2024-01-04, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Nu drar "fel-taktik" pbeln igng som alltid.
Sjlv skrev jag om det felaktiga valet redan fre start. Ynkligt att prata om pbel. Men sjlv kan du endast kritisera andras kommentarer, aldrig en sikt om det som hnder.
Medlem
billigosts avatar
Misstaget var att de utan fstvalla inte gick all in frn brjan och skapade sig en rejl lucka.

rthjrnor!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Bystrm gav Svahn dliga stavar??

Bystrm borde ju bara lmna sin post och lta ngon neutral ta ver istllet. Han r ju lika pass som nyligen avgngna Andersson fr fotbollslandslaget.

Fast det r ju ocks urtypiskt svenskt. Vi vill undvika konflikter till varje pris. D har vi hellre en partisk och frgad herrtrnare kvar sedan urminnes tider, n att anstlla nytt blod som faktiskt bidrar med konsekvent tnk och som r totalt opartisk.
Moderator
Schlesiens avatar
Slind - Karlsson: 0-1
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagex
Kommentatorn sger att det inte verkar ha spelat strre roll om man kte med eller utan fste. Jag fr det till att av topp 6 s kr 5 med fste. En urstark Frida r undantaget. Sger kanske en del.

Mmm men nstan hela fltet krde med fste som jag frstod det s det kade vl sannolikheten ocks
Medlem
Problemet var att de utan valla inte fick ut nn frdel av det s fort de kom i tt, eftersom spren inte var uppkrda.

Sen slr ocks vdret om lite s de med valla inte fick infrysning p samma stt andra varvet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergelius
Lite enklare fr mn att kra utan dock, s ja de borde de nog
Sant.
2024-01-04, 12:04
Medlem
Man frstr att Svahn r arg. Fy fan va orttvist att man inte frker nr man slpper ut kare I jaktstart! Istllet fr en minut i bonus frsprng har Linn frlorat 30 sek p totalen p en etapp dr hon fick vnta in klungan... Sen 2 stavbyten och fall..
2024-01-04, 12:05
Medlem
ruckaalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Vallningen torde faktiskt haft marginell betydelse idag.
Pallen r inte alls ngot konstigt med.
De hade kunnat vara topp tre ven under helt normala frhllanden.
Klart de hade stor betydelse. Hade Frida haft liknande material som Brennan och Niskanen hade hon frmodligen parkerat Diggins.
2024-01-04, 12:06
Medlem
bcdefgs avatar
Missad pallplats fr Jonna d hon fastnade bakom Kaelin alldeles fr lnge, hon slr Frida frn toppen trots valla.
Klart snabbast frn toppen r en urfrbannad Svahn kan tillggas
2024-01-04, 12:07
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Man frstr att Svahn r arg. Fy fan va orttvist att man inte frker nr man slpper ut kare I jaktstart! Istllet fr en minut i bonus frsprng har Linn frlorat 30 sek p totalen p en etapp dr hon fick vnta in klungan... Sen 2 stavbyten och fall..

Skandal att arrangren ndrar reglerna under pgende tvling
Skandal
2024-01-04, 12:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskebein
Problemet var att de utan valla inte fick ut nn frdel av det s fort de kom i tt, eftersom spren inte var uppkrda.

Sen slr ocks vdret om lite s de med valla inte fick infrysning p samma stt andra varvet.

Frstr inte gllande Diggins. Hon var ju totalt krd i brjan. Sedan kommer hon ikapp och r med topptrion in i ml? Vi svenskar har vldigt starka misstankar om detta skulle lt oss ponera vara en ryska eller kare frn vrig nation. Men varfr vgar vi inte ta bladet frn munnen gllande Diggins? Pannben fr all del. Men det dr r inte bara pannben. Att som 33 ring pltsligt ta och bli det bsta jaget, njae jag vill inte tro p den fullt ut. Hr vill jag mena att ngot misstnkt ligger bakom. Jag tror med vertygelse att ngot misstnkt ligger bakom det dr verdrivna smilet hon gr omkring och br p hela tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in