Flashback bygger pepparkakshus!
2023-12-22, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Hans hår!

Hårgeek är det nya officiella namnet i tråden.
Citera
2023-12-22, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Tror inte han haft en tjej, nånsin. Idioten fortsätter skriva Jonte istället för Johan. 😂
Jonte är ju smeknamn för Johan. Förmodligen känner han Hårgeeken sen tidigare.
Citera
2023-12-22, 09:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stronganoff
Jonte är ju smeknamn för Johan. Förmodligen känner han Hårgeeken sen tidigare.

Då är det något nytt isånafall…
Aldrig nånsin hört en Johan bli kallad för Jonte, farbrorn heter Johan och aldrig hört det heller, han är närmare 60. Han kallas för Johnne. Jonte = jonatan
Citera
2023-12-22, 12:35
Medlem
peterZiipens avatar
Finns en färsk hattråd om Matgeek på Reddit från idag. Den har över 200 kommentarer:
https://old.reddit.com/r/unket/comme..._%C3%B6ver_en/

Citera
2023-12-22, 17:10
Medlem
AttackHelikopter69s avatar
Så jävla vidrig människa. Hoppas fanskapet åker på någon smärtsam sjukdom.
Citera
2023-12-22, 20:27
Medlem
Grievers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AttackHelikopter69
Så jävla vidrig människa. Hoppas fanskapet åker på någon smärtsam sjukdom.
Nu får du väl ge dig lite va. Jag må ogilla Matgeek å det grövsta, och jag hoppas att hans kanal går utför tills han lär sig att uppföra sig och tygla sitt humör. Men att önska nån sjukdom på honom känns ju lite väl hårt?

Sen - om det är så att han behöver inteckna huset för att det håller på att gå åt helvete ekonomiskt så lider jag med honom. Tänker ändå att man kan ha lite empati.
Citera
2023-12-22, 22:03
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Sen - om det är så att han behöver inteckna huset för att det håller på att gå åt helvete ekonomiskt så lider jag med honom. Tänker ändå att man kan ha lite empati.

Tss, Jonte har själv konsumerat sig till sina problem. Det är bara någon video sedan som han åkte till någon inredningsbutik och köpte en jävla prydnadskorp. Kolla gamla klipp så ser du vilket infantilt begär han har efter prylar.

Att han sen inte klarar av att behålla en anställning så att han kan försörja sig och sin familj, borde väl vara en klar reality check för honom och få honom att inse att han behöver rannsaka sig själv. Men han kör såklart på i samma destruktiva spår, som den narcissist han är.
Citera
2023-12-22, 22:16
Medlem
AttackHelikopter69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Nu får du väl ge dig lite va. Jag må ogilla Matgeek å det grövsta, och jag hoppas att hans kanal går utför tills han lär sig att uppföra sig och tygla sitt humör. Men att önska nån sjukdom på honom känns ju lite väl hårt?

Okej jag backar lite, jag önskar honom ekonomisk bankrutt.
Citera
2023-12-22, 23:10
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Tss, Jonte har själv konsumerat sig till sina problem. Det är bara någon video sedan som han åkte till någon inredningsbutik och köpte en jävla prydnadskorp. Kolla gamla klipp så ser du vilket infantilt begär han har efter prylar.

Att han sen inte klarar av att behålla en anställning så att han kan försörja sig och sin familj, borde väl vara en klar reality check för honom och få honom att inse att han behöver rannsaka sig själv. Men han kör såklart på i samma destruktiva spår, som den narcissist han är.

Han köpte även en degblandare för över 13 lax för ett par veckor sedan, mest för att kunna göra bättre pizzor.
Citera
2023-12-23, 00:10
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Han köpte även en degblandare för över 13 lax för ett par veckor sedan, mest för att kunna göra bättre pizzor.

Ganska troligt att det ökade huslånet gått till att lösa dyra konsumtionskrediter.
Citera
2023-12-23, 08:39
Medlem
Följt den här tråden under en tid och blir alltid förvånad över det hat som finns mot Matgeek, även om hälften av alla här säkert bara är avundsjuka. I och med det får jag mig en funderare om jag behöver revidera min egen åsikt kring honom.

Visst, han är kass på att ta kritik och gör mycket samarbeten, samtidigt verkar han ha en vettig inställning till försvaret, Ukraina samt poängterar ofta det inte måste vara superpretentiöst med specialprodukter när man lagar mat.

Ingen här som har något på Matgeek grundat i man stött på honom i verkligheten? Är typ 200 sidor här men kan inte se någon som faktiskt har något annat än hans medverkande online.
Citera
2023-12-23, 09:09
Medlem
Pruttgrottas avatar
[quote=spruttis|86783921
Ingen här som har något på Matgeek grundat i man stött på honom i verkligheten? Är typ 200 sidor här men kan inte se någon som faktiskt har något annat än hans medverkande online.[/QUOTE]

Jag har träffat honom ett par gånger genom mitt arbete och han har alltid varit väldigt trevlig och jordnära.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in