2024-01-04, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Tycker Blomqvist r trttsam med sin verdrivna
patriotism. Inget fel att hlla p svenska deltagare,
men hans orgasmvrl nr framfrallt Kalla ngon
gng vann var bara fr mycket.

Blomqvist alla dagar om veckan fre Anna Karin Strmstedt. Usel, PK och vgar inte sga vad hon tycker. Lindar bara in i massa bortfrklaringar eller duckar fr mnet. Ni som kollade p sprinten igr frstr vad som menas.
2024-01-04, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cl3aner
Hur kan herrarna motivera sig? All tung trning under sommaren.... Fr att vara s mediokra under ssongen?

En stilla undran frn en soffpotatis

(FB) Vra herrar ligger lngt efter Norge p herrsidan! Dags fr en rejl sjlvrannsakan?
2024-01-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mallasohra
Vem frutom du r det som skyller p nn? Burman sa ju rakt ut att han valde fel typ av skidor idag. Det gjorde Frida, Poromaa och ngra till ocks. Vallningen i sig var det ju uppenbart inget fel p nr Jonna kte in p en 4e plats.

Frida Karlsson blev avhakad i sista backen av Niskanen som mestadels diagonalade uppfr backen. Det var inte Fridas skidor det var fel p, utan en missbedmning vad som var det snabbaste och effektivase sttet att ta sig uppfr det sista krnet. Och man sg tydligt att Frida inte orkade hnga med i den branta backen p sina blanka skidorn - det var dr det avgjordes. Strongt gjort av Niskanen frresten. Hon startade lngt efter Diggins och Svan.
2024-01-04, 18:50
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikom
Varfr?

Fr att han r inkompetent?
2024-01-04, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Det r lite fr bra fr att vara sant helt enkelt.

Vi som r redigt trtta p Diggins, finns ngon realistisk chans i nulget att ngon vrig tar det i helgen eller r det bara och lgga den hr touren till handlingarna?
2024-01-04, 18:57
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hedinaren
Vi som r redigt trtta p Diggins, finns ngon realistisk chans i nulget att ngon vrig tar det i helgen eller r det bara och lgga den hr touren till handlingarna?

Typ att ngon agerar hare och drar upp ett fr hgt tempo s Diggins gr in i vggen. Men det finns ju risk att Frida "glmmer av planen" och ocks gr med i det tempot frn brjan.
2024-01-04, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Typ att ngon agerar hare och drar upp ett fr hgt tempo s Diggins gr in i vggen. Men det finns ju risk att Frida "glmmer av planen" och ocks gr med i det tempot frn brjan.

Gr in i vggen. Ha! D har du inte fljt med Diggins sedan ssongstart. Hon var nra vinnaren av dagens lopp med uslaste skidorna som beskdats, vad skulle gra annorlunda p sndag? Hon bombade p som om det inte fanns en morgondag igr, detta nr resten av fltet redan hade sltt av takten igr gllande kvarten och semin p sprinten. S jvla misstnksamt s det bara skrek om det. Man r s jkulskt trtt p det pklistrade leendet hon visar upp, det enda r vl om hon skulle bli sjuk. Vilket naturligtvis inte kommer hnda heller. Aja, vi fr vara glada ver att hon avrundar karriren snart. Alltid ngot. Det r nstan s att man faktiskt vill ta och unna Heidi Weng segern.
Senast redigerad av Hedinaren 2024-01-04 kl. 19:07.
2024-01-04, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost

Bde Niskanen och Brennan agerade hare och sprade stora delar av tvlingen. Att de dessutom hade krafter kvar att vinna guld och silver r beundransvrt. Tycka vad man vill om Diggins, men den tjejen kan verkligen krma ur sig det sista.
2024-01-04, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz
"Kristine Stavs Skistad sjlv r fordig om att svenska ledare vill se henne diskad.

De bor dr inne, s jag r van vid att de r i juryrummet"

"Kristine Stavs Skistad sger fljande om situationen:

Jag fick sg inte. Jag gjorde en bra svng men tror inte att jag var p henne s mycket. Men jag har inte sett ngra bilder."

Osympatiska jvel. Ses I skogen Falun, Kristine.

Sedan igr natt har det vllt ver massa hatkommentarer p Skistads Instagram. Jag undrar om Skistad lser kommentarerna eller ignorerar hon det faktum att halva Sverige verkar hata henne? Folk r skitfrbannade p tjejen. G in och kolla sjlva.
2024-01-04, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagex
Jag hoppas du har rtt. Men jag tror att totalsegern r utom rckhll nu och d vettefan. Hller diggins ngorlunda p lrdag, vilket allt talar fr d r det nog klart redan d.

Hon tog sig t hften efter mlgng och sade t Brennan att hon hade knningar efter vurpan. Hoppas Diggins r fit for fight p lrdag. Med tanke p vad hon stadkommit hittills under touren vore Diggins en vrdig vinnare p sndag efter klttringen.
2024-01-04, 19:36
Medlem
Citat:
Sedan igr natt har det vllt ver massa hatkommentarer p Skistads Instagram. Jag undrar om Skistad lser kommentarerna eller ignorerar hon det faktum att halva Sverige verkar hata henne? Folk r skitfrbannade p tjejen. G in och kolla sjlva.

Snacka om att gra en hna av en fjder. Dom som hatar mste vara dligt insatta i hur skidsprint fungerar. Sjlva upplgget med skidsprint gr att risken fr kontakt och vurpor r stor och incidenter hnder nstan i varje tvling.
2024-01-04, 19:39
Medlem
Diversifierats avatar
Citat:

Frida har en liten chans fortfarande, men det lutar sklart rejlt t Diggins.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in