle göra så stor skillnad, jag tar ketamin då och då, ca 1 gång i månaden men blir mest sugen på mer. Visst hade det varit fantastiskt att få bort toleransen från allt så jag kan få effekt av saker igen! Känner typ inget när jag tar något numera, bara om jag inte gör det så blir jag sjuk som fan.

Är inte emot att prova saker, tvärtom...när jag läste om phenibut så beställde jag 25 g och delade upp doserna på massor med olika sätt allt från 1-3,5 g per gång...Det hände absolut ingenting, inte ett skit. Märkte att magen kändes lite stirrig så skulle vart nice med en omeprazol eller samarin då. Skitsamma...
iaf en kompis hade det där memantine 100 mg som jag provade. Kände INGET på det heller och absolut varken nån bättring eller förändring efteråt.

Tills det finns att köpa billigare och inrikes så avstår jag.
Det finns andra alternativ att få bättre rus av det mesta som tex omeprazol och grapefrukt juice.
Nu har jag inte orkat läsa alla sidor vilket borde vara försåtligt. Men det kanske inte funkar lika bra på alla? tex phenibut blev min kompis skitgo på fast vi båda tog samma dos och jag kände inget. Det verkar stå konstanta upprepningar bara och en hel del som är för krångligt för att orka läsa genom, men fattar i grunden vad de gör och visst är det säkert inte skit men tillgången och även efterfrågan har jag aldrig varit med om typ. Allt annat har man hört däremot men aldrig detta.

Behövs inga mer förklaringar nu varför TS tycker det är nåt sänt från gud , det svåra är inte att sluta faktiskt utan att inte börja igen. Och som jag känner nu skulle jag inte palla med min tillvaro utan droger. Har konstant ångest, ADD och asperger så har mycket jobbigt i livet som gör mig stressad jämt. Elvanse hjälper inte och tjack hjälper inte. Kola är gött ibland men tar ju slut på 3 timmar typ.

Er som de funkar för ,hur lång tid tog det innan ni märkte vad det nu är man ska märka? inget sug eller bättre effekt av ruset? vill gärna nollställa mina receptorer ,de måste ju vara helt förstörda.

Provade det där
Senast redigerad av Bullsquid 2022-09-25 kl. 09:56.
Citera
2022-09-25, 14:51
Medlem
Eskortkillens avatar
Agmatine är alltså en slags pwo som man använder när man tränar, och det tar bort toleransen på vissa droger?

Vart i sverige kan man köpa agmatine? Sökt lite men hittar inget i Sverige? Tacksam för svar
Citera
2022-10-01, 12:05
Medlem
Eskortkillens avatar
Hur mycket ketamin behöver man använda för att nollställa sin tollerans mot tex tjack?
Citera
2022-10-20, 20:02
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Agmatine är alltså en slags pwo som man använder när man tränar, och det tar bort toleransen på vissa droger?

Vart i sverige kan man köpa agmatine? Sökt lite men hittar inget i Sverige? Tacksam för svar

Du kan inte köpa i Sverige utan måste importera från utlandet.
Citera
2022-10-22, 00:38
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlind92
Ja jag tar agmatine sulfate varje dag..
Jag tar 3-8 gram om dagen jag försöker att inte äta så direkt inpå.
Jag upplever att kratomet fungerar något bättre med framförallt så blir jag piggare mera ork.
Ja upplever inte särskilt mycket ångest eller depression förbättring.
Men jag beställde L-tyrosin.
Jag poppa 2 st 500mg nu till middagen så här 40 min senare går mitt mående bara uppåt jag mår skit bra fattar inte va som händer men ja kanske har skadat en receptorer då jag äter ritalin.
Ah ska bli spännande i morgon?
Om den hjälper med nollstälning jag uppdaterar. hittills käns de fet bra.

Tar du enbart kratom, L-tyrosin och agmatine nu? Hur är de med ångest och depressioner? Om man har de i grunden. Funkar agmatine bra då? SSRI ger mig inga effekter och de tycks vara bättre med agmatine än benso dessutom.
Benso är ju dessutom inget bra att stoppa i sig.

Läste i TS inlägg med att de hjälper till att sänka blodtrycket, är de nån som haft högt blodtryck som blivit hjälpt av de här?
Citera
2022-11-22, 22:04
Avstängd
Judgments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Aldrig sett så mycket tjat om en slags "mirakel drog" någonsin tidigare.
När något låter för bra för att va sant så är det oftast det.
Jag är beroende av benso och opiater och varit i nästan 20 år.

Jag fick hur receptorer fungerar fast brukar kalla det för om den är blockad eller inte istället för upp och nedreglerad,låter som du pratar om en bil.

