2023-12-27, 00:53
Medlem
"2.01. Ohörsamhet
Upprepade varningar som inte hörsammas resulterar i en avstängning."

När jag blev avstängd för ohörsamhet så satt jag och chattade i chattråden (rätt svårt att gå offtopic där va). Killen jag skrev med är inte avstängd.

Den andra tråden var i en musik tråd där jag diskuterade musik.

Pang utan förvarning fick jag en månad avstängning. Vet inte varför, av vem eller vilka inlägg som syftas. Hittar jag det i eran regelbok menar du?

Sen igen: Varför får jag sex månader för 1.07 bär jag bara har ett konto? Du svarar inte på den frågan.

Jag har bara ett konto, asdman123.

Kan du lägga fram lite fakta istället för att be mig läsa reglerna?
Hur går man offtopic i en chattråd förresten?
2023-12-27, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Det är givetvis inget enskilt inlägg som ger dig avstängning för ohörsamhet. Har du ens läst reglerna?

https://www.flashback.org/regler

Gör det.

Har läst reglerna både innan registrering, efter min månad avstängning som kom när jag vari musik- och i chattråden.

Kan du svara på: Jag har inga andra konton. Varför menar du att jag har det? Varför får jag ett halvår för något så felaktigt?
2023-12-27, 01:15
Medlem
2.01. Ohörsamhet
Upprepade varningar som inte hörsammas resulterar i en avstängning.

Efter min avstängning på en veckapluggadd jag reglerna ännu mer. Jag blev avstängd utan en ny varning efter att ha diskuterat musik i en musiktråd som jag skapat samt att jag surrade i chattråden. Pang. En månad utan varning eller förklaring.

Nu fick jag ett halvår för 1.07 fast jag bara har ett konto.

Kan du eller någon annan försöka svara på det istället för att hänvisa mig till regler som jag redan har läst flera gånger?

Förtydligande: Jag har bara ett konto. asdmam123
2023-12-27, 01:20
Medlem
Citat:
Du har inte fått någon varning för "chattande" eller "förlöjligande av mods" utan för OT (regel 0.03) och kommentering av moderatorsåtgärder (regel 0.06)

Därefter blev du avstängd för 1.07 (missbruk av multipla konton), vilket inte utlyses; (FB) "Varför blev användarnamn avstängd?"-frågor!

Okej. Vi kör på det du skriver. Jag fick en varning för att jag kommenterade moderatoråtgärder och gjorde mig lustig av det.

Jag fick dock bara en varning.

Vad gjorde att jag fick en månad avstängning en månad senare utan någon varning? Jag chattade i chattråden och diskuterade musik i RnB-tråden. Varför fick jag en månad då?

Varför fick jag sedan ett halvår när jag bara har ett konto?
2023-12-27, 01:59
Medlem
Citat:
Det är givetvis inget enskilt inlägg som ger dig avstängning för ohörsamhet. Har du ens läst reglerna?

https://www.flashback.org/regler

Gör det.

Har läst reglerna. Före registrering. Under min veckas avstängning och efter en månad och ett halvårs avstängning så har jag lusläst reglerna. Tack för tipset i alla fall!

Jag frågar igen: Varför blir jag avstängd för alternativa konton?

Räknar med att även mitt 9e inlägg hamnar på soptippen istället för att få lite fakta tillbaka.

Förtydligande: Jag har bara ett konto.
2023-12-27, 02:07
Medlem
Citat:
Och detta forum är förhandsmodererat så alla inlägg måste godkännas av en moderator innan de visas. Det kan därför dröja innan inläggen syns.

Så det är ingen mening med att posta inlägg med "test".

https://www.flashback.org/announcement.php?f=157

Läs gärna de klistrade meddelandena i delforumet, då hade du fått svar på flera av dina frågor direkt.

Har läst detta och kommit med konstruktiv kritik och rimliga motfrågor. Får som svar att läsa reglerna (som jag har gjort). Vad gör jag för fel eftersom mina inlägg inte hamnar i tråden?

Jag vill veta vad som var ohörsamhet att diskutera musik i musikdelen och vad som är fel att chatta i chattråden. Noll svar. En månad avstängning.

Nu ett halvår pga fler kontot vilket är en bedrift då jag bara har asdman123.

