2024-01-06, 16:23
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Anger blir en bra allrounder p sikt.
Det tror jeg ogs, eller for spesifisere det litt mer. En utmerket hybridlper, som jo er det beste man kan vre med det nye lpsprogrammet
2024-01-06, 16:25
Medlem
Parodilp men kul att se gldjen p (f.d) sverigeddarn' Fhndrich.
Medlem
katws avatar
Valnes frsta distansseger vl?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
S man skall allts ta bort masstarter fr att det kan bli vder som gr det svrt att g ifrn? Minns nr Stina vann detta lopp, d var det minsann inga svenskar som klagade.

Jaktstarter som utjmnar sprintresultaten r en annan sak tycker jag.
Av fem lnge lopp i touren r tv masstarter och tv jaktstarter. Ett enda individuellt lopp. Enligt mig fel proportioner.
2024-01-06, 16:26
Medlem
Snodde porris silvret med den dr Skejt skret tror ni??
2024-01-06, 16:27
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Av fem lnge lopp i touren r tv masstarter och tv jaktstarter. Ett enda individuellt lopp. Enligt mig fel proportioner.

Fast det blir ju en annan diskussion n att tycka masstarter skall tas bort pga dligt vder idag.
2024-01-06, 16:27
Moderator
Schlesiens avatar
Anger fll tillbaka vldigt.
2024-01-06, 16:28
Medlem
Osker p hur Frida kommer klttra imorgon.
Med tanke p hur slut hon var frra gngen...
2024-01-06, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Fast det blir ju en annan diskussion n att tycka masstarter skall tas bort pga dligt vder idag.
Sista etappen r masstart. Det rcker fr mig. Men jag hller med om att jaktstarter r betydligt vrre. S om man tog bort dem och behll masstarterna skulle jag vara njd.
Edit dock grna masstart sista etappen som det var tidigare.
Senast redigerad av Nossenos 2024-01-06 kl. 16:38.
2024-01-06, 16:31
Medlem
Har inte fljt touren sista ren, blev lite chockad nr de sger att sista lopet imorgon uppfr skidbacken numera r en masstart?! Obegripligt ju. Fan ska man d hlla p och samla sekunder resten av veckan fr? Tyckt sjlva USPen med touren r dess klimax med jaktstarten uppfr skidbacken dr frst ver linjen vinner. Nu blir det ju ett trist lopp att flja dr man fr sitta och hlla koll p sekunderna separat fr att fatta hur stllningen r. Plus att det blir en stor tradig klunga dr folk ker snlskjuts och det r svrt att bryta upp fltet fr att ta igen strre underlag. Finns det ngon som helst rimlig anledning att de ndrade till detta efterblivna upplgg? Eller r jag dum i huvet och missar nt uppenbart? 😕
2024-01-06, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillardisk
Har inte fljt touren sista ren, blev lite chockad nr de sger att sista lopet imorgon uppfr skidbacken numera r en masstart?! Obegripligt ju. Fan ska man d hlla p och samla sekunder resten av veckan fr? Tyckt sjlva USPen med touren r dess klimax med jaktstarten uppfr skidbacken dr frst ver linjen vinner. Nu blir det ju ett trist lopp att flja dr man fr sitta och hlla koll p sekunderna separat fr att fatta hur stllningen r. Plus att det blir en stor tradig klunga dr folk ker snlskjuts och det r svrt att bryta upp fltet fr att ta igen strre underlag. Finns det ngon som helst rimlig anledning att de ndrade till detta efterblivna upplgg? Eller r jag dum i huvet och missar nt uppenbart? 😕

Helt vrdelst. All spnning borta.
2024-01-06, 16:34
Medlem
S gtt o slippa fittiga Norrmn p pallen som inte ens gldjer sig t pallplatser!! Underbart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in