Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-01-06, 18:28
Medlem
Hej, jag och min tjej hamnar alltid i bråk varje dag. vi bor tillsammans i en 2a.

i fredags bestämde vi oss att ta en paus 1 vecka, men vi är fortfarande tillsammans och båda gick med på att vi aldrig skulle röra nån annan och vi sa att vi skulle tänka att jag åker iväg med jobbet 1 vecka så de finns ingen chans i världen att vi rör nån annan.

idag så smyg loggade jag in på hennes messenger för att snoka. och det var nog det värsta jag sett.

hon hade skrivit med sin tjejkompis och frågat henne ”skulle det var riktigt sjukt om ja typ laddade ner tinder appen och träffa ngn kille idag? så fucking utråkad.. självklart gör ja de i smyg”

det fick mitt hjärta att stanna, att min trogna tjej skriver nått sånt… dock skrev hennes tjejkompis att de va för elakt mot mig och att hon borde dumpa mig innan de. hon sa nej och gjorde de aldrig!

men ändå?? vafan ska ja göra? ska ja konfrontera henne eller göra slut för det? jag är helt tom i huvudet och skulle verkligen behöva höra nått från er!!

mvh
Citera
2024-01-06, 18:39
Bannlyst
Gör slut och berätta aldrig vilken liten fitta du är som snokar på hennes privata grejer.
Du har ändå inget att vinna på ett dåligt förhållande.
Citera
2024-01-06, 18:39
Medlem
notyourgrrlfriends avatar
Det verkliga problemet att ta tag i är att ni bråkar varje dag. Börja där! Självklart uppstår det en massa sån här frustrerad skit efter en lång tid att av bara bråk och tristess där hemma.
Börja i rätt ände och ta reda på vad erat grundproblem är. Kan ni inte lösa det så är det skitsamma om du försöker stoppa henne från att va otrogen och såna saker. Hennes tankar kan du ändå aldrig ändra på.
Förmodligen var det dags att göra slut för länge sen.
Citera
2024-01-06, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oggew1
Hej, jag och min tjej hamnar alltid i bråk varje dag. vi bor tillsammans i en 2a.

i fredags bestämde vi oss att ta en paus 1 vecka, men vi är fortfarande tillsammans och båda gick med på att vi aldrig skulle röra nån annan och vi sa att vi skulle tänka att jag åker iväg med jobbet 1 vecka så de finns ingen chans i världen att vi rör nån annan.

idag så smyg loggade jag in på hennes messenger för att snoka. och det var nog det värsta jag sett.

hon hade skrivit med sin tjejkompis och frågat henne ”skulle det var riktigt sjukt om ja typ laddade ner tinder appen och träffa ngn kille idag? så fucking utråkad.. självklart gör ja de i smyg”

det fick mitt hjärta att stanna, att min trogna tjej skriver nått sånt… dock skrev hennes tjejkompis att de va för elakt mot mig och att hon borde dumpa mig innan de. hon sa nej och gjorde de aldrig!

men ändå?? vafan ska ja göra? ska ja konfrontera henne eller göra slut för det? jag är helt tom i huvudet och skulle verkligen behöva höra nått från er!!

mvh

Låter som hon söker spänning, du är för tråkig. Fråga henne om hon skulle vilja ha ett öppet förhållande med mera spänning. Tycker du om henne kanske det funkar
Citera
2024-01-06, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antisvenskaflocken
bra mer blt drama. hoppas det går åt helvete för er båda. så går det förbannade jävla idiot

vad fan menar du?
Citera
2024-01-06, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-06-24
Gör slut och berätta aldrig vilken liten fitta du är som snokar på hennes privata grejer.

men jag är för kär jag måste ge henne en förklaring varför vi gjorde slut. men kan ju nt berätta att ja snokat direkt..
Citera
2024-01-06, 18:55
Medlem
dumpa henne och gå vidare med livet finns inget mer att hämta där
Citera
2024-01-06, 19:00
Medlem
Livssynslurks avatar
Ni bråkar varje dag… låter som att det är mycket som inte fungerar i ert förhållande.
Det har tagits en "paus" i förhållandet, hon kommer då förmodligen strula runt, du visar dig samtidigt svartsjuk

Fråga dig själv istället varför ni är tillsammans? Vill ni vara tillsammans?
Senast redigerad av Livssynslurk 2024-01-06 kl. 19:02.
Citera
2024-01-06, 19:09
Medlem
Dumpa henne av 2 anledningar
Ni har inget hälsosamt förhållande
Hon kommer vara otrogen förr eller senare.

Tacka mig när du träffat en ny och bättre tjej
Citera
2024-01-06, 19:16
Medlem
SvenHelsings avatar
Nu har jag ju inte läst hela konversationen utan bara det du postade och jag känner ingen av er, men det där låter som att det kan vara något hon skrev i ren frustration, och det är inte alls säkert att hon kommer göra det på riktigt.

Skyll dig själv som snokar. Nu har du hjärnspöken du inte kan reda ut utan att erkänna vad du själv har gjort.
Citat:
men jag är för kär jag måste ge henne en förklaring varför vi gjorde slut. men kan ju nt berätta att ja snokat direkt..
Självklart inte. Krav på ärlighet gäller ju bara henne och inte dig.
Citera
2024-01-06, 19:18
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:

mvh

Bara ge upp förhållandet direkt . Du kommer ALDRIG att lite på henne mer och om ni skulle fortsätta med varandra så kommer det suga kraften ur dig . Tro mig. Gör det rätta och skippa allt.

Ett förhållande bygger på förtroende
Citera
2024-01-06, 19:29
Medlem
Shitnuggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-06-24

First post, best post.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in