Varför kan inte inlägg i denna klass läggas i tråden och besvaras? Och ja, jag har läst reglerna...
2023-12-27, 03:47
Medlem
Kan någon annan än 'najas' gå igenom mina konstruktiva inlägg och lägga upp dom här?
2023-12-27, 10:11
Medlem
najass avatar
Suck, vad i "alla inlägg måste godkännas av en moderator innan de visas. Det kan därför dröja innan inläggen syns" är svårt att förstå?

Ditt spammande är alltså meningslöst, inläggen släpps igen när en mod ser dom, dock tar det längre tid om du postar mitt i natten eftersom färre mods då är online.

Alla dina inlägg med "Jag blir censurerad" är dock raderade då de inte tillför någon ting till tråden
2023-12-27, 10:23
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattardy
Okej. Vi kör på det du skriver. Jag fick en varning för att jag kommenterade moderatoråtgärder och gjorde mig lustig av det.

Jag fick dock bara en varning.

Vad gjorde att jag fick en månad avstängning en månad senare utan någon varning? Jag chattade i chattråden och diskuterade musik i RnB-tråden. Varför fick jag en månad då?

Varför fick jag sedan ett halvår när jag bara har ett konto?

Du har fått följande varningar:

(0.03)
I forumet Vapen och militär i en tråd om att spränga Krim-bron för följande inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Ska jag lägga frågan åt dig? CtrlC Ctrlv alltså
Citat:
Sant, det kommer säkert någon snart. Typ -Info-

(0.06)
I forumet Realtionsakuten i tråden "Psykopaten lämnar inte min lägenhet"
Citat:
Varför raderades mitt tips om psykiatrin, får man inte rekommendera det?

TS skulle kunna samtala med läkare och psykologer då samt får understöd att ringa polisen och samtidigt få en duktig chans att vila upp sig mentalt i timmar till veckor.

Ville genuint hjälpa TS. Ber om ursäkt om jag bröt mot någon regel - ontopic var det i alla fall.

(0.03) I forumet Arbetsliv och Arbetsmarknad i tråden "Frågetråd: Sjuksköterska (ställ era frågor)"
Citat:
Det här är en mycket bra fråga.

(0.03) i forumet Övriga droger i tråden Drogmarknader på Darknet, allmän diskussion (med modsmeddelandet: Säljare/vendors diskuteras inte i denna tråd. Tänk även på regel 1.09, narkotikahandel. PM-tiggeri och liknande kan bli raderade för 1.01. Frågor om kryptovalutor tas lämpligen i (FB) Kryptovalutor ./mod)
Citat:
Tack för en trevlig och en relativt stökig anekdot - Jerry Byrne. Det gläder mig att jag kan få dig att tänka tillbaka och minnas din härliga ungdom.

Ja. Riktigt så anarkistisk blir väl inte min upplevelse. Antingen så kommer det eller inte antar jag. Kommer att göra som du säger och ta kontakt med mina mest stabila vendors på Arche som jag har jobbat upp i alla fall en hyfsad kontakt med. En snubben frågade varför jag byter namn och låda relativt ofta och jag berättade att det var för min egna säkerhet och lite annat löst lullul. Det var okej för honom så länge adresserna jag ger honom finns att hitta på internet. Möjligen ett subtilt hot för jag kan inte komma på någon annan anledning, men han kanske även är öppen för att ösa breven mot Norge. Han är också vansinnigt duktig på att paketera. Jag har hållit i hans brev samtidigt som jag tänkt att det inte har kommit idag heller. Då kan man fan packa!

Tack för snabb info och härliga anekdoter. Du känns rapp och ovanligt snabb, har du tallat på Spedy Gonzales AAA++++? Jag blev inte klok på om det var ett tvättäkta fultjack eller om det var riktigt potent. Näsblodet var i alla fall ständigt nära och både jag och min gode vän blev otroligt påtänd och snabb som du sannerligen verkar vara.

Allt gott

0.06 i Backstage i Den stora chatt-tråden:
Citat:
Tack man!

Skriver till hela chatten nu - då.

Det är lustigt att först bli hänvisad till gestapo2 som sedan bestämt säger att jag ska göra en rundpall och gå tillbaka till gestapo1, när det var just gestapo2 som mördade mitt inlägg.

Detta kan inte vara vanligt?

