Citat:
Ursprungligen postat av
Hedinaren
Frstr inte gllande Diggins. Hon var ju totalt krd i brjan. Sedan kommer hon ikapp och r med topptrion in i ml? Vi svenskar har vldigt starka misstankar om detta skulle lt oss ponera vara en ryska eller kare frn vrig nation. Men varfr vgar vi inte ta bladet frn munnen gllande Diggins? Pannben fr all del. Men det dr r inte bara pannben. Att som 33 ring pltsligt ta och bli det bsta jaget, njae jag vill inte tro p den fullt ut. Hr vill jag mena att ngot misstnkt ligger bakom. Jag tror med vertygelse att ngot misstnkt ligger bakom det dr verdrivna smilet hon gr omkring och br p hela tiden.
Aldrig haft ngon srskild sikt om Diggins, varken bra eller dlig mer n att hon verkar ha en vilja av stl och aldrig ger sig. Det dr leendet r inget som har kpt mig men tycker inte illa om det. Tror att det bara r sn hon r s det r naturligt fr henne - men ett stort leende sger egentligen inte mycket alls om hur en mnniska har det inombords.
Trkigt med dopingmisstankar - tycker nog att man fr frutstta att hon r ren. Inget har kommit fram om ngot annat.