2024-01-13, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Man får ändå ge credd till 346. Samtidigt som det går tvärsäkra uttalanden på Flashback att han sitter inlåst på psyket sitter han i själva verket i ett somrigt Sydafrika och pimplar vin med frugan. Vilken chef!
Läser bara sporadiskt så jag har missat ryktet om inlåsning.
Credd förstår jag inte varför du tycker han ska ha?
Citera
2024-01-13, 20:08
Medlem
lingkedinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Vilket underbart skratt fiskaren har när #346 slängt på luren och fasaden släpper 😅

Jag undrar om man som närstående till en publicerad gädda orkar titta på konfrontationen och läsa chattloggarna eller om man bara nöjer sig med att urskönja det bekanta ansiktet bakom censoredloggan och stänger ner. Vad tror ni? Den där 9 min ljudfilen när #346 flörtar och fnittrar är ju halv skämskudde för mig som ändå tycker det är roligt att lyssna på. Jag hade nog haft svårt även om personen bara var en god arbetskamrat.

jag kan meddela att jag hade inte pallat läsa en mening om en nära anhörig skulle uppdagas på dumpen.

räckte att läsa igenom #319 (vårdcentralens lilla gädda) loggar. fd kollega. försökte ragga med mig hem en gång för massa herrans år sedan. tur som fan man avböjde. tvi för hans loggar!
Senast redigerad av lingkedink 2024-01-13 kl. 20:32. Anledning: råkade citera ett felaktigt inlägg
Citera
2024-01-13, 20:18
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Stämmer det verkligen att han och frugan har åkt till Sydafrika och hon låtsas som om inget har hänt. Då tycker jag den kärringen är en riktig skitstövel. Har hon förstått att hennes man har jagat åtminstone vad Dumpen vet i 1,5 år och då små barn som 10 år. Den tanten står inte speciellt högt i kurs i min värd.

Speciellt med tanke på att hennes egna döttrar var väldigt unga när de träffades. Känner hon inte obehaget i det hela?

Att han dragit till SA är inte så konstigt. Äger man en fastighet utomlands och hamnar på dumpen så är det klart man drar. Men att hon följer med är verkligen… konstigt.
Citera
2024-01-13, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Och där gjordes kontot privat! Det var bara en tidsfråga

Kollade företagets fb (som inte har några fina siffror att visa) imorse och såg gäddan på flera bilder, tänkte att det var nog sista pralinen han fick därifrån men fan så fel man fick om han och gumman landat i Sydafrika.
Helt jävla sjukt om hon kan blunda för det!! Undra vad deras vänner/bekanta tycker om hans intresse för små barn.
Citera
2024-01-13, 20:31
Medlem
Prisonxs avatar
Bigbear #287 har fått otroligt lite uppmärksamhet med tanke på att han är en av dom få gäddorna som varken fick en ordentlig konfrontation eller ens sitt ansikte med på videon och ändå hade en av dom mer utstuderade loggarna/videorna, dvs praktpedofil. Hur gick det för fanskapet? Kör han runt fortfarande i sin brummiga beiga audi och raggar småbarn, drar i sin lilla förbud och skryter om såsen som dragit till sig så mycket brudar att han trots det måste ragga på småbarn?

Han var med i någon motorcykelklubb som jag fattade det, har dom slagit ihjäl honom och begravt honom eller leker livet på Vakin där han jobbar (Jobbade?) Fortfarande bland kollegorna som ryggdunkar honom?

All ny information uppskattas då jag tror han är en av dom absolut farligaste gäddorna som tagits med tanke på sina chattloggar men inte fått sin del i rampljuset som han förtjänat.

Och till alla ni som missat här är han våran alldeles egna MC gädda

https://dumpen.se/2023/10/04/bigbear-napp-287-umea/
Citera
2024-01-13, 20:45
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Osäker på om det har nämnts tidigare i tråden, men #347 är publicerad: https://dumpen.se/2024/01/13/satan-napp-347-landskrona/
Citera
2024-01-13, 20:53
Medlem
#346 blev alltså tillsammans med sin fru någonstans i tiden när hennes döttrar var runt 10 år. Var det frun eller döttrarna han var intresserad av?

Han är ingen sån där ”översexuell” gädda som stämmer träff med en fjortonårig för att han inte har några andra alternativ. En del av dumpens gäddor hade förmodligen valt en vuxen kvinna före en fjortonåring om de haft chansen, men på grund av deras låga sociala status så har de aldrig haft någon chans på en vuxen kvinna och nappar då på 14-åringen för att det är deras enda chans till sex. 346:an passar inte in i den bilden. Han ser normal ut och har ett ordnat liv. Om han bara var ute efter sex skulle han med lätthet kunna ordna det med en vuxen kvinna - en kollega på jobbet, ragg på krogen eller genom diverse appar. Så det faktum att han ändå går efter en fjortonåring visar att det är en läggning han har. Det var inget tillfälle som gjorde tjuven eller liknande. Och då har han haft den läggningen även när döttrarna var i den åldern.

Vidare tror jag han är alkoholist. Han har det ansiktet. Kan han möjligen vara våldsam och hotfull mot frun? Min erfarenhet är att ju mer någon försöker måla upp en positiv fasad, desto mörkare brukar det vara bakom den. Positiva, glada bilder på instagram där man målar upp en perfekt tillvaro brukar snarare vara ett tecken på att verkligheten är den motsatta. Hoppas Sara och Patrik kollar upp den saken. Det är inte omöjligt att gäddan med våld eller hot om våld tvingar henne att stanna kvar i förhållandet.
Citera
2024-01-13, 21:01
Medlem
Johan51s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Osäker på om det har nämnts tidigare i tråden, men #347 är publicerad: https://dumpen.se/2024/01/13/satan-napp-347-landskrona/

347 refererar Dumpen och skriver att han är rädd för att få sitt face där och förlora allt.

Huga
Senast redigerad av Johan51 2024-01-13 kl. 21:04.
Citera
2024-01-13, 21:02
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Vad sa de att han hette? Andreas vad?
Ja, jag tycker också jag hör "Andreas"
Citera
2024-01-13, 21:03
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Konfrontationen ser ut att vara filmad i typ Augusti 2023. Undrar varför de släpper den just nu?

Redig gäddångest han har
Citera
2024-01-13, 21:03
Medlem
Hagalezs avatar
Citat:
Ja, jag tycker också jag hör "Andreas"
Hittade honom. Uppdaterade mitt inlägg.
Citera
2024-01-13, 21:04
Medlem