Men det är bara vad jag tror och vad fan en horunge tror spelar väl ingen roll?

Har bara kontaktat gestapo en gång förut och det var när mina inlägg om att kvinnor som bits är farliga nötkreatur, raderades. Fick då en ursäkt och mina inlägg (plural) slängdes upp igen.

Denna gång hoppas jag på tråd - men jag tror tyvärr att SS kapitulerar. Tyvärr!

Citat:
Hahha

Nu kommer gestspo3 in som den antihjälten h*n är och heilar trofast att jag ska kontakta gestapo2, som i sin tur redan har skrikit åt mig att jag skulle vända om direkt och söka upp gestapo1, som i sin fuckin tur redan har sagt att jag ska surra med gestapo2.

Hahhah vad fan sysslar gestapos med! Fantastiskt. Detta kommer att bli en legendarisk tråd om jag inte får tillbaka mitt inlägg som blev tystat av mycket onda förtryckare. Hoppas att fascisterna står stadigt.

Älskar detta snurrerier - helfestligt ju!
2023-12-27, 13:42
Medlem
Citat:
Du har fått följande varningar:

(0.03)
I forumet Vapen och militär i en tråd om att spränga Krim-bron för följande inlägg:

(0.06)
I forumet Realtionsakuten i tråden "Psykopaten lämnar inte min lägenhet"

(0.03) I forumet Arbetsliv och Arbetsmarknad i tråden "Frågetråd: Sjuksköterska (ställ era frågor)"

(0.03) i forumet Övriga droger i tråden Drogmarknader på Darknet, allmän diskussion (med modsmeddelandet: Säljare/vendors diskuteras inte i denna tråd. Tänk även på regel 1.09, narkotikahandel. PM-tiggeri och liknande kan bli raderade för 1.01. Frågor om kryptovalutor tas lämpligen i (FB) Kryptovalutor ./mod)

0.06 i Backstage i Den stora chatt-tråden:

Stämmer. Nu grävde du riktigt långt bak. Det sista inlägget om Gestapo kostade mig en varning.

Varför får jag en månad avstängning flera veckor senare för ohörsamhet? Det inlägget lyser fortfarande med sin frånvaro.

Du kanske kan se tidsspannet mellan gestapoinlägget och min månad avstängning? Ingen varning emellan heller.

Sen duckar du igen det allra viktigaste;

Varför får jag ett halvår för 1.07 när jag bara har ett konto? Räcker hörsägen för er?

Jag har bara ett konto, asdmak123. Du menar motsatsen. Har du lust att komma med fakta om just det? Nej. Det kan du inte.
2023-12-27, 14:01
Medlem
Samtliga inlägg du länkar här är preskriberade, förutom möjligen inläggen om Gestapo (mod), där jag fick en varning som jag visste att jag skulle få. Jag fick dock fortsätta att vara på forumet efter det och det var värt en varning.

Självklart känner jag mig censurerad när du är jätteonline men inte släpper fram mina inlägg i tråden. Nog om det nu, någon la upp dem tillslut.

Suck på dig med, najas. Jag frågar igen:

Var är inläggen som gav mig en månad avstängning i nutid?

Jag diskuterade musik i musiktråden och chattade i chattråden.

Var är beviset att jag har alternativa konton (1.07)?

Befängt. Jag har bara ett konto, asdman123. Du påstår felaktigt att jag har flera konton. Du är ute och cyklar och jag får noll info om hur du/ni felaktigt tänker om det och ger mig ett halvår avstängning utan vidare.

Går ni på byskvaller och hörsägen eller vad är grejen?
2023-12-27, 14:25
Medlem
Du har grävt djupt i mina varningar. Samtliga är dock preskriberade och jag har fått hålla låda här efter dessa gamla inlägg du febrilt grävt fram.

Detta är gammalt och förbi.

Jag undrar varför jag fick en månad relativt nyligen. Det var inte pga. något av dessa inlägg om krimbron och skit. Inte alls.

Vilket färskt inlägg gav mig en månad för ohörsamhet i nutid?

Varför åker jag på ett halvår för alternativa konton när jag bara har ett konto, asdman123? Hur många gånger måste jag ställa den frågan innan jag få ett konstruktivt svar?

Kan du länka dessa mer aktiva inlägg också? De som gav en månad och ett halvår? Väntar ivrigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in