Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-06, 21:28
Medlem
knark-kungens avatar
Mannen din hoe har tappat respekten för dig, dags att gå vidare, bryt upp med slynan innan hon gör det eller var beredd på att bli utnyttjad & sviken.
Citera
2024-01-06, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-06-24
Gör slut och berätta aldrig vilken liten fitta du är som snokar på hennes privata grejer.
Du har ändå inget att vinna på ett dåligt förhållande.

En liten fitta är han definitivt inte. Han kan snoka hur mycket han vill. Du är bara en cuck.
Citera
2024-01-06, 21:33
Bannlyst
Lämna henne. Punkt slut. Finns inget mer. Lämnar du inte så är du en cuck. Lämnar du inte är du en äcklig jävla cuck.
Citera
2024-01-06, 21:44
Medlem
Vet inte om det är jag som är gammal men vafan betyder ens att ni har en paus men fortfarande är tillsammans? Dags att ta ett beslut!
Citera
2024-01-06, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oggew1
Hej, jag och min tjej hamnar alltid i bråk varje dag. vi bor tillsammans i en 2a.

i fredags bestämde vi oss att ta en paus 1 vecka, men vi är fortfarande tillsammans och båda gick med på att vi aldrig skulle röra nån annan och vi sa att vi skulle tänka att jag åker iväg med jobbet 1 vecka så de finns ingen chans i världen att vi rör nån annan.

idag så smyg loggade jag in på hennes messenger för att snoka. och det var nog det värsta jag sett.

hon hade skrivit med sin tjejkompis och frågat henne ”skulle det var riktigt sjukt om ja typ laddade ner tinder appen och träffa ngn kille idag? så fucking utråkad.. självklart gör ja de i smyg”

det fick mitt hjärta att stanna, att min trogna tjej skriver nått sånt… dock skrev hennes tjejkompis att de va för elakt mot mig och att hon borde dumpa mig innan de. hon sa nej och gjorde de aldrig!

men ändå?? vafan ska ja göra? ska ja konfrontera henne eller göra slut för det? jag är helt tom i huvudet och skulle verkligen behöva höra nått från er!!

mvh

Ladda ner tinder du med o träffa nån
Citera
2024-01-06, 21:46
Medlem
Styrkelyftares avatar
Det funkar inte att ha ett förhållande om man bara bråkar hela tiden. Det känns lite som att din flickvän redan har gjort slut med dig mentalt.

Du kan ju föreställa dig vad som hade hänt om hennes kompis hade uppmanat henne att ladda ner Tinder.

Jag föreslår att du själv gör slut med henne och börjar jobba på dig själv. Det låter som att din självkänsla är dålig. Först efter att du jobbat på dig själv kan du försöka med en ny tjej.
Senast redigerad av Styrkelyftare 2024-01-06 kl. 21:50.
Citera
2024-01-06, 21:50
Medlem
Förvirrade jävla mesar som säger att snokandet är det stora problemet, det är inget jämfört med en brud som inte har någon integritet och ens får tanken att bedra sin partner.

Önska henne väl, säg att du kommer sakna henne men att du inte kan vara med en brud med sådan karaktär, sen drar du och kontaktar aldrig henne igen.

Oavsett om hon drar över gym-robban från tinder så spelar det ingen roll, hon är villig att underhålla dessa tankarna överlag, och nu kommer hennes polare också veta att du är en sucker om du skulle få för dig att stanna kvar.

Det kommer suga dolme att sticka men det är värt det istället för att sova med ena ögat öppet i resten av denna relationen.
Citera
2024-01-06, 22:02
Medlem
invandrar-leffes avatar
Gör er båda en tjänst och avsluta relationen omedelbart.
Du förtjänar inte hennes beteende och hon förtjänar inte ditt.
Citera
2024-01-06, 22:04
Medlem
SmegmaFris avatar
Ni bråkar varje dag och hon vill vara otrogen?
Antar att ni är väldigt unga.

Men den hårda sanningen:
Ni är inte matchade för varandra och det kommer att ta slut.
Var den starke som dumpar slampan först så att du slipper förnedringen av att hon dumpar dig efter att ha åkt kuk-karusell.
Citera
2024-01-06, 22:18
Medlem
Citat:
Hej, jag och min tjej hamnar alltid i bråk varje dag. vi bor tillsammans i en 2a.

i fredags bestämde vi oss att ta en paus 1 vecka, men vi är fortfarande tillsammans och båda gick med på att vi aldrig skulle röra nån annan och vi sa att vi skulle tänka att jag åker iväg med jobbet 1 vecka så de finns ingen chans i världen att vi rör nån annan.

idag så smyg loggade jag in på hennes messenger för att snoka. och det var nog det värsta jag sett.

hon hade skrivit med sin tjejkompis och frågat henne ”skulle det var riktigt sjukt om ja typ laddade ner tinder appen och träffa ngn kille idag? så fucking utråkad.. självklart gör ja de i smyg”

det fick mitt hjärta att stanna, att min trogna tjej skriver nått sånt… dock skrev hennes tjejkompis att de va för elakt mot mig och att hon borde dumpa mig innan de. hon sa nej och gjorde de aldrig!

men ändå?? vafan ska ja göra? ska ja konfrontera henne eller göra slut för det? jag är helt tom i huvudet och skulle verkligen behöva höra nått från er!!

mvh

Du ska dumpa henne stenhårt, det ska komma som blixt från klar himmel så att chock-verkan blir maximal. Se till att vara den som lämnar förhållandet först. Först måste du dock fixa nytt boende. Ta en hyres tillfälligt. Flytta över alla grejer när hon inte är hemma. Sen är det bara att klippa banden.
Citera
2024-01-06, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskamanarcucks
En liten fitta är han definitivt inte. Han kan snoka hur mycket han vill. Du är bara en cuck.
Han har ingen som helst rätt att gå genom hennes privata samtal. Varför skulle han ha det?
Citera
2024-01-06, 22:32
Medlem
Citat:

mvh
Det bästa man kan göra för sig själv är att betrakta henne som en liten fågel i din hand. Du måste öppna din hand och låta henne flyga iväg. Under tiden jobbar du på dig själv.

Som förslag, minska på ditt kontrollbehov över henne. Att snoka igenom hennes telefon är ungefär det absolut minst attraktiva du kan göra. Det är inte bra på något sätt, varken för dig eller för henne. 🤷

Om du släpper sånt och ägnar dig åt att bli bättre som person istället så kan du hitta en bättre kvinna för dig.
Du kan hålla upp handen och låta henne flyga tillbaka om det är det ni vill.

Men just nu låter er relation minst sagt toxic från båda håll. Fan, man vill ju träffa någon där man litar på varandra. Där man stöttar varandra i goda och dåliga tider.
Jag har varit i nästan en sådan relation, hon hade sina små hemligheter. Men kom alltid tillbaka till mig. Och hon lät mig knulla hennes kompis. Lite give and take, men jag visste att så länge jag höll min hand öppen så kom hon tillbaka. Och hon visste att min hand alltid var öppen för henne. 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in