Ibogaine har jag hört om men tänker knappast lägga en sådan enorm summa på att åka dit och göra det där som verkar extremt obehagligt med , lite som ayahuscha kanske. Kratom och kryptom har jag provat med, kändes som ett svagt tramadol rus och så äckligt att dricka att det knappt gick. Var icke värt.... suben är väl den som hållt mig borta från andra opiater i längden (har provat nästan alla opiater även heroin ca 140 ggr) Rent morfin med....kass effekt, klia bara sönder mej...cocilana , det va för äckligt och med värre klåda.

Det verkar dessutom vara en svindyr grej att få tag i och vad jag läste fanns det ej inrikes?
Alla brev från utlandet numera stoppas direkt i tullen. knappt 1% kommer väl genom.
Att beställa från ett annat land är helt otänkbart. Skulle köpa en jacka från nån tysk sidan och de skickade det inte till sverige för de trodde powerbanken eller batteriet i den var nån slags bomb. 5000 kr åt helvete...

Jag tvivlar starkt på att det skulle göra så stor skillnad, jag tar ketamin då och då, ca 1 gång i månaden men blir mest sugen på mer. Visst hade det varit fantastiskt att få bort toleransen från allt så jag kan få effekt av saker igen! Känner typ inget när jag tar något numera, bara om jag inte gör det så blir jag sjuk som fan.

Är inte emot att prova saker, tvärtom...när jag läste om phenibut så beställde jag 25 g och delade upp doserna på massor med olika sätt allt från 1-3,5 g per gång...Det hände absolut ingenting, inte ett skit. Märkte att magen kändes lite stirrig så skulle vart nice med en omeprazol eller samarin då. Skitsamma...
iaf en kompis hade det där memantine 100 mg som jag provade. Kände INGET på det heller och absolut varken nån bättring eller förändring efteråt.

Tills det finns att köpa billigare och inrikes så avstår jag.
Det finns andra alternativ att få bättre rus av det mesta som tex omeprazol och grapefrukt juice.
Nu har jag inte orkat läsa alla sidor vilket borde vara försåtligt. Men det kanske inte funkar lika bra på alla? tex phenibut blev min kompis skitgo på fast vi båda tog samma dos och jag kände inget. Det verkar stå konstanta upprepningar bara och en hel del som är för krångligt för att orka läsa genom, men fattar i grunden vad de gör och visst är det säkert inte skit men tillgången och även efterfrågan har jag aldrig varit med om typ. Allt annat har man hört däremot men aldrig detta.

Behövs inga mer förklaringar nu varför TS tycker det är nåt sänt från gud , det svåra är inte att sluta faktiskt utan att inte börja igen. Och som jag känner nu skulle jag inte palla med min tillvaro utan droger. Har konstant ångest, ADD och asperger så har mycket jobbigt i livet som gör mig stressad jämt. Elvanse hjälper inte och tjack hjälper inte. Kola är gött ibland men tar ju slut på 3 timmar typ.

Er som de funkar för ,hur lång tid tog det innan ni märkte vad det nu är man ska märka? inget sug eller bättre effekt av ruset? vill gärna nollställa mina receptorer ,de måste ju vara helt förstörda.

Provade det där
En ärlig fråga… med ett så långvarigt och tungt missbruk av bensodiazepiner, varför vill du inte ge ibogain en chans? Rädd för upplevelsen eller rädd för att bli nykter?
Citera
2023-01-31, 03:36
Medlem
Tar Abilify. Får Elvanse på recept. Tar 40, inget händer. tar 60, inget händer. Prövade 80 idag och inget hände, körde L-tyrosin innan med. Hade blivit helt tjackad på detta om jag inte var på Abilify. Vad kan jag göra för att känna av effekten av Elvanse på Abilify? Ska jag fråga om Ritalin? Attentin? Vad kan jag göra? Finns det något annat jag kan ta som får mig att känna av uppers på Abilify?

Nikotin gör mig trött. Inget upp rus alls.
Citera
2023-02-19, 18:07
Avstängd
Tagit heroin i tre veckor och vill gå av. Blir förmodligen en at på 1 vecka annars. Kan jag ta metadon för att gå av? Tänker att det skiljer sig as mycket mellan bankat heroin och apoteksmetadon. Kommer ju inte bli beroende av metadon på detta sättet. Funkar det eller det är opiat som opiat?
Citera
2023-07-14, 16:42
Medlem
Ska testa att köra experimentell kur enligt följande:
Fas 1: 7 dagar 150-300mg x 2 seroquel
Fas 2: 15 dagar 25mg 9-Me-BC

Seroquel blockerar dopamin vid 150mg+, och har en halveringstid på 6 timmar, så jag käkar det morgon och kväll för att stänga av så mycket dopaminaktivitet som möjligt med förhoppningen att receptorerna ska uppregleras.

Sedan kör jag 25mg 9-Me-BC sublingualt dagligen för att på fortsätta uppreglera dopaminreceptorerna, reparera- och skapa nya dopaminceller. + 10mg x 2 noopept för att öka BDNF och NGF.

