2024-01-04, 12:09
Medlem
ruckaalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
Klart tveksamt, Fridas avslutning frn toppen och ner r inte srskilt imponerande. Eller menar du att hon skulle ha krt ifrn ven Niskanen uppfr?
Exakt s. Frida hade krt ifrn Niskanen uppfr.
2024-01-04, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ruckaali
Klart de hade stor betydelse. Hade Frida haft liknande material som Brennan och Niskanen hade hon frmodligen parkerat Diggins.

Vill faktiskt att vem som helst vinner touren frutom Diggins. Ngot knns inte helt rtt gllande henne.

Till skillnad frn vriga svenskar som inte verkar ha ngot emot hennes konstanta verdrivna smileysar tycker jag bara hon knns uppenbart falsk och icke genuin. Tycker ngot knns skumt och misstnkt med henne i r. Att liksom g och toppa nr man r 33 fyllda och i slutet av karriren.

Nja, jag tror inte p den jag. Konstigt att vi har s olika mttstockar gllande tvlandes, och vljer att se annorlunda bara fr att det handlar om en amerikan.
Medlem
Stefan4s avatar
Bergsgeten Weng smyger med i totalen.
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt_Kirk
Det r fr i helvete Frida som bestmmer vad hon kr p.

Det gller att ha rtt rdgivare bredvid. Om inga andra lag kte utan fste VEM kom p att Sverige just skulle ka utan fste? Bystrm har ansvaret. Tillsammans med vallachefen.
Avstngd
Statsminister2030s avatar
Citat:
Missad pallplats fr Jonna d hon fastnade bakom Kaelin alldeles fr lnge, hon slr Frida frn toppen trots valla.
Klart snabbast frn toppen r en urfrbannad Svahn kan tillggas

Jonna skulle "chansat" och gtt p mer uppfr sista gngen d hade hon kunnat vara p pallen.
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Vad r det fr regelndring som pverkat Linn? Enda ndringen jag hrt var att man skippade vgstarten vilket inte pverkade resultatet alls.

Man skulle startat utifrn tour de ski.. ej sprintresultaren

https://www.expressen.se/sport/langd...jattemarkligt/
Senast redigerad av perry2 2024-01-04 kl. 12:13.
2024-01-04, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Det kommer hon gra imorgon! Fylld med revanschsuget. Om hon inte blir bortvallad.

Unnar Svahn en tourseger s jvla hrt. Efter allt hon varit med om. Debaclet idag. All frnvaro.

Svahn fre Diggins och jag bjuder hela trdens deltagare p champagne. En sak som r sker.

Vinner Diggins lgger jag rets tour snabbt till handlingarna. r totalless p den verdrivna typen. Orkar inte med hennes verdrivna ageranden p podiet en gng till. Vem som helst fre henne som vinnare snlla.
Medlem
P grund av snfallet s kostade det fr mycket att ligga dr framme och dra.
Ingen kunde ha parkerat ngon idag ssom det blev...ovallat eller vallat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruckaali
Klart de hade stor betydelse. Hade Frida haft liknande material som Brennan och Niskanen hade hon frmodligen parkerat Diggins.

Frida hade inte kunnat dra p platten nt bttre med fstvalla. De avstnd som blev uppstod i sista backen uppfr, och Frida hade KANSKE kunnat rycka ngra sekunder frn Niskanen men hon hade ju blivit ikappkrd direkt utfr etftersom det gick s mycket lngsammare att ligga frst. De bakom tog in massor p tten, Svahn r 47 efter Niskanen p toppen men 29 i ml. Allt du kan gra uppfr tappar du utfr eller p platten om du r frst. Allt innan sista backen var meningslst.
2024-01-04, 12:12
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Den donnan har ondligt med krafter. Nr ngon jmfr henne med Johaug borde varningsklockorna ringa - men med hennes patenterade leenden i mlfllan r hon immun mot sdana spekulationer!

Johaug har vl aldrig sett trtt ut efter mlgng. Hon sg ut som att hon varit ute p ett ltt trningspass och var 3 min fre alla andra
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Finns sjlvklart inget syfte att frstra fr svenskorna. Bara tokiga beslut.

Sjlvklart det finns intresse att sabba fr svenskorna. Kan man Norges syn p Sverige s frstr man. Bystrms beslut styr karnas resultat.
Medlem
Frida kan rentav vinna touren utan att ha varit p pallen hittills. Diggins kan bde hnga med till spurt som tappa minuten p nsta etapp. Dom som inte kt en massa sprintheat knns mycket frschare infr VdF.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in