Citat:
Ursprungligen postat av
fattardy
Okej. Vi kör på det du skriver. Jag fick en varning för att jag kommenterade moderatoråtgärder och gjorde mig lustig av det.
Jag fick dock bara en varning.
Vad gjorde att jag fick en månad avstängning en månad senare utan någon varning? Jag chattade i chattråden och diskuterade musik i RnB-tråden. Varför fick jag en månad då?
Varför fick jag sedan ett halvår när jag bara har ett konto?
Du har fått följande varningar:
(0.03)
I forumet Vapen och militär i en tråd om att spränga Krim-bron för följande inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av
asdman123
Ska jag lägga frågan åt dig? CtrlC Ctrlv alltså
Citat:
Ursprungligen postat av
asdman123
Sant, det kommer säkert någon snart. Typ -Info-
(0.06)
I forumet Realtionsakuten i tråden "Psykopaten lämnar inte min lägenhet"
Citat:
Ursprungligen postat av
asdman123
Varför raderades mitt tips om psykiatrin, får man inte rekommendera det?
TS skulle kunna samtala med läkare och psykologer då samt får understöd att ringa polisen och samtidigt få en duktig chans att vila upp sig mentalt i timmar till veckor.
Ville genuint hjälpa TS. Ber om ursäkt om jag bröt mot någon regel - ontopic var det i alla fall.
(0.03) I forumet Arbetsliv och Arbetsmarknad i tråden "Frågetråd: Sjuksköterska (ställ era frågor)"
Citat:
Ursprungligen postat av
asdman123
Det här är en mycket bra fråga.
(0.03) i forumet Övriga droger i tråden Drogmarknader på Darknet, allmän diskussion (med modsmeddelandet: Säljare/vendors diskuteras inte i denna tråd. Tänk även på regel 1.09, narkotikahandel. PM-tiggeri och liknande kan bli raderade för 1.01. Frågor om kryptovalutor tas lämpligen i (FB) Kryptovalutor ./mod)
Citat:
Ursprungligen postat av
asdman123
Tack för en trevlig och en relativt stökig anekdot - Jerry Byrne.
Det gläder mig att jag kan få dig att tänka tillbaka och minnas din härliga ungdom.
Ja. Riktigt så anarkistisk blir väl inte min upplevelse. Antingen så kommer det eller inte antar jag. Kommer att göra som du säger och ta kontakt med mina mest stabila vendors på Arche som jag har jobbat upp i alla fall en hyfsad kontakt med. En snubben frågade varför jag byter namn och låda relativt ofta och jag berättade att det var för min egna säkerhet och lite annat löst lullul. Det var okej för honom så länge adresserna jag ger honom finns att hitta på internet. Möjligen ett subtilt hot för jag kan inte komma på någon annan anledning, men han kanske även är öppen för att ösa breven mot Norge. Han är också vansinnigt duktig på att paketera. Jag har hållit i hans brev samtidigt som jag tänkt att det inte har kommit idag heller. Då kan man fan packa!
Tack för snabb info och härliga anekdoter. Du känns rapp och ovanligt snabb, har du tallat på Spedy Gonzales AAA++++? Jag blev inte klok på om det var ett tvättäkta fultjack eller om det var riktigt potent. Näsblodet var i alla fall ständigt nära och både jag och min gode vän blev otroligt påtänd och snabb som du sannerligen verkar vara.
Allt gott
0.06 i Backstage i Den stora chatt-tråden:
Citat:
Ursprungligen postat av
asdman123
Tack man!
Skriver till hela chatten nu - då.
Det är lustigt att först bli hänvisad till gestapo2 som sedan bestämt säger att jag ska göra en rundpall och gå tillbaka till gestapo1, när det var just gestapo2 som mördade mitt inlägg.
Detta kan inte vara vanligt?
Men det är bara vad jag tror och vad fan en horunge tror spelar väl ingen roll?
Har bara kontaktat gestapo en gång förut och det var när mina inlägg om att kvinnor som bits är farliga nötkreatur, raderades. Fick då en ursäkt och mina inlägg (plural) slängdes upp igen.
Denna gång hoppas jag på tråd - men jag tror tyvärr att SS kapitulerar. Tyvärr!
Citat:
Ursprungligen postat av
asdman123
Hahha
Nu kommer gestspo3 in som den antihjälten h*n är och heilar trofast att jag ska kontakta gestapo2, som i sin tur redan har skrikit åt mig att jag skulle vända om direkt och söka upp gestapo1, som i sin fuckin tur redan har sagt att jag ska surra med gestapo2.
Hahhah vad fan sysslar gestapos med! Fantastiskt. Detta kommer att bli en legendarisk tråd om jag inte får tillbaka mitt inlägg som blev tystat av mycket onda förtryckare. Hoppas att fascisterna står stadigt.
Älskar detta snurrerier - helfestligt ju!