Parallellt under hela "kuren" så kommer jag även äta ALCAR och forskolin för att hjälpa med uppregleringen, och skapande av nya dopaminceller. Jag tänkte också träna mycket och försöka etablera lite bra vanor.

Vi får se ifall jag blir hjälpt. Jag har idag stora bekymmer.
Jag kommer berätta här i tråden vad som händer. Nu ska jag bara vänta på att allt levererat.
Citera
2023-12-19, 22:16
Medlem
svampen211s avatar
Jag använde detta för länge sen, minns inte effekten, men med datumet jag först posta i tråden kan jag säga att jag iaf sluta med benzo 2 gånger längre tid. Ena gången ett år och andra gången 8 månader. Jag går på LARO. Jag fick en jätte kort nedtrappning för ett par månader sen, jag var ren 2 månader, men jag hade fortfarande puls på över 100 efter 1 och en halv månad. Börja få bröst smärtor och bli yr. Beroende ignorera mina biverkningar och sa att det var nåt annat. Får levipodon, har haft metta 5 år på LARO nu, opiater nästan 10 år, benzo lika så. Hade nyligen ett halvår då läkaren lurade över mig på sub sprutor och jag blev akut abstinens och fick åka ambulans in till psyk. Fick börja med levipodon igen då läkaren efter ett halvår säger hon är orolig för mig då mitt ekg var åt helvete och jag gått ner c 30kg eller mer. Nu är jag mer deprimerad än någonsin, är beredd att ge upp, ta livet av mig eller nåt. Jag ber om hjälp men dem är som jag hade min chans med 1 månads nedtrappning efter 10 år på benzo. Överallt jag kan läsa ska man ge det minst 1 år, eller 1 år som marginal, kan gå fortare än det att trappa ut men bra att ha 1 år som mål. Nu har jag så jag är ledig helgerna och 1 vardag. Har gått fram och tillbaka hämta 1 gång i veckan 2 gånger i veckan från alla dagar i veckan om och om igen. Nu efter nedtrappningen på benzo så skulle jag komma 2 dagar i veckan, sen när jag var helt av och över på levipodon fick jag börja om att komma alla dagar i veckan. Nu har jag väntat 3 månader på behandlingshem och ett halvårs nedtrappning. Men jag börjar undra om inte tack vare dem tvingat mig av så många gånger att min hjärna är total paj, därför jag inte ens såg ljuset av att känna mig frisk efter 2 månader utan. Jag orkar inte detta jävla LARO fängelse. Jag har inte haft problem med NÅGOT annat vid sidan av än benzo. Jag blev erbjuden att få 30mg stess om jag stanna på sub sprutan. Men hon visste att det inte gick och av ren motivation sa jag att jag ville trappa ner. Allt gick skit bra bara att det gick för snabbt och dem ignorera mina symptom när jag var ren. Är agamentine värt ett försök och försöka sluta själv? För verkar aldrig bli av den här behandlingen. Funderar på hoppa av LARO och börja med H igen istället. Jag har skött mig, inte hållt på med någon kriminalitet, pluggat över 3 år med bra resultat. Nyss gjort färdigt mjukvarutestare YH, en kort YH. Har planer på fortsätta. Men allt håller på falla nu, jag orkar inte ta flera bussar till det jävla piss stället längre. Jag har kämpat så jävla länge. Och dem kan inte bara ge mig så jag iaf har 2 lediga vardagar. Då skulle jag orka med skiten. Och helt otroligt att dem väntar 3 månader, när det var helt okej att jag fick nedtrappningen i öppenvården innan. Annan läkare nu dock. Jag klarar inte mer. Snälla är detta nåt att chansa på, jag minns inte om det hjälpte mig 2018. Och om det ens går få tag på nu. Kommer inte ens få ledigt över dem röda dagarna... Aldrig kommit dit påverkad och det säger dem själva. JA OOOOOOOOORKAR INTE MER, har levt i psykiskt i rent helvete nu nästan 1 år, först på sub som inte funka plus att det troligen knulla mina receptorer då jag gick från 80mg till sub injektion över en dag. Och sen för snabb benzo nedtrappning, ännu mer knullade receptorer att jag gick 2 månader så också. Jag känner mig knappt frisk på benzo ens efter dem 2 månaderna det är de konstigaste jag varit med om. Och jag får ingen effekt av metadonet häller. Fick jag inte innan suben knulla huvudet på mig häller. Men jag kunde känna av en mättnad iaf. Detta förstår inte dem där, för dem fattar ingenting och är mindre utbildade än ALLA som tagit en drog verkar det som. För folk som tar droger läser ofta på om det. Det finns många som ej gör och dem som gör att vi som sköter oss annars behandlas som spott. Men man är respektabel inte missat en dag på 5 år men sånt kan man inte få någon cred för. Varför i helvete ska jag stanna på ett ställe som bara gör mig sämre. Ta hand om er, och tänk på vad ni gör, tänk framåt. Annars så kommer ni ingenstans hur mycket ni än kämpar som jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in