2024-01-01, 18:56
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Gädda #331s sambo har anmält Dumpen-inlägget om gädda #339 i Facebookgruppen "Truckers Paradise"..
Känner gädda #331s sambo @339?

Kan du skriva mer utförligt hur du vet att hon anmält? Har hon skrivit något? Kan du skriva vad hon skrev? Eller ta en bild.

Det är en sluten grupp så är inte bara att gå in och titta.
Citera
2024-01-01, 18:58
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Du gjorde helt rätt som skapade rebusen utifrån alla indicier du hade som talade åt samma håll. Utmärkt grävt!
Om det är rätt så är det bra. Men tänk om du hängdes ut på flashback som pedofil och alla är övertygade om att det är du som är gäddan, när det i själva verket inte är det. Då är det inte så kul va?
Citera
2024-01-01, 18:59
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Om det är rätt så är det bra. Men tänk om du hängdes ut på flashback som pedofil och alla är övertygade om att det är du som är gäddan, när det i själva verket inte är det. Då är det inte så kul va?
Stämmer. Men Lyxpotatis har så mycket erfarenhet att vi får lita på hans bedömning här. 99 % är faktiskt tillräckligt bra.
Citera
2024-01-01, 18:59
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:

Kan du skriva mer utförligt hur du vet att hon anmält? Har hon skrivit något? Kan du skriva vad hon skrev? Eller ta en bild.

Håller med kan du ge oss mer utförlig information.
Citera
2024-01-01, 19:07
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Håller med kan du ge oss mer utförlig information.
Delar med mig av lite screenshots: https://imgur.com/a/2lv27YW
Citera
2024-01-01, 19:09
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Tackar, även om jag inte förstår vad det handlar om.
Citera
2024-01-01, 19:18
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tackar, även om jag inte förstår vad det handlar om.
Kortfattat så har hon anmält Dumpens inlägg om #339 som delades i "Truckers Paradise".

Hon är antagligen inte så glad över att Sara & Patrik konfronterade hennes gubbe (#331).
Citera
2024-01-01, 19:22
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Kortfattat så har hon anmält Dumpens inlägg om #339 som delades i "Truckers Paradise".

Hon är antagligen inte så glad över att Sara & Patrik konfronterade hennes gubbe (#331).
Ok då fattar jag. Tusen tack.
Citera
2024-01-01, 19:30
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polisflickan
Polisen är korrupt och styrd av feminister. Klart polisen blir glad att Dumpen räddar pedofilerna så då åker hem och raderar sina hårddiskar.

Gäddorna pratade inte med barn, det var vuxna som låtsades vara barn. Om de tidigare varit i kontakt med barn hade de fattat att barn inte pratar som en vuxen som försöker låta barnslig.

Hej, ditt inlägg är irrelevant i den här tråden - här diskuteras endast "Gäddor"
Dina inlägg passar bättre i den andra tråden om Dumpen.

(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Mvh
Citera
2024-01-01, 19:46
Medlem
Citat:

#331 och #339 kan mycket väl känna varandra, två lastbilschaufförer i samma ålder som bor 5mil från varandra.
Att J inte kastat ut #331 och skaffat en riktig man…

Men vad är det för konversation till höger i din länk? Mellan J och nån annan?
Citera
2024-01-01, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Som tidigare nämnts i tråden så är 339 helt klart från Skaraborg. En kvalificerad gissning är att han är från någon by utanför Skövde, dock uppvisar han influenser från Göteborgskan-ish.
Patrik säger klart och tydligt "Borgsten, Rickard".
Det fascinerar mig ständigt vilka blekfeta gubb-äcklen som de ständigt fiskar upp. Vet inte hur det är med andra men när jag var i 13-14 års-åldern så var man intresserade av folk i sin egen ålder, eventuellt ett par år äldre. Inga fläskberg till gubbjävlar med tvivelaktig hygien och white trash-arbeten, oavsett vad de än sa eller erbjöd. Naturligtvis ser det kanske annorlunda ut för de barn som har ett självskadebeteende av något slag, då tar man nog det som erbjuds.

Hank exempelvis ska ha chattat med tio barn och man hör på Sara att flera av de konton han har kontakt med tillhör Dumpen, annars skulle hon ju inte ha koll och kunna pressa gäddan på antalet.

Det måste vara episkt för gubbarna när en hel drös fjortisar utan tjat ställer upp på både sug och knull och säger att de är snygga. De måste tro att de hamnat i himmelriket och att ölmage och trippelhaka samt flänsost är det nya heta bland dagens ungdomar.
Citera
2024-01-01, 20:00
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hank exempelvis ska ha chattat med tio barn och man hör på Sara att flera av de konton han har kontakt med tillhör Dumpen, annars skulle hon ju inte ha koll och kunna pressa gäddan på antalet.

Det måste vara episkt för gubbarna när en hel drös fjortisar utan tjat ställer upp på både sug och knull och säger att de är snygga. De måste tro att de hamnat i himmelriket och att ölmage och trippelhaka samt flänsost är det nya heta bland dagens ungdomar.

Glöm inte runkskum som sista lastbilspeddot bjöd på.
Senast redigerad av UppsalaMILF 2024-01-01 kl. 20:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in