Citat:
Ursprungligen postat av
Oggew1
Hej, jag och min tjej hamnar alltid i bråk varje dag. vi bor tillsammans i en 2a.
i fredags bestämde vi oss att ta en paus 1 vecka, men vi är fortfarande tillsammans och båda gick med på att vi aldrig skulle röra nån annan och vi sa att vi skulle tänka att jag åker iväg med jobbet 1 vecka så de finns ingen chans i världen att vi rör nån annan.
idag så smyg loggade jag in på hennes messenger för att snoka. och det var nog det värsta jag sett.
hon hade skrivit med sin tjejkompis och frågat henne ”skulle det var riktigt sjukt om ja typ laddade ner tinder appen och träffa ngn kille idag? så fucking utråkad.. självklart gör ja de i smyg”
det fick mitt hjärta att stanna, att min trogna tjej skriver nått sånt… dock skrev hennes tjejkompis att de va för elakt mot mig och att hon borde dumpa mig innan de. hon sa nej och gjorde de aldrig!
men ändå?? vafan ska ja göra? ska ja konfrontera henne eller göra slut för det? jag är helt tom i huvudet och skulle verkligen behöva höra nått från er!!
mvh
Det bästa man kan göra för sig själv är att betrakta henne som en liten fågel i din hand. Du måste öppna din hand och låta henne flyga iväg. Under tiden jobbar du på dig själv.
Som förslag, minska på ditt kontrollbehov över henne. Att snoka igenom hennes telefon är ungefär det absolut minst attraktiva du kan göra. Det är inte bra på något sätt, varken för dig eller för henne. 🤷
Om du släpper sånt och ägnar dig åt att bli bättre som person istället så kan du hitta en bättre kvinna för dig.
Du kan hålla upp handen och låta henne flyga tillbaka om det är det ni vill.
Men just nu låter er relation minst sagt toxic från båda håll. Fan, man vill ju träffa någon där man litar på varandra. Där man stöttar varandra i goda och dåliga tider.
Jag har varit i nästan en sådan relation, hon hade sina små hemligheter. Men kom alltid tillbaka till mig. Och hon lät mig knulla hennes kompis. Lite give and take, men jag visste att så länge jag höll min hand öppen så kom hon tillbaka. Och hon visste att min hand alltid var öppen för henne. 😊